Items where Subject is "Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Thesis
Number of items at this level: 47.

Thesis

Ανδρεά, Βασιλική Ε. (2016) Social Media marketing των τουριστικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρεάδου, Μαρία (2007) Εκπαίδευση επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου στις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία: σχεδιασμός προγράμματος κατάρτισης δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου στο νομό Πέλλας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αυλωνίτη, Ολυμπία (2011) Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία σε μικρά ξενοδοχεία: περίπτωση μελέτης των παραδοσιακών ξενώνων της Πάργας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαβακάς, Φραγγίσκος Ν. (2016) Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του νομού Κέρκυρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαμβακά, Αικατερίνη (2017) Τουριστικό μάρκετινγκ, ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας, ικανοποίηση πελατών και διαχείριση παραπόνων: η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαργαλατίδου, Χριστίνα (2014) Διαστάσεις που συνθέτουν την καταναλωτική εμπειρία: η περιπτωσιολογική μελέτη του τουρισμού (Κωνσταντινούπολη). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιανναδάκη, Μαρία Ε. (2015) Η χρήση του διαδικτύου για την προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κρήτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκιβίσης, Δημήτριος – Στυλιανός (2002) Η τουριστική προβολή της Ελλάδος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γρατσίας, Νικόλαος (2017) Δημιουργία διαδικτυακής εφαρμογής τουριστικού οδηγού για την Νάξο με την χρήση Google Maps. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δάμα, Ασπασία-Μαρία (2016) Εμπειρική διερεύνηση της εικόνας της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διαμαντοπούλου, Φανή and Κολιακουδάκη, Μαρία (2015) Οι νέες τεχνολογίες στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζώτος, Δημήτριος and Χριστοπούλου, Πηνελόπη (2011) Δημιουργία online πολυμεσικού τουριστικού οδηγού της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θωμά, Αλεξάνδρα (2002) Η οργάνωση των διεθνών τουριστικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και οι μέθοδοι εφαρμογής μάρκετινγκ των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στη Γαλλία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιωαννίδης, Θωμάς (2020) Ο διεθνής τουρισμός της Ελλάδας και το στρατηγικό σχέδιο προώθησης και προβολής του τουριστικού προϊόντος στην διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κέκκη, Ιωάννα–Σπυριδούλα and Πρίφτης, Δημήτριος (2017) Ανάπτυξη εφαρμογής με χρήση Wordpress και εφαρμογή Android για την τουριστική προβολή της Κέρκυρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καμπουρίδου, Νικολέτα (2014) Ενέργειες προώθησης της Ελλάδας: η περίπτωση της Ουκρανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραλίβανου, Νίκη (2017) Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το φαινόμενο του «επηρεαστή ταξιδιών». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσαρού, Ελένη (2016) Άσκηση δημοσίων σχέσεων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του Νομού Καρδίτσας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσουράκης, Δημήτρης (2015) Σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης της Ρόδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κράλλης, Αθανάσιος and Νικολαΐδης, Ελευθέριος (2020) Ο ρόλος της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (VR & AR) στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρητικού, Μαρία (2014) Δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό: η επίδραση των κοινωνικών δικτύων και των τουριστικών ιστοτόπων στην επιλογή τουριστικού προορισμού: συγκριτική μελέτη - μελέτη περίπτωσης στο νησί της Πάρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυππαρίσης, Ανδρέας Θ. (2018) Ο ρόλος της γαστρονομίας στην τουριστική ανάπτυξη των πόλεων: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυτέα, Μαρία (2015) Βέλτιστες πρακτικές δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας μιας ελληνικής εταιρείας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου Αλεξάκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λέκκα, Ειρήνη (2013) Μέτρηση εικόνας ενός τουριστικού προορισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μάρκου, Κυριακή Κ. (2021) Ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ για τουριστικούς προορισμούς σε περιφερειακές περιοχές της Ελλάδας: μελέτη περίπτωσης για τον νομό Γρεβενών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαζγαλτζίδου, Δήμητρα and Nexha, Rovina J. (2016) Σύγχρονοι τρόποι μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με τον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαθιουδάκη, Ευτυχία and Ντάμπου, Άννα (2015) Πρότυπα τουριστικής ανάπτυξης στη Δυτική Ελλάδα και η τουριστική προβολή της. Η περίπτωση του τουριστικού προορισμού Καστοριά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαμάκης, Εμμανουήλ and Αγοράκης, Αθανάσιος (2016) Εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μιχάλη, Νίκος Σ. (2017) Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μούρτζη, Καλοτίνα-Μαρία (2015) Social media marketing και θαλάσσιος τουρισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπελεχρή, Μαρία (2017) Η ανάπτυξη του διεθνούς τουρισμού στην Καλαμάτα και το μίγμα προώθησης των τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση του Costa Navarino. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπολέτση, Χρυσούλα (2015) Η δύναμη της διαφήμισης ως εργαλείο επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων και η επίδραση στους καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νταρακλίτση, Κωνσταντίνα (2017) Τουριστικό Μάρκετινγκ. Η περίπτωση των ελληνικών νησιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Οικονόμου, Σταυρούλα and Χαρισοπούλου, Μαρία (2019) Σχεδιασμός δράσεων γαστρονομικού τουρισμού και ψηφιακή προβολή και προώθηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πασχαλάκη, Κωνσταντίνα and Δοφούδη, Ζηνοβία (2017) Διαφήμιση και τουρισμός: εναλλακτικές μορφές τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πετράκη, Σπυριδούλα-Μαρία (2021) Μέτρηση εικόνας τουριστικού προορισμού: η περίπτωση των Χανίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πετροπούλου, Ρουμπίνη (2006) Επικοινωνία, μάρκετινγκ για τη διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρίζος, Κυριάκος and Σεϊτανίδης, Κωνσταντίνος (2013) E-tourism: χρήση του διαδικτύου και των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών στον τομέα του τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σεντελές, Κωνσταντίνος (2019) Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του Νομού Ιωαννίνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιούτκα, Κωνσταντίνα (2013) Το εφαρμοστέο εξαγωγικό τουριστικό μάρκετινγκ της Ελλάδας για τις χώρες της Ευρωπαϊκής ανατολικής γειτονίας της Ε.Ε. και οι προοπτικές προσέλκυσης τουριστών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Συρανίδης, Νικόλαος (2015) Εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στην διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσάμη, Χριστίνα (2016) Θρησκευτικός προσκυνηματικός τουρισμός στην πόλη της Καστοριάς. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιάβος, Βασίλειος Γ. (2011) Δικτυακό μάρκετινγκ και τουρισμός: έρευνα πάνω στη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Βέροιας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσόλια, Μαρία (2021) Επιπτώσεις του covid-19 στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φαρμάκη, Ελευθερία (2007) Εφαρμογές ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας στον κλάδο του τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φιλιός, Άγγελος-Αθανάσιος (2010) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής τουριστικής προβολής και ενημέρωσης για το Νομό Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηλεοντιάδου, Βικτωρία (2016) Η διαχρονική εξέλιξη της τουριστικής διαφήμισης του EOT. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Sun Nov 24 01:04:01 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top