Διεύρυνση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα παραδοσιακά προϊόντα στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη

Γερμανού, Κωνσταντίνος and Κυριαζή, Ιωάννα (2021) Διεύρυνση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα παραδοσιακά προϊόντα στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
FG2_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Τα παραδοσιακά προϊόντα συνδέονται με την ιστορία, τα ήθη, τα έθιμα και τις παραδόσεις που έχει ο κάθε τόπος. Τα προϊόντα αυτά οφείλουν την κάθε τους ιδιαιτερότητα στον τόπο που βρίσκονται, στην πρώτη ύλη που χρησιμοποιείται καθώς και στον τρόπο παραγωγής τους. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να η ανάλυση των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν για την περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης καθώς και η αναφορά σε μερικούς ορισμούς των πιστοποιημένων παραδοσιακών προϊόντων. Επιπρόσθετα καταγράφονται τα ΠΟΠ και τα ΠΓΕ προϊόντα της συγκεκριμένης περιφέρειας που διεξήχθη η έρευνα. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εργασίας σχετίζεται με την διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς του καταναλωτή απέναντι στα πιστοποιημένα παραδοσιακά προϊόντα. Η συλλογή των στοιχείων έγινε με τη χρήση ερωτηματολογίου τα οποία μοιράστηκαν στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Τα ερωτηματολόγια που μοιράστηκαν ήταν 100 κάποια θεωρήθηκαν άκυρα λόγω ελλιπούς συμπλήρωσης τους. Για αυτό το λόγο κρατήσαμε τα 83 ερωτηματολόγια.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μέλφου Αικατερίνη
Uncontrolled Keywords: Παραδοσιακά προϊόντα, Καταναλωτές, Ανατολική Μακεδονία, Θράκη
Subjects: Κ > Καταναλωτές
Π > Προϊόντα
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 09 Jun 2021 08:19
Last Modified: 09 Jun 2021 08:19
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10941

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top