Items where Subject is "Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Α | Β | Γ | Ε | Ζ | Κ | Μ | Ν | Π | Ρ | Σ | Τ | Φ | Χ
Number of items at this level: 51.

Α

Αποστολοπούλου, Αθηνά (2015) Παρουσίαση μιας εταιρίας νέων τεχνολογιών: μελέτη περίπτωσης της "Apple". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βαβούλης, Νικόλαος (2004) Εισαγωγή των νέων πληροφοριακών συστημάτων & reengineering επιχειρηματικών διαδικασιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βασιλειάδου, Σοφία (2019) Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με την χρήση της πλατφόρμας WordPress. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γεωργάκη, Θεόνη (2019) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννίου, Αρίστη (2019) Διερεύνηση του βαθμού πραγματοποίησης αγορών μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιώγα, Ευαγγελία (2019) Καινοτόμες εκστρατείες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ε

Ελευθεριάδου, Χρυσούλα and Αλαντάση, Σακίνα (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση και ελληνικές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Εφοπούλου, Αναστασία (2019) Δημιουργία εταιρικού web site και search engine optimization. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζησόπουλος, Θωμάς (2013) Επιχειρησιακά συστήματα παραγωγής ERP (Enterprise Resource Planning). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Καλδάνης, Αλέξανδρος-Ευάγγελος (2015) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία λογισμικού εμπορικής διαχείρισης στο διαδίκτυο. Η περίπτωση του κλάδου της εμπορίας οίνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κανταρζή, Μαρία (2011) Κοινωνικά δίκτυα σαν στρατηγική επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραπαναγιωτίδου, Κυριακή (2016) Η έννοια και η σημασία της διαδικτυακής διαφήμισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατζαστρά, Γιούλη (2015) Τα συστήματα ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού – ERP και ο ρόλος τους στις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καφαντάρη, Ευανθία (2018) Πελατειακή δέσμευση με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ = Costumer engagement using digital marketing tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κελίδου, Αικατερίνη (2018) Η προώθηση προϊόντων στα πλαίσια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ = Promoting products using e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κελλαράκου, Ιωάννα-Καλυψώ and Πετρίδη, Σοφία (2009) Η επίδραση της ψηφιακής οικονομίας στις λειτουργικές δραστηριότητες της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κεπαπτσόγλου, Άννα (2013) Η εφαρμογή συστημάτων ERP στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιουπτσίδου, Bαρβάρα (2016) Υιοθέτηση πρακτικών ιογενούς μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση = Adoption of viral marketing techniques in modern business. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιτμιρίδης, Παντελής (2018) Κατασκευή πλατφόρμας παροχής υπηρεσιών αρωγής χρηστών = Development of a helpdesk platform. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολιούσης, Παναγιώτης (2015) Εταιρική και κοινωνική ευθύνη στις εταιρίες πληροφορικής: μελέτη της Microsoft Ελλάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοντονή, Διονυσία (2019) Πολυμεσική παρουσίαση του εταιρικού προφίλ μιας εταιρίας: εταιρία Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουντουριάδης, Άγγελος (2009) Αξιολόγηση συστημάτων ERP. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυρκούση, Κωνσταντίνα and Χοντάι, Ειρήνη (2018) Ενδιαφέροντα και προτιμήσεις χρήσης των ψηφιακών μέσων: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κώστα, Κωνσταντίνα (2014) Facebook applications και επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μελλίδης, Γαβριήλ (2017) Σχεδιασμός, δημιουργία Enterprise Resource Planning (ERP) συστήματος με την γλώσσα Java. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Νάνου, Έλλη (2017) Συστήματα διαχείρισης γνώσης και ηλεκτρονικό επιχειρείν για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντούτση, Μαρία-Έλενα (2016) Η υιοθέτηση των κοινωνικών δικτύων για την ανάπτυξη πολιτικών μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Παπαδημητρίου, Μαρία Π. (2019) Δημιουργία εταιρικής ιστοσελίδας στο Wordpress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Ειρήνη Δ. (2019) Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Περράκη, Γεωργία (2008) Οι θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του internet στην ανάπτυξη και προβολή των επιχειρήσεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πιστοφίδης, Θρασύβουλος Γ. (2012) Συγκριτική μελέτη των εικονικών ιδιωτικών δικτύων (VPNs) επιπέδου δικτύου (OSI Network Layer) και υλοποίηση προσομοίωσης Site-to-Site IPSec VPN. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολίτη, Ρωξάνη (2019) Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πρίντζιου, Αριστέα (2012) Ο σημασιολογικός ιστός σε επιχειρηματικά θέματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρ

Ρωμιοπούλου, Μαρία (2019) Μέτρηση της επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σέρρα, Όλγα (2019) Εκδοτικοί οίκοι και κοινωνικά δίκτυα στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σίσκου, Ελένη (2019) Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκουρίδου, Αφροδίτη (2015) Πολυμεσική παρουσίαση εταιρείας. Διαφημιστική εταιρία «ΠΑΡΑΜΑΟΥΝΤ Α.Ε». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σπέλλα, Βασιλική (2013) Ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση ενός πληροφοριακού συστήματος για την ενιαία διαχείριση οχημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σπηλιοπούλου, Αικατερίνη and Τίτη, Βασιλική (2012) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία, λογισμικού των ελαστικοτήτων ζήτησης και δεικτών Laspeyres και Paasche για μια παραγωγική - εμπορική επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στάμου, Αναστασία (2015) Οι δημόσιες σχέσεις και η επικοινωνία στην περίπτωση των εταιρειών πληροφορικής που λειτουργούν ως franchise. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τάπας, Θεμιστοκλής (2018) Σχεδιασμός, δημιουργία εφαρμογής on-line παραγγελιών και καταγραφής εσόδων σε καταστήματα εστίασης με την γλώσσα java. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τερζίδης, Γεώργιος (2016) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία λογισμικού εμπορικής διαχείρισης στο διαδίκτυο του κλάδου της εμπορίας βάμβακος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τράπτσιος, Αθανάσιος (2018) Ανάπτυξη εφαρμογής βάσεων δεδομένων με χρήση PHP και MySQL: ηλεκτρονικό κατάστημα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσακνόπουλος, Ανδρέας (2005) Ζήτηση δεξιοτήτων νέων τεχνολογιών από επιχειρήσεις της δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιλίκης, Χρήστος (2008) Η αποτελεσματική αλληλεπίδραση στις βιολογικές, κοινωνικές και ανθρωπιστικές επιστήμες και την επιχειρηματική πληροφορική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιριγώτη, Ελένη (2004) Εφαρμογές και προγράμματα ενός ηλεκτρονικού γραφείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φ

Φουκίδου, Αναστασία and Φούσιας, Νικόλαος (2018) Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων από τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτιάδου, Όλγα (2019) Μελέτη της χρήσης των διαδικτυακών κέντρων τύπων από τις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις = Investigation of the use of online corporate press rooms by the largest greek companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτιάδου, Σοφία (2019) Διαφήμιση και προωθητικές ενέργειες των σοκολατοβιομηχανιών της Ελλάδος με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Μελέτη περίπτωσης: ΙΟΝ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χαλαμανδάρη, Ναταλία (2010) Η εφαρμογή των συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου (CMS) από μικρομεσαίες επιχειρήσεις – μελέτη περιπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζητριανταφύλλου, Αργυρώ (2013) Εφαρμογές του ολοκληρωμένου συστήματος επιχειρησιακών πόρων SAP. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Feb 25 01:03:22 2021 EET.

Created by  Elidoc

To Top