Items where Subject is "Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Α | Γ | Δ | Ζ | Κ | Μ | Ν | Ξ | Π | Ρ | Σ | Τ | Ψ
Number of items at this level: 42.

Α

Ανδρέου, Μάρθα-Μαρία and Πανούση, Κωνσταντίνα (2011) Το brand building και η σημασία του στην οικονομική πορεία των επιχειρήσεων στις εγχώριες και διεθνείς αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αντωνίου, Ιωάννης (2010) Παραγωγή και ποιότητα αλλαντικών της εταιρίας Β.Ι.Κ.Η. Εφαρμοζόμενο σύστημα διασφάλισης ποιότητας των παραγόμενων προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αντωνογλούδη, Ελεάνα and Χασαπέτη, Ζωή (2016) Επωνυμία: κίνητρα και η πιστότητα καταναλωτών = Brand incentives and customer loyalty. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αϊτίδης, Στέφανος (2015) Η ανάπτυξη ενός καινοτόμου προϊόντος Green Cola από την εταιρεία ΕΠΑΠ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γαλιώνα, Βασιλική (2014) Προϊόντα ελληνικής προέλευσης και Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γανωτή, Ζουμπουλία (2016) Η επίδραση του branding μέσω των κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκαντιά, Λαμπρινή (2020) Η επίδραση του branding στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Η περίπτωση των Starbucks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκλάβα, Ευθυμία (2016) Experiential marketing ως εργαλείο για το χτίσιμο της επωνυμίας μιας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουσγκουρέτα, Χαρούλα (2012) Μάρκετιγκ παραδοσιακών προϊόντων: η περίπτωση του χαλβά Φαρσάλων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκριναφίδη, Καλλιόπη and Πολυχρονιάδου, Ισιδώρα (2018) Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αξία της μάρκας. Η περίπτωση της αλυσίδας καταστημάτων Zara = The impact of Corporate Social Responsibility on Brand Equity. A case study on the Zara chain stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δάμου, Γεωργούλα (2008) Προστατευόμενες ονομασίες τροφίμων. Πλαίσιο εφαρμογής και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαμιανίδου, Αναστασία (2010) Γλυκά κουταλιού η περίπτωση των επιχειρήσεων του Νομού Φλωρινας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαρίσαπλη, Αθανασία (2007) Εκπτωτικά σουπερμάρκετ και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαϊκίδη, Παναγιώτα and Οικονομοπούλου, Κατερίνα (2016) Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δελώτη, Σταματούλα (2020) Παραδοσιακά προϊόντα νησιωτικών περιοχών και τοπική ανάπτυξη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δογάνη, Γεωργία (2014) Μέτρηση της ποιότητας της σχέσης μεταξύ καταναλωτή και μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζαννάρας, Δημήτριος (2002) Κατάσταση και ο στρατηγικός σχεδιασμός του εξαγωγικού μάρκετινγκ της ελληνικής βιομηχανίας των προϊόντων μαστίχας και εξαγωγικές προοπτικές των μαστιχοπαραγωγών της Χίου στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Καραμπά, Γεωργία (2006) Το Brand Management ως τρόπος οργάνωσης μιας εξαγωγικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραϊσκάκη, Τραϊανή (2012) Ελληνικά προϊόντα Π.Ο.Π. ζωικής προέλευσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιουτσούκη, Στυλιανή-Ευαγγελία and Κιρακοσιάν, Αναϊτ (2014) Επωνυμία προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωστούλας, Κωνσταντίνος Γ. (2015) Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς καταναλωτών επωνύμων προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μαμαλούκη, Αθηνά (2011) Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαρτζακλή, Αθανασία- Πούλια and Χρυσοπούλου, Έρση (2014) Τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα: η περίπτωση της LACTA. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπανάκος, Γεώργιος (2009) Ο ρόλος και η σημασία του επώνυμου προϊόντος και οι τεχνικές δημιουργίας ενός brand name. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Ναμίνι, Χριστίνα (2015) Αγροτικό μάρκετινγκ και branding ως εργαλεία ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντηνιακού, Ειρήνη (2015) Η σημασία της επωνυμίας στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξ

Ξανθάκου, Στυλιανή (2021) Η κατανάλωση πολυτελών προϊόντων = Luxury brand consumption. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Πέσιου, Πετρούλα (2021) Η συμπεριφορά του πελάτη στην ψηφιακή κατανάλωση μόδας και η επιρροή των brands. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαθεοδώρου, Βασίλειος (2004) Προϊόντα ονομασίας προέλευσης (Π.Ο.Π.) και προϊόντα γεωγραφικής ένδειξης (Π.Γ.Ε.). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπακανδεράκης, Εμμανουήλ Κ. (2015) Ο κλάδος της οινοποιίας και η συμβολή του στην ελληνική οικονομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαχριστοδούλου, Στυλιανός (2005) Η δημιουργία επώνυμου προϊόντος και η σημασία του για την εξαγωγική προοπτική της κάθε μεταποιητικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαϊωάννου, Φώτης (2012) Ο ρόλος της ετικέτας στα τρόφιμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρίση, Αναστασία (2020) Dettol: the brand beyond borders. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατουλίδης, Βασίλειος Π. (2017) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εικόνα μάρκας: πώς επηρεάζει η διαχείριση των αρνητικών σχολίων των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις την εικόνα μάρκας = Social media and brand image: how does the managing of consumers' negative comments by companies affects brand image. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλωμαρίτης, Διαμαντής (2022) Εισαγωγές-εξαγωγές αγροτικών προϊόντων: μελέτη προτίμησης νομού Ημαθίας - εταιρεία Frutafino. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρ

Ρούμελη, Γρηγορία-Ναταλία (2016) Επωνυμία: έννοια και σημασία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σαββίδης, Ιορδάνης and Ιωσηφίδης, Γεώργιος (2021) Διαδικτυακή εταιρική παρουσία και εμπειρία επωνυμίας. Η περίπτωση των οινοποιητικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σικαλίδου, Δέσποινα (2003) Προβλήματα και προοπτικές του ελληνικού κλάδου ένδυσης και η δημιουργία επώνυμου προϊόντος στην διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στεφανίδη, Μέλπω (2013) Αντιλήψεις Ελλήνων καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τουράμπη, Χριστίνα (2021) Κατανάλωση της μόδας. Πως η εμπειρία της επωνυμίας επηρεάζει την αφοσίωση των πελατών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιρκινίδου, Θεοφανή (2021) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη των μαρκών πολυτελείας την εποχή του κορονοϊού = Corporate social responsibility of luxury brands during the corona virus outbreak. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψ

Ψαρράς, Νικόλαος and Κεχαγιόγλου, Γεώργιος (2016) Η μέτρηση της αξίας της επωνυμίας. Μελέτη περίπτωσης ποδοσφαιρικών ομάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Tue Nov 5 01:03:53 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top