Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Product promotion using digital and social media: case study

Βαραδίνη, Μαργαρίτα (2020) Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Product promotion using digital and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC54_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η παρακάτω μελέτη διεξήχθη στα πλαίσια πτυχιακής εργασίας της φοιτήτριας Βαραδίνης Μαργαρίτας του τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Καστοριάς, με θέμα “Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης”. Στη μελέτη περιλαμβάνεται και η ανάλυση επιχειρηματικών προφίλ/σελίδων σε συγκεκριμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μιας επιχείρησης πολυεπίπεδου marketing, καθώς και ο υπολογισμός της συχνότητας και της ποσότητας αναρτήσεων σε τριακόσιες εβδομήντα επτά ημέρες έρευνας. Μέσα στη μελέτη περιλαμβάνονται βασικές έννοιες όπως το marketing και η διαφήμιση, η εξέλιξή τους, οι βασικές διαφορές τους και ο τρόπος χρήσης τους για την προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών. Επιπροσθέτως, καταγράφεται η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και η ερευνητική διαδικασία, στα πλαίσια της οποίας δημιουργήθηκαν επιχειρηματικά προφίλ σε δύο πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία επιλέχθηκαν μέσω δημοσκοπήσεων που βασίζονταν σε συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά, που προωθούν προϊόντα της επιχείρησης που ερευνήθηκε. Σκοπός, λοιπόν, αυτής της μελέτης είναι η διαπίστωση της απόδοσης των κοινωνικών δικτύων σε ότι αφορά τη προώθηση προϊόντων και το αποτελεσματικότερο από αυτά για χρήση για μια επιχείρηση πολυεπίπεδου marketing.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Social media, Product promotion, Marketing, Promotion strategies, Digital media, Forever living products, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διαφήμιση
Ε > Επιχειρήσεις
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Προώθηση πωλήσεων
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 20 May 2021 10:40
Last Modified: 20 May 2021 10:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10902

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top