Up a level |
Avanesova, Lilit (2016) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη ως παράγων στρατηγικής επιλογής και υπεραξίας. Μελέτη περίπτωσης η ελληνική εταιρεία Διαμαντής Μασούτης ΑΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αβραμίδης, Κωνσταντίνος (2016) Δημιουργία ιστότοπου για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης με τη χρήση του CMS WORDPRESS. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αθηνέλλη, Μαρία (2016) Τηλεργασία, ασύγχρονη και σύγχρονη συνεργασία από απόσταση = Telecommuting, asynchronous and synchronous collaboration remotely. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αλή-Μπασή, Νεσληχάν (2016) Κοινωνικά δίκτυα και μάθηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αλεξούδη, Ευαγγελία and Λέκκος, Νικόλαος (2016) Δημόσιες σχέσεις και πολιτιστικοί - εκπαιδευτικοί οργανισμοί. Μελέτη περίπτωσης του Πάρκου Εθνικής Συμφιλίωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ανδρονικίδου, Παρασκευή and Καραβασιλείου, Μαρία (2016) Η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά = The use of humor in advertising and its effect on consumer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αντωνιάδου, Ζαφειρία (2016) Εταιρική κοινωνική ευθύνη και διαφήμιση οργανισμών και επιχειρήσεων: ανάλυση διαφημίσεων ΕΚΕ στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αντωνογλούδη, Ελεάνα and Χασαπέτη, Ζωή (2016) Επωνυμία: κίνητρα και η πιστότητα καταναλωτών = Brand incentives and customer loyalty. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αρλίντα, Αλιάι and Παπαβασιλείου, Γεωργία (2016) Ο τρόπος προβολής των δυο φύλων στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αρμάγος, Ιωάννης Σ. (2016) Η προπαγάνδα και το επικοινωνιακό καθεστώς μεταξύ κράτους-πολιτών κατά την περίοδο της δικτατορίας του Ιωάννη Μεταξά (1936-1941) στην Δυτική Μακεδονία = Propaganda and state-citizen communication status during the Metaxas dictatorship (1936-1941) in Western Macedonia. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ασηκάκη, Κωνσταντίνα (2016) Το μάρκετινγκ στις πολυεθνικές εταιρίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βάλμη, Μαρία (2016) Η αναγκαιότητα του στρατηγικού Marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης η επιχείρηση Corfu Beer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλαχοπούλου, Καλλιρρόη (2016) Μέσα μαζικής επικοινωνίας και κοινωνικά δίκτυα. Συγκριτική μελέτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βουρνούκας, Δημήτριος (2016) Η εικόνα της Καστοριάς και γενικότερα της Δυτικής Μακεδονίας στον ελληνικό τύπο του μεσοπολέμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαλάνη, Ιουλία (2016) Εσωτερική εταιρική επικοινωνία και δημόσια διοίκηση: σχεδιασμός, προγραμματισμός, υλοποίηση, και αξιολόγηση της στρατηγικής ενός φορέα της δημόσιας διοίκησης: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γανωτή, Ζουμπουλία (2016) Η επίδραση του branding μέσω των κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γερογιάννη, Ελένη and Μεταλλίδου, Ζωή (2016) Αξιολόγηση της χρήσης και της αποτελεσματικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργίου, Ελευθερία (2016) Τα πολυμέσα και η χρήση τους στην επικοινωνία των μουσείων. Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την παρουσίαση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου της Αθήνας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργιάδου, Βασιλική (2016) Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους υποψήφιους ευρωβουλευτές των ευρωεκλογών 2014. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεώργου, Καλυψώ (2016) Η αξιολόγηση της αποδοτικότητας των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube) στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννακός, Χρυσόστομος (2016) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την εκμάθηση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας στις μικρές ηλικίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννόπουλος, Χρήστος (2016) Τα social media ως τακτική επίτευξης των στόχων της στρατηγικής των δημοσίων σχέσεων σε αθλητικούς συλλόγους. Συγκριτική μελέτη μεταξύ Ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών συλλόγων = Social media as objective achieving tactic of the public relations strategy in athletic clubs. Comparative research between European football clubs. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκέτση, Μαρία (2016) Η συμπεριφορά του πράσινου καταναλωτή στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκιάτα, Ντασουρίε (2016) Ηθική και κοινωνικές επικρίσεις στο μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκουντάρα, Αικατερίνη and Ερμείδου, Χριστίνα-Ευαγγελία (2016) Η γυναίκα και η δυναμική είσοδος της στο χώρο της επιχειρηματικότητας και του μάρκετινγκ = Woman and her dynamic entrance in entrepreneurship and marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκουστίλης, Γεώργιος (2016) Η βίντεο-επικοινωνία στην εκπαίδευση. Δημιουργία πιλοτικών βίντεο-μαθημάτων πραγματικού χρόνου με την χρήση Live Streaming. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκουτέβαινου, Δέσποινα (2016) Η επίδραση των αρχαίων και νέων φιλοσόφων στο προσωπικό και το γενικό μάνατζμεντ των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκόλια, Γεωργία (2016) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την προβολή του Δήμου Βέροιας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γοργότσια, Ευαγγελία and Δημοσθένους, Παντελίτσα (2016) Η χρήση της νοσταλγίας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γρεβενίτου, Σταματία (2016) Τα πολυμέσα και η χρήση τους στην προβολή αρχαιολογικών χώρων. Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την προβολή του αρχαιολογικού χώρου του Δίον Πιερίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δάμα, Ασπασία-Μαρία (2016) Εμπειρική διερεύνηση της εικόνας της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δαϊκίδη, Παναγιώτα and Οικονομοπούλου, Κατερίνα (2016) Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δερβίση, Χρυσαυγή (2016) Διαδικτυακή πύλη με πολυμεσικό περιεχόμενο για την παρουσίαση των δραστηριοτήτων και των υπηρεσιών του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης με τη χρήση του google maps. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δεσποτάκη, Ουρανία (2016) Η διάδοση των κρητικών προϊόντων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημητριάδου, Ευθυμία (2016) Αξιολόγηση της εικόνας δυο πολιτικών προσώπων (Βαρουφάκη – Σόιμπλε). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Διοματάρη, Άννα - Μαρία (2016) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα κατά την διάρκεια της κρίσης = The use of social media by tourism businesses in Greece during the economic crisis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δρακοπούλου, Χριστίνα (2016) Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής ιστορικού περιεχομένου (Μικρασιατική Καταστροφή). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Εγιούπ, Εμινέ (2016) Αρχές και κανόνες για τον σχεδιασμό λογότυπου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Εγιούπ, Μετζήτ (2016) Η διμερής πολιτική και οικονομική συνεργασία μεταξύ Ελλάδος και Αζερμπαϊτζάν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Επιτροπάκη, Μαρία (2016) Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη των επιχειρήσεων με Μ.Υ.Θ την Coca – Cola Hellas. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζήνδρου, Αικατερίνη (2016) Η καθημερινότητα του επαγγέλματος των δημοσίων σχέσεων μέσα από συνεντεύξεις με ειδικούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαχόπουλος, Σταύρος (2016) Ο ρόλος των celebrity endorsers στην αποδοτικότητα των διαφημiσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζιάζιαρη, Ελένη (2016) Πολυμεσική παρουσίαση ενός αρχαιολογικού χώρου. Το αρχαιολογικό μαντείο των Δελφών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζώη, Μαριλένα (2016) Διαδικτυακή διαφήμιση: η επίδραση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών σε θέματα προβολής και προώθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζώτου, Ιφιγένεια (2016) Τεχνολογία υποστήριξης, προώθησης και εξυπηρέτησης ηλεκτρονικών καταστημάτων. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θεoδωρακάτου, Ευαγγελία and Βέλλιου, Ελένη (2016) Η χρήση των greeklish στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θεοφάνους, Ξανθή (2016) Αθλητικό μάρκετινγκ: εξέλιξη και προοπτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κακαρέτσα, Ευαγγελία (2016) Στατιστική έρευνα για τη χρήση των υπηρεσιών της βιβλιοθήκης από τους φοιτητές του τμήματος ψηφιακών μέσων και επικοινωνίας του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καπώνη, Παναγιώτα (2016) Η εκμετάλλευση των αγορών μέσω facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραβασίλη, Αθηνά (2016) Αξιολόγηση του περιεχομένου των ιστοσελίδων των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραγκιουλμέζη, Ιωάννα and Τσιώκου, Βάια (2016) Συγκριτική ανάλυση του προεκλογικού πολιτικού λόγου του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 και Σεπτεμβρίου 2015. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραδίσογλου, Στυλιανή (2016) Η εικόνα των δύο φύλων στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρακούση, Αθηνά and Καραφώτη-Χατζέλλη, Νικολέτα (2016) Ανάπτυξη νέων προϊόντων: η περίπτωση της Apple. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραπαναγιωτίδου, Κυριακή (2016) Η έννοια και η σημασία της διαδικτυακής διαφήμισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρασαββίδου, Σμαράγδα and Κοτοπούλου, Αναστασία (2016) Χρήση facebook: μια συνηθισμένη ή συναρπαστική εμπειρία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσαβού, Αλεξάνδρα (2016) Κειμενογραφία διαφήμισης. Ο ρόλος των λέξεων και η διαφημιστική τους θέση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσαρού, Ελένη (2016) Άσκηση δημοσίων σχέσεων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του Νομού Καρδίτσας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καφούρος, Αρτέμιος and Διαμαντάκης, Μάριος (2016) Η ελληνική ναυτιλιακή οικονομία. Μελέτη περίπτωσης: Α.Ν.Ε.Κ LINES. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιουπτσίδου, Bαρβάρα (2016) Υιοθέτηση πρακτικών ιογενούς μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση = Adoption of viral marketing techniques in modern business. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιτσούκη, Ελένη (2016) Η ιδιωτική τηλεόραση στην Ελλάδα. Συγκριτική ανάλυση της δομής του προγράμματος των τηλεοπτικών σταθμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κορτέση, Βασιλική (2016) Marketing και αγοραστική συμπεριφορά στα τοπικά προϊόντα: η περίπτωση της Σάμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουνουπάκη, Ναταλία (2016) Αυτοκρατορία ως μορφή κυριαρχίας σε εθνικούς και υπερεθνικούς οργανισμούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κρίβα, Μαρία (2016) Event marketing και η διαδραστική επικοινωνία με το κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωνσταντινίδου, Ζωή (2016) Ο τουρισμός στην Ελλάδα, μελέτη περίπτωσης ο Νομός Ξάνθης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωστοπούλου, Αλεξάνδρα (2016) Οι Δημόσιες σχέσεις των ξενοδοχειακών μονάδων του νομού Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κόκκινου, Μαγδαληνή and Μήλη, Βασιλική (2016) Διαφήμιση και διαδίκτυο: πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και μελλοντικές τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κόμη, Δέσποινα (2016) Δημιουργία πολυμεσικής παρουσίασης για την προβολή φορέων πολιτισμού. Η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λούκου, Μαρία-Βασιλική (2016) Στρατηγικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων. Η περίπτωση των ελληνικών πετρελαίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαζγαλτζίδου, Δήμητρα and Nexha, Rovina J. (2016) Σύγχρονοι τρόποι μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με τον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαμάκης, Εμμανουήλ and Αγοράκης, Αθανάσιος (2016) Εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαρκόπουλος, Θωμάς (2016) Ο ρόλος των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ στις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 (ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαρμαρίδης, Ιάκωβος (2016) Δημιουργία μιας δράσης για την προώθηση ενός καταναλωτικού προϊόντος: συλλογή δεδομένων με συμπλήρωση ερωτηματολογίων, αξιολόγηση του αποτελέσματος της δράσης με ποιοτικά και οικονομικά κριτήρια = A marketing Plan or action for a consumer product. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μιχαλοπούλου, Μαρία (2016) Γυναίκα και διαφήμιση προβολή του σύγχρονου ρόλου της γυναίκας στα ελληνικά γυναικεία ηλεκτρονικά περιοδικά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μορφαλαΐδου, Μαρία (2016) Εκπαιδευτικοί οργανισμοί και επαγγελματική επικοινωνία. Μελέτη και ανάλυση της επικοινωνίας του Πάρκου Εθνικής Συμφιλίωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουγτουσίδου, Ελένη and Παπαϊωάννου, Νικολέτα (2016) Δημόσιες σχέσεις και προπαγάνδα: μελετώντας το ζήτημα του spin = Public relations and propaganda: studying the spin issue. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουταφίδου, Πολυχρονία (2016) Η χρήση της διαφήμισης στις καμπάνιες ενημέρωσης για τον ιό HIV. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μούσιου, Χρυσάνθη (2016) Η εικονική πραγματικότητα στην διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπεχλιούλη, Αιμιλία (2016) Η επαγγελματική ενασχόληση με την εριουργία στην περιοχή του Δήμου Ορεστίδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπλιουκά, Μαριάνα (2016) Προεδρικές εκλογές των Η.Π.Α.. Ανάλυση της προεκλογικής εκστρατείας των υποψηφίων (2012). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπούτου, Αργυρώ (2016) Τρόποι προώθησης μέσω του event marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπράτσια, Ευανθία-Γερισιώλα (2016) Τα ιστολόγια (blogs) ως μορφές έκφρασης και προβολής και τα νομικά προβλήματα που προκύπτουν από την χρήση τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπύρου, Αικατερίνη and Παναγιώτου, Δέσποινα (2016) Μορφές προβολής οινοτουρισμού στην Ανατολική Μακεδονία. Μελέτη περίπτωσης ανάπτυξης στρατηγικής μάνατζμεντ και μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νάκου, Γεωργία (2016) Η αποδοτικότητα της τοποθέτησης προϊόντων στα video games. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολά, Μαρία (2016) Η θέση του τύπου απέναντι στην κυβέρνηση συνεργασίας (ΠΑ.ΣΟ.Κ, Ν.Δ, ΔΗ.ΑΡ). Ανάλυση άρθρων εφημερίδων με διαφορετικό ιδεολογικό υπόβαθρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολάου, Μαρία (2016) Ψηφιακή δημοκρατία: ζητήματα και εφαρμογές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νταμοτσίδου, Ελίνα (2016) Συγκριτική ανάλυση τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων σε ιδιωτικά και κρατικά κανάλια σε Ελλάδα και Κύπρο = Comparative analysis of TV news broadcasts in private and public TV channels in Greece and in Cyprus. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντομοτσίδου, Ίννα (2016) Στατιστική έρευνα για την χρήση του διαδικτύου από τους φοιτητές του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντούτση, Μαρία-Έλενα (2016) Η υιοθέτηση των κοινωνικών δικτύων για την ανάπτυξη πολιτικών μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ξανθοπούλου, Μαγδαληνή (2016) Ανάλυση των επιπτώσεων των διαφημίσεων στις ιστοσελίδες των εταιρειών που τις φιλοξενούν: ποια μέτρα λαμβάνουν οι χρήστες, πως αυτά επηρεάζουν τις εταιρείες και τι εναλλακτικές χρησιμοποιούν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πίτσια, Σταυρούλα and Σιούρθα, Κυριακή (2016) Κομματική ταύτιση και πολιτική συμπεριφορά στην περιοχή της Καστοριάς. Συγκριτική ανάλυση και συνδυαστική μελέτη εκλογικών αποτελεσμάτων και κοινωνικών χαρακτηριστικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παναγιωτίδου, Κλεοπάτρα (2016) Η γλώσσα της ηλεκτρονικής επικοινωνίας: η περίπτωση των ελληνικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπάζογλου, Χριστίνα (2016) Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδωροθέου-Βασιλειάδου, Αικατερίνη and Παπακίτσου, Μαριάνθη-Μαρία (2016) Σύγχρονοι τρόποι μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με τη χρήση κοινωνικών δικτύων = Modern ways of marketing and public relations with the use of social networks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπανίκου, Κωνσταντινιά and Τσόγια, Αικατερίνη (2016) Τα εγχειρήματα πολιτικής συμμετοχής (διαδικτυακής) που έχουν αναληφθεί στην Ε.Ε. Ανάλυση της πορείας και της αποτελεσματικότητάς τους = The initiatives of on line political participation that were undertaken from E.U. Analysis of their course and effectiveness. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαπέτρου, Δέσποινα and Πάρλα, Ευθυμία (2016) Επικοινωνία στον εργασιακό χώρο, συγκρούσεις και διαχείριση κρίσεων. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαστερίου, Ελπίδα (2016) Event management και δημόσιες σχέσεις. Η περίπτωση των συνεδρίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παρασκευά, Ειρήνη (2016) Χρήση ψηφιακών μέσων για την προώθηση του τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παρασκευοπούλου, Μαλβίνα (2016) Η ανάδυση του νέου δημοσίου χώρου στο πλαίσιο εφαρμογής δημοσίων σχέσεων μέσω προγραμμάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πασαδάκη, Σοφία (2016) Προώθηση προϊόντων: μελέτη περίπτωσης = Product promotion: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πατσαβούρα, Χάρις (2016) Ιογενές μάρκετινγκ στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πούλη, Φωτεινή (2016) Διαχρονική εξέλιξη των εργασιακών σχέσεων στην Ελλάδα = Labor relations over time in Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πόποβιτς, Άννα-Μαρία (2016) Η επιρροή της διαφήμισης στα παιδιά και τους εφήβους: οι απόψεις των γονέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρουμπάς, Γεώργιος (2016) Ανάπτυξη και παραγωγή μιας ταινίας μικρού μήκους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρούμελη, Γρηγορία-Ναταλία (2016) Επωνυμία: έννοια και σημασία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρώσση, Σταματία (2016) Διερεύνηση της εμπειρίας κατανάλωσης των Social Media: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαρπότα, Παναγιώτα (2016) Δημοκρατία και ψηφιακά μέσα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σιγάλα-Μαστρογιάννη, Αμαλία (2016) Μουσεία και νέες τεχνολογίες. Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την παρουσίαση του Μουσείου της Ακρόπολης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σκυριανίδου, Βασιλική (2016) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την παρουσίαση εθελοντικών κινημάτων – οργανισμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Στίγκα, Μαρία-Αλεξάνδρα (2016) Το πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζαγκαρούλης–Φουντουλάκης, Μανούσος (2016) Η ελληνική ναυτιλιακή οικονομία με case study την Minoan lines. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζιώκα, Φλόριντα (2016) Εύρεση πληροφοριών στα συμβατικά και ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Συγκριτική Μελέτη = Finding information about conventional and electronic media. A comparative study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζωρτζόπουλος, Ηλίας (2016) Η κοινωνική διάσταση της διοίκησης των ανθρώπινων πόρων στο πλαίσιο της κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τράσιας, Αχιλλέας (2016) Διαδίκτυο και πολιτιστική κληρονομιά. Δημιουργία ιστότοπου με τη χρήση πολυμέσων για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τριανταφυλλίδου, Άννα (2016) Η χρήση του διαδικτύου σήμερα στη σταδιοδρομία και την επαγγελματική αποκατάσταση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσάκωνα, Δέσποινα (2016) Μελέτη επίδρασης των δημοσίων σχέσεων στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσακμάκη, Ελένη (2016) Σχέση διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων: σύγκριση και συσχετισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσενεκίδης, Λάζαρος and Τσίπης, Λάζαρος (2016) Διερεύνηση των κινήτρων για την παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων: ανάπτυξη αποδοτικών στρατηγικών marketing για χορηγούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιλιανίδου, Παναγιώτα and Τοσουνίδου, Ειρήνη (2016) Ο ρόλος της επιχειρησιακής κουλτούρας στη σύγχρονη Ελλάδα. Πως οι τράπεζες πληροφορίας μπορούν να βοηθήσουν να αναπτυχθεί: μελέτη περίπτωσης: οι τράπεζες πληροφορίας και η συμβολή τους στην εύρυθμη λειτουργία των ΟΤΑ = The roll of business culture in modern Greece. How banking information can help to develop that culture: case study: the banking information and their consultants in the proper function of local authorities. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φλάμος, Αντώνιος (2016) Προώθηση πολιτισμικού προϊόντος μέσω της χρήσης της εικονικής πραγματικότητας: μελέτη περίπτωσης μουσείο εσπεριδοειδών (Citrus) Χίος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φωτίνια, Αντωνία (2016) Η επίδραση του twitter στη πολιτική ανάμιξη και συμμετοχή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φωτιάδου, Αναστασία and Χατζοπούλου, Δέσποινα (2016) Αντρικά στερεότυπα στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χάλαρη, Ελένη (2016) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους και η χρήση των νέων τεχνολογιών σε έναν δημόσιο οργανισμό. Η περίπτωση της ΕΥΔΑΠ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαλίτσιος, Ιωάννης (2016) Πολιτικό μάρκετινγκ: διερεύνηση της «εικόνας» των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαλουλάκου, Βαρβάρα and Γιαννακούλα, Αλεξάνδρα (2016) Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα: συγκριτική μελέτη της αποτελεσματικότητάς τους = Advertisements on social networks: comparative study of their effectiveness. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαρίτου, Αρετή (2016) Η υιοθέτηση διαφόρων μορφών τέχνης στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηιωάννου, Δημήτριος (2016) Σύγκριση αποτελεσματικότητας διαδικτυακής διαφήμισης με την τηλεοπτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηιωάννου, Σταυρούλα (2016) H προβολή της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα από το διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηλεοντιάδου, Βικτωρία (2016) Η διαχρονική εξέλιξη της τουριστικής διαφήμισης του EOT. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ψαρράς, Νικόλαος and Κεχαγιόγλου, Γεώργιος (2016) Η μέτρηση της αξίας της επωνυμίας. Μελέτη περίπτωσης ποδοσφαιρικών ομάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc