Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Μηλιόρδου, Βασιλική (2019) Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC55_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (9MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύονται οι μάρκες πολυτελείας, οι οποίες είναι οι πιο κορυφαίες και πιο δημοφιλείς στα κοινωνικά δίκτυα για το έτος 2019, μερικές από αυτές είναι Chanel, Burberry, Louis Vuitton. Στο θεωρητικό μέρος αναλύεται η χρήση των κοινωνικών δικτύων (Facebook, twitter, Pinterest, Instagram,you tube) από τις μάρκες πολυτελείας για διαφήμιση και προώθηση. Αναφέρονται τα χαρακτηριστικά της μάρκας και του εμπορικού σήματος, τα όποια διακατέχονται από υψηλή τιμή, αποκλειστικότητα, άριστη ποιότητα και αισθητική, η διαφοροποίηση από άλλες μη επώνυμες μάρκες, και τα βασικά συστατικά του μάρκετινγκ. Επίσης διατυπώνεται η στάση των επιχειρήσεων με τη χρήση των κοινωνικών δικτύων που είναι πολύ σημαντική, καθώς μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους, να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπανιές, να διαφημίσουν τα χαρακτηριστικά τους, να είναι σε άμεση επικοινωνία, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, και να αναδείξουν το εμπορικό τους σήμα. Από την πλευρά των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο η χρήση τους είναι πάρα πολύ μεγάλη για το έτος του 2019, ενημερώνονται για τα προϊόντα που είναι προσηλωμένοι, σχολιάζουν, και συζητούν με άλλους καταναλωτές ώστε να ενημερωθούν για τα προϊόντα και το εμπορικό σήμα της εταιρείας. Στο ερευνητικό κομμάτι εφαρμόζεται η ποιοτική μέθοδος, και συγκεκριμένα η μελέτη περίπτωσης σε 11 μάρκες πολυτελείας δυο κατηγοριών Ένδυσης-Ωρολογοποιίας, οι καμπάνιες που δημοσιεύουν στα κοινωνικά δίκτυα για εμπορικούς η φιλανθρωπικούς σκοπούς, τα σχόλια, τα likes, οι κοινοποιήσεις των καταναλωτών, βίντεο από τις κολεξιόν ενδυμάτων-ρολογιών, και τεχνικές μάρκετινγκ.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Μάρκες πολυτελείας, Επώνυμα προϊόντα, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Μάρκα, Εμπορικό σήμα, Προώθηση προϊόντων, Συμπεριφορά καταναλωτή.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διαφήμιση
Ε > Εμπορικά σήματα
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Προώθηση πωλήσεων
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 12 May 2020 17:07
Last Modified: 12 May 2020 17:07
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10271

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top