Up a level |
Dalipaj, Kleitja (2014) Το προφίλ των μεταναστών στον ελληνικό κυβερνοχώρο: ανάλυση περιεχομένου με βάση επώνυμα άρθρα ιστολογιών και ιστοσελίδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αγερότη, Μαρία and Πρίτσου, Έλλη (2014) Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση ως εργαλείο αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες. Συγκριτική ανάλυση και κατάταξη της Ελλάδας σε σχέση με τα κράτη μέλη της Ευρώπης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αθανασοπούλου, Αγγελική-Δανάη (2014) Μελέτη περίπτωσης της πορείας μιας ελληνικής εφημερίδας που οδήγησε στη διακοπή της έκδοσής της: το παράδειγμα του Ελεύθερου Τύπου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αλαφούζου, Αικατερίνη (2014) E-banking και ηλεκτρονική απάτη. Περιγραφή των συστημάτων ασφάλειας και διερεύνηση της κοινής γνώμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αμπατζιάδης, Θεόδωρος - Δημήτριος (2014) Ψηφιακά μέσα και επικοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αναστασιάδης, Σάββας and Παυλίδη, Γεωργία (2014) Το κυβερνο-προφίλ του Ελληνικού Κοινοβουλίου: η ηλεκτρονική επικοινωνία και παρουσίαση των βουλευτών της Βουλής των Ελλήνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αναστασιάδης, Χρήστος (2014) Το βίντεο στην επικοινωνία. Δημιουργία εκπαιδευτικού βίντεο με θέμα την δυναμική του βίντεο στην επικοινωνία και ειδικότερα στην εταιρική επικοινωνία και τις διαδικασίες παραγωγής του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ανδρεαδάκη, Δήμητρα (2014) Ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας, ικανοποίηση πελατών: μελέτη περίπτωσης: ξενοδοχειακή επιχείρηση πολυτέλειας στην Ελούντα Κρήτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαλέχα, Βαλεντίνα (2014) Μάρκετινγκ και προσωπική πώληση: ο ρόλος του σύγχρονου πωλητή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαλανίδου, Ελένη (2014) Ανάλυση ιστολογίων σε Ελλάδα και Κύπρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασιλειάδου, Συμέλα (2014) Πολυμεσική παρουσίαση του αρχαιολογικού μουσείου και του αρχαιολογικού χώρου Πέλλας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασιλόπουλος, Σπυρίδων (2014) Πολυμεσική παρουσίαση ενός μουσείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαργαλατίδου, Χριστίνα (2014) Διαστάσεις που συνθέτουν την καταναλωτική εμπειρία: η περιπτωσιολογική μελέτη του τουρισμού (Κωνσταντινούπολη). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαροφάλλου, Χαριτίνη (2014) Στρατηγικές τουριστικού marketing: εφαρμογή στο ξενοδοχειακό marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκανιάτσα, Παναγιώτα (2014) Οι δημόσιες σχέσεις και η επικοινωνία μη κυβερνητικών οργανώσεων: η μελέτη της οργάνωσης ECOCITY. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκιζίμη, Μαρία (2014) E-learning και Web 2.0: οι κοινωνικές πλατφόρμες / δίκτυα ως περιβάλλοντα ανοικτής μάθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκιώση, Μαρία (2014) Εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ): η οικοδόμηση μιας νέας σχέσης ανάμεσα στην επιχείρηση και την κοινωνία: μελέτη περίπτωσης: Interamerican. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκογκοπούλου, Ουρανία and Φωτιάδου, Πηνελόπη (2014) Πολιτικός λόγος και προπαγάνδα την περίοδο της δικτατορίας του Ι. Μεταξά (1936-1940). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκόσιος, Αχιλλέας (2014) Υποκίνηση των εργαζομένων και εσωτερική επικοινωνία: σύγκριση των θεωριών υποκίνησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γούλιου, Νικολέτα (2014) Συμμετρικό μοντέλο επικοινωνίας και άριστες πρακτικές δημοσίων σχέσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γούσιου, Μαρία and Ρατατσίδου, Ιωάννα (2014) Διαδικτυακό πολιτικό μάρκετινγκ: η χρήση του facebook στις βουλευτικές εκλογές Μαΐου - Ιουνίου 2012. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γραμμένου, Αφροδίτη-Σπυριδούλα (2014) Ο πολιτικός λόγος της οικονομικής κρίσης (crisis discourse) όπως εκφέρεται μέσα από τα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά κόμματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γρηγοριάδου, Μιχαέλα (2014) Το ηλεκτρονικό επιχειρείν ως εργαλείο στήριξης της επιχειρηματικότητας. Συγκριτική ανάλυση μεταξύ των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δερμιτζάκης, Ιωσήφ (2014) Η χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τα μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημητρίου, Ευάγγελος (2014) Οι δημόσιες σχέσεις και η επικοινωνία μικρών τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση ενός μικρού εστιατορίου στα βόρεια προάστια Αθηνών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δογάνη, Γεωργία (2014) Μέτρηση της ποιότητας της σχέσης μεταξύ καταναλωτή και μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζάμπα, Μαρία (2014) Δημόσιες σχέσεις και επαγγελματική επικοινωνία στις οργανώσεις για την προστασία του περιβάλλοντος στη δυτική Μακεδονία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαχαρίου, Δανάη-Ελπίδα (2014) Η επίδραση των μεσημεριανών τηλεοπτικών εκπομπών στη συμπεριφορά των τηλεθεατών καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ηλιού Λίου, Μαρία (2014) Η ελληνική αγορά του ελαιολάδου και η στρατηγική πολιτικής προβολής και προώθησής του στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θεοδωρακάκου, Μαρία (2014) Ανάπτυξη μιας πολυμεσικής εφαρμογής για την τουριστική προβολή των Σπετσών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλαϊτζίδου, Ευθάλεια (2014) Ο ρόλος, τα οφέλη και η χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών και εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης (skype, msn, gmail, facebook, twitter, blogs) στις δημόσιες σχέσεις και οι μελλοντικές προσωπικότητες τους στον τομέα αυτό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καμπουρίδου, Νικολέτα (2014) Ενέργειες προώθησης της Ελλάδας: η περίπτωση της Ουκρανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κανελλίδου-Χοχλιούρου,, Ιωάννα (2014) Η επίδραση της word of mouth επικοινωνίας, (θετικής και αρνητικής), στις αντιλήψεις των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καπρουλά, Ιωάννα (2014) Skai youtube debate και παραδοσιακό debate 2007 των πολιτικών αρχηγών: η εικόνα των υποψήφιων πολιτικών και των αρχηγών των κομμάτων στις βουλευτικές εκλογές του 2007 (απαιτείται η ανάλυση του λογού των πολιτικών). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραδήμου, Παναγιώτα (2014) Σε ποιο βαθμό τα Μ.Μ.Ε. διαμορφώνουν την πολιτική ατζέντα; Ανάλυση της σχέσης πολιτών- Μ.Μ.Ε. - πολιτικών στον καθορισμό της πολιτικής ατζέντας με επίκεντρο την κλιμάκωση της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραδημήτρα, Μαρίνα (2014) Ο καθορισμός της προεκλογικής καμπάνιας. Τελικά ποιος οδηγεί και ποιος ακολουθεί ;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραμανλίδου, Σουλτάνα and Κοτσιομίτα, Αγγελική (2014) Mobile communications και εθισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρύπη, Μαρία (2014) Αίτια, λόγοι εμφάνισης ακροδεξιών κομμάτων στην Ευρώπη και ο ρόλος των Μ.Μ.Ε.: συγκριτική και ιστορική ανάλυση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καστρινέλλη, Ζαχάρω (2014) Η αντιμετώπιση του θέματος των ναρκωτικών στον ημερήσιο τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κεφάλα, Σταματία (2014) Αποτίμηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιουτσούκη, Στυλιανή-Ευαγγελία and Κιρακοσιάν, Αναϊτ (2014) Επωνυμία προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοζακλή, Μαρία- Αικατερίνη (2014) Λαϊκή κουλτούρα και πολιτική κινητοποίηση. Ο πολιτικός λόγος στα ρεμπέτικα τραγούδια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κορδώνια, Ευγενία (2014) Πολυμεσική εφαρμογή για την τουριστική προβολή της Σαμοθράκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουζούπου, Σιμόνα (2014) Η μελέτη της Ελληνικής γλώσσας στην ψηφιακή εποχή και στην εποχή της πληροφορίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κρανιάς, Αργύριος and Μπουρλέσσα, Μαρία (2014) Η χρήση του διαδικτύου για τη διεξαγωγή ερευνών στο πεδίο της συμπεριφοράς του καταναλωτή: σύγκριση μεταξύ online και offline επισκόπηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κρητικού, Μαρία (2014) Δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό: η επίδραση των κοινωνικών δικτύων και των τουριστικών ιστοτόπων στην επιλογή τουριστικού προορισμού: συγκριτική μελέτη - μελέτη περίπτωσης στο νησί της Πάρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυριακίδη, Χαρίκλεια (2014) Νέα Μ.Μ.Ε. στην Ελλάδα και νέες μορφές αλληλεπίδρασης με το κοινό: προς την ανάδυση μιας αμφίδρομης επικοινωνίας ή μιας ασύδοτης δημοσιολογίας;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωνσταντινίδου, Ελένη (2014) Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους υποψήφιους των εθνικών εκλογών του 2012. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωτούλα, Ευθυμία (2014) Η προβολή ενός αθλητικού συλλόγου στα κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κώστα, Κωνσταντίνα (2014) Facebook applications και επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λίγκα, Παρασκευή (2014) Η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την αποδοτικότητα της Word-of-Mouth επικοινωνίας, αναφορικά με τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Ελλάδας και Κύπρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λιάκου, Σουλτάνα (2014) Κοινοβουλευτισμός και επικοινωνία πολιτευτών-ψηφοφόρων στο μεσοπόλεμο. Η περίπτωση του νομού Φλώρινας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λιολιοπούλου, Θεανώ (2014) Η χρήση του twitter από τον Eλληνικό Oργανισμό Tουρισμού: η περίπτωση του VizitGreece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μήνδη, Μαρία- Καρίνα (2014) Η προβολή των θεμάτων Ρομά από τα Ελληνικά Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαρτζακλή, Αθανασία- Πούλια and Χρυσοπούλου, Έρση (2014) Τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα: η περίπτωση της LACTA. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαυροπούλου, Μαγδαληνή (2014) Σχεδιασμός και δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την προβολή του προφίλ και των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μιχαηλίδης, Γεώργιος and Τσαβλή, Δήμητρα (2014) Ανάλυση και δημιουργία τρόπων δημοσκοπήσεων σε TV και WEB TV. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπάκα, Ζαχαρούλα (2014) Πώς επηρεάζεται η κοινή γνώμη από την δυνατότητα της διαδικτυακής επικοινωνίας και των μέσων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαράκου, Αναστασία (2014) Η επιρροή της οικονομικής κρίσης στην αγορά του βιβλίου στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπατζικώστα, Ευαγγελία (2014) Έρευνα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη των Ελλήνων εν καιρώ οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαϊρακταρίδου, Ελένη and Παπαδοπούλου, Δήμητρα (2014) Εθνοτική ταυτότητα και πολιτική συμπεριφορά: η περίπτωση των Ελλήνων του Πόντου στους νομούς Καστοριάς και Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπελιαβτσίδου, Ναταλία (2014) Παράπονα πελατών και επιλογή μέσου: εμπειρική διερεύνηση στον κλάδο ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπορίτση, Χέλισα (2014) Η διερεύνηση των αντιλήψεων του ευρύ κοινού για την εικόνα της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπόσδου, Βερονίκη and Νικηφόρος, Αναστάσιος (2014) Βυζαντινές και μεταβυζαντινές εκκλησίες. Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού προώθησης και διεξαγωγή έρευνας γύρω από τις αντιλήψεις των τουριστών για το θρησκευτικό τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νεανίδη, Γαλήνη (2014) Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων και η εφαρμογή τους στην τοπική αυτοδιοίκηση: περιπτωσιολογική μελέτη του δήμου Ασπρόπυργου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νταμάτη, Μαρία (2014) Δυναμική δημιουργικότητα και επικοινωνία των ομάδων εργασίας μέσα σε μία επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ξενιτίδου, Μαρία (2014) Πόσο επηρεάζει η τηλεόραση το κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδήμα, Μαρία (2014) Διερεύνηση των αντιλήψεων της κοινής γνώμης για τις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ μέσω προβολικών τεχνικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Ελένη and Σαλάλε, Αγγελική (2014) Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις στο ραδιόφωνο. Έρευνα στο Αθηναϊκό ραδιόφωνο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πείραλης, Νικόλαος (2014) Οι εφαρμογές προώθησης και προβολής τουριστικών καταλυμάτων στην ευρωπαϊκή αγορά και οι στρατηγικές πολιτικής προσέλκυσης τουριστών στην περιοχή της Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Περιβολάρη, Δέσποινα (2014) Συγκλίσες και αποκλίσεις του πολιτικού λόγου του ΛΑ.Ο.Σ και του Κ.Κ.Ε. όπως αυτές παρουσιάζονται στον τύπο και το διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πετράκη, Ελένη (2014) Η κοινωνική πολιτική της διοικητικής περιφέρειας του νομού Λασιθίου σε σχέση με τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πετράτου, Θάλεια (2014) Στατιστική έρευνα για τη χρήση της υπηρεσίας ηλεκτρονική τάξη από τους φοιτητές του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολυτάκης, Φώτιος (2014) Η διαμόρφωση τιμολογιακής πολιτικής στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολυχρόνη, Αικατερίνη (2014) Αναπαραστάσεις του γυναικείου φύλου στη δημοφιλή κουλτούρα: η προβολή των γυναικών στα ελληνικά σήριαλ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολύχρος, Ηλίας (2014) Η χρήση του e-mail marketing στις επιχειρήσεις: μελέτες περιπτώσεων στο κλάδο των βιβλιοπωλείων - εκδοτικών οίκων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ραπτοπούλου, Σοφία (2014) Η επανατοποθέηση της μάρκας της Ελλάδας: ανάλυση και προώθηση της μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρηγοπούλου, Καλυψώ and Σκουτέλη, Πηνελόπη (2014) Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην αγοραστική συμπεριφορά των νέων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρούπα, Ηλιάνα (2014) Κοινωνικά δίκτυα και ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης σχετικά με κοινωνικά ζητήματα: μελέτη περίπτωσης Αγανακτισμένοι. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαγιάς, Κωνσταντίνος and Καστερούδη, Ευαγγελία (2014) Οικονομική διάσταση των ΜΜΕ στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σεβδαλής, Αντώνης (2014) Ο ρόλος του λογισμικού ανοιχτού κώδικα στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζιμογιάννη, Ελευθερία (2014) Παρουσίαση ενός αρχαιολογικού χώρου μέσω προγράμματος πολυμεσικών εφαρμογών (Αρχαία αγορά). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζουβάρα, Κωνσταντίνα (2014) Οι δημόσιες σχέσεις στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες: έρευνα στα ακαδημαϊκά ιδρύματα της Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τρίμης, Κωνσταντίνος (2014) Το ολοκληρωμένο μείγμα επικοινωνίας για τη διοικητική κρίσεων από διαχειριστικά λάθη στον κλάδο της φιλοξενίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσάκης, Γεώργιος (2014) Η εικόνα της Ελλάδας στον ξένο τύπο σήμερα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαβδαρίδης, Κωνσταντίνος (2014) Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία των ποντιακών συλλόγων της περιφερειακής ενότητας Πέλλας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσεπελέ, Μαρκέτα (2014) Δημιουργία διαδικτυακής πύλης για την τουριστική προώθηση της Καστοριάς με την χρήση υπηρεσιών διαδικτύου (Google maps, Panoramio). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιγάρα, Όλγα (2014) Ο σημερινός ρόλος των στερεότυπων στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιγάρα, Ιωάννα (2014) Γεωγραφική συγκριτική μελέτη χρήσης των κοινωνικών σε έναν τουριστικό κλάδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φιλόπουλος, Θεόδωρος (2014) Το ποσοστό της αποχής από την κάλπη στις δημοτικές εκλογές και περιφερειακές εκλογές 2010: ανάλυση ποσοτικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών: πολιτικά συμπεράσματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαλβαντζή, Φωτεινή (2014) Δημιουργία πολυμεσικής παρουσίασης των πολιτιστικών εκδηλώσεων στο Νομό Βοιωτίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc