Up a level |
Αλιάϊ, Κατερίνα Γκ. (2019) Καινοτομίες τουρισμού των επιχειρήσεων στο νομό Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασίλος, Χρήστος Σ. (2019) Η εξέλιξη του φυσικού αερίου και η επίδραση του σε κοινωνικό και οικογενειακό επίπεδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασιλοπούλου, Δομνίκη Δ. (2019) Κοινωνική διαφήμιση: ευαισθητοποίηση και νοοτροπίες των Ελλήνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργούλας, Αντώνιος Στ. (2019) Αξιολογήσεις επενδύσεων με κίνδυνο και χωρίς κίνδυνο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαλλουράκη, Πελαγία Π. (2019) Το σύγχρονο deal καλλυντικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκάνο, Εράλντα (2019) Στρατηγικές ανάπτυξης τουρισμού στην Κρήτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκεμιτζής, Χρήστος Θ. (2019) Σωφρονιστικά καταστήματα κράτησης και εκπαίδευσης: δίπτυχο ομαλής κοινωνικής ένταξης στην παραβατικότητα των αλλοδαπών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκούτζιου, Άννα Θ. (2019) Δημόσια πολιτική φαρμάκου: υγεία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζάχου, Βασιλική Ι. and Πέτροβα, Λουΐζα Ι. (2019) Η σημασία του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων σε αναπτυσσόμενες εταιρείες: «APIVITA». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλτσούνης, Δημήτριος Ι. (2019) Ο Ρόλος του προπονητή στην ψυχοδυναμική της ομάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλύβα, Μαρία Λ. (2019) Η διοίκηση ολικής ποιότητας ως εργαλείο ανάπτυξης στις εμπορικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κανακάρη, Ευαγγελία - Μαρουλία Γ. (2019) Επιχειρηματικό και στρατηγικό πλάνο εξέλιξης της Ένωσης Λεμβούχων Θήρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραδήμος, Κωνσταντίνος Γ. (2019) Ο ρόλος της Επιτροπής Ελέγχου στις εισηγμένες εταιρείες του Χ.Α.Α. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολτούκης, Ιωάννης Χρ. (2019) Χρηματοοικονομική ανάλυση κλάδου φαρμακοβιομηχανίας την τελευταία πενταετία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοπούκη, Κωνσταντίνα Κ. (2019) Διασυνοριακές κοινωνικοοικονομικές και ξενοδοχειακές συναλλαγές Ελλάδας - Τουρκίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κορωναίος, Παναγιώτης Σπ. (2019) Εταιρική διακυβέρνηση και ναυτιλία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κούκια, Θεοπίστη - Μαρία Β. (2019) Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στα εκπαιδευτικά ιδρύματα: μελέτη περίπτωσης το εκπαιδευτικό ίδρυμα Δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυριακοπούλου, Δήμητρα - Μαλεβήνα Κ. (2019) Οπτικά ερεθίσματα και καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυριακού, Μαρία Ν. (2019) Ο ρόλος του σύγχρονου τύπου στην ενημέρωση: μελέτη περίπτωσης εφημερίδας «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μητράγκα, Ευαγγελία Γ. (2019) Ανάλυση swot στον κλάδο των τηλεπικοινωνίων: η περίπτωση της VODAFONE. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μυλωνάς, Ιωάννης Αρ. (2019) Πως οι καινοτομίες κάνουν τα Τρίκαλα μια έξυπνη πόλη και επιφέρουν ανάπτυξη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντάλλα, Χριστίνα Δ. (2019) Με ποια κριτήρια επιλέγει ο Έλληνας καταναλωτής το τουριστικό προϊόν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντικιόζογλου, Αλεξάνδρα Π. (2019) Η ελληνική ναυτιλία και η συνεισφορά της στην ελληνική οικονομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαϊωάννου, Αικατερίνη - Αντωνία Θ. (2019) Συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη: προβλήματα και επιβατική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παρασκεαυΐδης, Φώτιος (2019) Βιωσιμότητα: δυνατότητες - προοπτικές τουριστικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παύλου, Νικόλαος Θ. (2019) Η σημασία της γνώσης για την διαχείριση του μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Προδρόμου, Χαράλαμπος Κ. (2019) Διμερείς εμπορικές συμφωνίες της Ε.Ε. με τις χώρες της Ανατολικής Εταιρικής Σχέσης και τα οφέλη για την Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρετσίδου, Όλγα Ι. (2019) Οι πολιτιστικές εκδηλώσεις στη Θράκη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζέλης, Ματθαίος Π. (2019) Venusgrowers: στρατηγική και χρηματοοικονομική ανάλυση με την βοήθεια αριθμοδεικτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσάκαλος, Ιωάννης Θ. (2019) Ο ρόλος των χορηγιών στο αθλητικό marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσανακτσίδης, Παύλος Ι. (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ: η περίπτωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φιλημέγκα, Βασιλική Γ. (2019) Οι κλασικοί χοροί ως μέσο έκφρασης και επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc