Up a level |
Ανδρεάδης, Αθανάσιος (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βέρρου, Μαρία-Αικατερίνη and Χανδρινού, Σταματία (2019) Στρατηγικές περιεχομένου στα social media και διαδικτυακή συμπεριφορά καταναλωτή: Μελέτη του κλάδου των καλλυντικών = Content strategies in social media and online consumer behavior: The case of cosmetic companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαραδίνη, Μαργαρίτα (2020) Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Product promotion using digital and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βόντσα, Αικατερίνη and Τσατσούλη, Δήμητρα Μαρία (2022) Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργούλα, Ευαγγελία (2012) Μελέτη περίπτωσης μεθόδων μάρκετινγκ και διαφήμισης από μια διαφημιστική εταιρία προώθησης προϊόντων από πόρτα σε πόρτα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιακουμή, Ελπίδα (2004) Προώθηση πωλήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δήμα, Βικτώρια Α. and Παρασκευά, Μαρία Γ. (2004) Η διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζάμπακας, Πασχάλης (2021) Αξιοποίηση τεχνικών παιγνιοποίησης και επαυξημένης πραγματικότητας για την προώθηση εμπορικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαννάρας, Δημήτριος (2002) Κατάσταση και ο στρατηγικός σχεδιασμός του εξαγωγικού μάρκετινγκ της ελληνικής βιομηχανίας των προϊόντων μαστίχας και εξαγωγικές προοπτικές των μαστιχοπαραγωγών της Χίου στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαχάρης, Θωμάς (2020) Μελέτη των απόψεων των συνεργατών της LR Health & Beauty = Study of the views of LR Health & Beauty. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κίτσιος, Στέφανος (2018) Συγκριτική προσέγγιση του παραδοσιακού & του διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κίτσος, Χρήστος Σ. (2004) Οι εξαγωγικές προοπτικές και τα προβλήματα του κλάδου των νωπών φρούτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καμίδης, Ευάγγελος (2021) Εθνική ταυτότητα στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρτεράκη, Ειρήνη-Ελισάβετ (2012) Η επίδραση των ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των νέων καταναλωτών στην αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαμάτσιου, Αικατερίνη (2013) Το δίλλημα μεταξύ διαφήμισης και προωθητικών ενεργειών σε περίοδο οικονομικής κρίσης: περίπτωση της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μηλιόρδου, Βασιλική (2019) Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μιχαλοπούλου, Κασσιανή (2002) Τοποθέτηση νέου προϊόντος στην ελληνική αγορά τροφίμων και ποτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουρτζίλα, Βασιλική (2014) Στρατηγικές παραγωγής, ανάπτυξης και προώθησης ελληνικών καινοτόμων προϊόντων: η περίπτωση του ροδάκινου στην περιοχή του νομού Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ναλμπαντή, Αναστασία (2009) Η διεθνής αγορά ετοίμων ενδυμάτων και οι μέθοδοι προώθησης των εισαγόμενων προϊόντων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολοπούλου, Ευαγγελία Ι. (2013) Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολόπουλος, Δημήτριος (2020) Αξιολόγηση ανοικτών συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου, μελέτη περίπτωσης: κατασκευή διαδικτυακού τόπου παρουσίασης επιχείρησης πώλησης προϊόντων delicatessen. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νοικοκύρη, Αναστασία and Κεσογλίδου, Σουλτάνα (2010) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαγιαννάκης, Γεώργιος (2021) Διαχρονική μελέτη της τοποθέτησης προϊόντων στον κινηματογράφο. Η περίπτωση των ταινών του James Bond = Α longitudinal analysis of product placement in cinema movies. The case of james bond films. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Δέσποινα (2004) Η συμβολή του προγραμματισμού στην δημοσιότητα μιας εταιρείας αυτοκινήτου του ιδιωτικού τομέα. Μια μελέτη περίπτωσης της εταιρείας αυτοκινήτου Fiat Auto Hellas. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολυχρονιάδου, Θεοδώρα (2015) Διερεύνηση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την ποιότητα της εξυπηρέτησης των καταστημάτων παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη των καταστημάτων της πόλης της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σιγκριμή, Χρύσα (2005) Τεχνικές πωλήσεων επιχειρήσεων ηλεκτρονικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τάσση, Πολυξένη (2015) Ανάλυση αποτελεσματικότητας διαφημιστικών εκστρατειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζίφρης, Ιωάννης (2004) Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τράκα, Γεωργία (2015) Καινοτόμες πολιτικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τραχανάς, Απόστολος (2013) Μέσα προβολής και διαφήμισης που χρησιμοποιούν εθνικοί και διεθνείς οργανισμοί για τη γούνα (μελέτη περίπτωσης ελληνικής ομοσπονδίας γούνας). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαπέτη, Χρυσούλα (2021) Διερεύνηση των έμφυλων στερεοτύπων στην ελληνική έντυπη διαφήμιση. Η περίπτωση των επώνυμων πρωταγωνιστών = An investigation of gender stereotypes in greek print advertising. The case of celebrity endorsers. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιλιβίτη, Ευαγγελία and Ρουστάνη, Χρυσάνθη (2020) Διαδικτυακές αγορές και αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών στον χώρο της ένδυσης και των accessories στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc