Items where Subject is "Κ > Καταναλωτές"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Β | Γ | Ζ | Κ | Λ | Μ | Τ | Χ
Number of items at this level: 17.

Β

Βαγιάτη, Μαρία (2016) Η διαμόρφωση της καταναλωτικής γνώμης μέσω των ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαρσαμίδου, Άννα-Μαρία and Γερμενή, Πηνελόπη (2021) Έρευνα για τη συχνότητα και τα είδη ηλεκτρονικών αγορών από φοιτητές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βόντσα, Αικατερίνη and Τσατσούλη, Δήμητρα Μαρία (2022) Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γερμανού, Κωνσταντίνος and Κυριαζή, Ιωάννα (2021) Διεύρυνση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα παραδοσιακά προϊόντα στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γουργούρη, Μαρία and Γιαννοπούλου, Σοφία (2008) Τμηματοποίηση αγοράς ως προς την κατανάλωση αλλαντικών: πιλοτική ερευνά στην Αθήνα και στα Ν. Μουδανιά = Μarket segmentations as for the consumption: pilot research in athens and Ν.Μoudania. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γριβάκης, Μαυρουδής (2018) Στάση και απόψεις καταναλωτών στην πόλη της Ξάνθης και περιοχής Άνω Πόλεως Θεσσαλονίκης σχετικά με την αγορά νωπού κρέατος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζαμπούνης, Σταμάτης and Θεοχάρης, Χρυσοβαλάντης (2021) Η στάση των καταναλωτών απέναντι στα πιστοποιημένα παραδοσιακά προϊόντα στην Δυτική Μακεδονία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Καλαμάτας, Απόστολος (2008) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγιάννη, Ιφιγένεια (2011) Οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με το e-banking στην ελληνική οικονομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραστεργίου, Ευθαλία (2010) Το δέλεαρ των τραπεζών στα καταναλωτικά δάνεια σε μη ουσιαστικές ανάγκες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρβουνίδου, Ελένη (2022) Ικανοποίηση πελατών από τις ηλεκτρονικές αγορές την εποχή της κρίσης του covid-19. Μελέτη περίπτωσης της H&M. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κορδούλα, Αικατερίνη-Νεφέλη (2022) Μια προσέγγιση στην ηθική και γρήγορη μόδα. Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λιάνα, Χριστίνα (2022) Ψηφιακή εμπειρία πελάτη και ελληνικά premium προϊόντα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μαζγατζίδου, Δέσποινα (2015) Αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στα social media: η περίπτωση youtube. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μερούσης, Πέτρος (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: παράδειγμα τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τσακίρη, Μαρία (2004) Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή = Purchasing behavior of customer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χούντα, Ειρήνη (2007) Ο πολίτης ως πελάτης / καταναλωτής στο πολιτικό μάρκετινγκ: θεωρητική επισκόπηση κριτική αποτίμηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Tue Dec 3 01:03:53 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top