Up a level |
Mήτσιου, Νικόλαος Ραφαήλ (2022) Οι επιπτώσεις του Covid- 19, η διαχείριση της κρίσης λόγω Covid-19: η περίπτωση του «Hotel Karagianni». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηιωάννου, Παναγιώτα (2021) Social media DMO των 20 χωρών με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο εν μέσω πανδημίας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δέδες, Γεώργιος Ι. (2021) Διαδικτυακή εμπειρία επωνυμίας: μια εμπειρική ανάλυση = Online brand experience: an empirical analysis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαββίδης, Ιορδάνης and Ιωσηφίδης, Γεώργιος (2021) Διαδικτυακή εταιρική παρουσία και εμπειρία επωνυμίας. Η περίπτωση των οινοποιητικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσόλια, Μαρία (2021) Επιπτώσεις του covid-19 στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σπανού, Γεωργία and Καγιαμπασλίδου, Ευθυμία (2021) Οι επιπτώσεις του Covid-19 στις ελληνικές εξαγωγές αγροτικών προϊόντων με έμφαση τα τρόφιμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κούσας, Γεώργιος and Κύρου, Ιωάννης (2020) Social media μάρκετινγκ στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κάγιας, Κωνσταντίνος (2020) Social media marketing σε ξενοδοχειακές μονάδες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ηλιοπούλου, Ευθυμία (2020) Η συμπεριφορά των καταναλωτών στα social media των επιχειρήσεων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μόκας, Ιωάννης (2019) Στρατηγικές ανάπτυξης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στις σύγχρονες πολυεθνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ματανάκης, Ορέστης (2019) Προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών εξαγωγών ελαιολάδου και ελιών στην Κίνα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χριστογιάννης, Νικόλαος (2019) Η συμπεριφορά του καταναλωτή και η συναισθηματική νοημοσύνη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ελαιόπουλος, Τρύφων (2019) Υιοθέτηση στρατηγικών μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις με τοπικά παραδοσιακά προϊόντα της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαστοράκη, Ελένη (2019) Στρατηγικές ανάπτυξης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στις σύγχρονες πολυεθνικές επιχειρήσεις: με εταιρία τη Roche. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λάβδας, Λεωνίδας and Αβντίου, Φατμίρ-Φώτης (2019) Στρατηγικές μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων στην αγορά της Κίνας. Η περίπτωση του κρασιού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θώμου, Αικατερίνη Π. (2018) Στρατηγικές μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων στην αγορά της Ινδίας. Η περίπτωση του ελαιολάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυππαρίσης, Ανδρέας Θ. (2018) Ο ρόλος της γαστρονομίας στην τουριστική ανάπτυξη των πόλεων: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαγκαζάλης, Ιωάννης (2018) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους φοιτητές του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μεταξογένη, Αναστασία (2018) Διαφημίσεις που δημιουργούνται από τους χρήστες : είναι πιο αποτελεσματικά τα video που δημιούργησαν από τους καταναλωτές;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοκοζίδου, Μπέλα (2018) Δρόμοι του κρασιού στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κανδύλα, Καλλιόπη (2018) Συμπεριφορά καταναλωτών και αντιλήψεις ως προς τα λειτουργικά τρόφιμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παναγιωτίδης, Γεώργιος Ν. (2017) Υιοθέτηση στρατηγικών μάρκετινγκ από τις γουνοποιητικές της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαντή, Κωνσταντίνα (2017) Μηχανισμοί υποστήριξης ανοικτής καινοτομίας και συνεργατικών επιχειρηματικών μοντέλων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος Γ. (2017) Στρατηγικές διαχείρισης ανθρώπινων πόρων στο τομέα του τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαξεβάνη, Ελένη (2017) Event marketing: η περίπτωση της Redbull. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Mυριόφυτου, Στέλλα (2017) Cluster ελληνικών προϊόντων. Η περίπτωση του αγροδιατροφικού τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πεγίδου, Δήμητρα Π. (2017) e-επιχειρείν και ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κόρδα, Βασιλική-Ιόλη (2017) Event marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιοσέ, Ανέτα (2017) Η επίδραση των χρωμάτων στο μάρκετινγκ. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκορόγια, Παναγιώτα (2017) Αλλαγές συμπεριφοράς καταναλωτή λόγω οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραγκούνης, Θωμάς (2017) Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νελάι, Γκλεντίστ Α. and Παναγιωτίδης, Μάριος Γ. (2017) Guerrilla marketing: η περίπτωση της εταιρίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδόπουλος, Γεώργιος Κ. (2017) Στρατηγικές διαχείρισης καινοτομίας. Η περίπτωση των έξυπνων πόλεων = Management of innovative strategies. The case of smart cities. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζαφέρης, Λεωνίδας (2017) Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Γεωργία Β. (2017) Στρατηγικές διαχείρισης καινοτομίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ματσαρόκης, Αλέξανδρος Ι. and Αγγελίδης, Ντένις Β. (2016) Στρατηγικές έρευνας και καινοτομίας για έξυπνη εξειδίκευση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ίσσαρη, Ανδρομάχη and Γρηγοριάδης, Μίκης (2016) Στρατηγικές μάρκετινγκ εξαγωγικών γαλακτοκομικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τουτσάρης, Κωνσταντίνος (2016) Ανάπυξη καινοτομίας στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσάμη, Χριστίνα (2016) Θρησκευτικός προσκυνηματικός τουρισμός στην πόλη της Καστοριάς. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Στόικος, Αστέριος Γ. (2016) Πράσινη εφοδιαστική αλυσίδα, παραδείγματα ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τερζάκη, Αθανασία (2016) Συμμαχίες, συνεργασίες, clusters ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γερογιάννη, Ελένη and Μεταλλίδου, Ζωή (2016) Αξιολόγηση της χρήσης και της αποτελεσματικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαρκόπουλος, Θωμάς (2016) Ο ρόλος των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ στις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 (ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σουρβαλής, Γεώργιος Χ. (2016) Προοπτικές ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά της Σουηδίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωακείμ, Πηνελόπη Α. (2016) Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεων τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκαμπράνη, Ευθυμία Α. (2016) Branding ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκλάβα, Ευθυμία (2016) Experiential marketing ως εργαλείο για το χτίσιμο της επωνυμίας μιας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πασχαλίδης, Νικόλαος (2015) Στρατηγικές Μάρκετινγκ των ελληνικών εταιριών των αλκοολούχων ποτών. Μελέτη περίπτωσης: εταιρεία SKINOS. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσουράκης, Δημήτρης (2015) Σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης της Ρόδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δουλγέρη, Νικολέτα (2015) Ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπουτουράκη, Χριστοφίλλη Γ. and Κοσμίδου, Ευγενία Α. (2015) Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ασλανίδου, Θεοδώρα and Ζγουρνιού, Άννα (2015) Στρατηγικές marketing και επικοινωνίας των γυναικείων συνεταιρισμών της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φωτιάδου, Χριστίνα (2015) Αγροτουριστικοί συνεταιρισμοί: μάρκετινγκ και επικοινωνία σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζοπούλου, Μαρία Β. (2015) Παρακίνηση & ικανοποίηση εργαζομένων σε περίοδο οικονομικής κρίσης: μελέτη περίπτωσης, η Περιφερειακή Ενότητα Γρεβενών. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παναγιωτίδου, Σοφία (2015) Στρατηγικές μουσειακού μάρκετινγκ με έμφαση στα κοινωνικά δίκτυα. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αραμπατζή, Μαρία Ι. (2015) Στρατηγικές μάρκετινγκ στο λιανικό εμπόριο τροφίμων σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καστρούνη, Χριστιάνα (2015) Στρατηγικές branding πόλης, η περίπτωση της Ρόδου. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυπαρίσσης, Ανδρέας Θ. (2015) Στρατηγικές marketing μουσείων: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραμήτρου, Ευθυμία (2014) Συμβάσεις δικαιοχρησίας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αυξεντίδης, Χρήστος (2014) Εταιρικές ιστοσελίδες και στρατηγικές μάρκετινγκ. Κριτήρια αξιολόγησης και εμπειρικά αποτελέσματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαρμπή, Βασιλική (2014) Η έννοια της χορηγίας: κίνητρα, επιδράσεις στην επιτυχία της επωνυμίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαραλαμπίδου, Χριστίνα (2014) Οι λειτουργίες των δημοσίων σχέσεων στην περίπτωση αεροπορικών εταιριών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιλιγγίρης, Γεώργιος (2014) Καινοτομία και ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά μπύρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντάλλα, Αγγελική (2014) Στρατηγικές μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γονατίδου, Αναστασία Ι. (2014) Εξαγωγικό εμπόριο φαρμακευτικών φυτών στην Ελλάδα. Στρατηγικές μάρκετινγκ για την περίπτωση των φαρμακευτικών φυτών. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουρούπης, Νικόλαος (2014) Το πρόγραμμα αγροτικής ανάπτυξης της Ελλάδας: 2007-2013 Αλέξανδρος Μπαλτατζής και τα αποτελέσματα του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γρηγοριάδου, Ασημένια (2014) Διαδικτυακό Β2Β μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πουλιόπουλος, Ανδρέας (2014) Το μίγμα μάρκετινγκ των γερμανικών εταιριών αυτοκινήτου στην Ελλάδα: η περίπτωση της BMW και της AUDI = The marketing mix of German's Car Companies in Greece: the case of BMW and AUDI. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζωγράφου, Αμαλία (2014) Χρηματοδότηση από το πλήθος CrowdFunding: μια μείξη του Venture Capital με τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καφαλούκου, Μαρίνα (2014) E-commerce ελληνικών επιχειρήσεων: προοπτικές, τάσεις και ευκαιρίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημίδης, Χρήστος and Δρίζος, Κωνσταντίνος (2014) Mobile advertising: ανάπτυξη και εξέλιξη στην Ελλάδα και την Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντάνος, Μιχαήλ (2014) Web και mοbile τηλεόραση ως εργαλείο Μarketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νασιοπούλου, Γεωργία (2014) Επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό και branding employer = Investing in human resources and employer branding. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σακελλαρίου, Αθανάσιος (2014) Στρατηγικές e-marketing της γαλακτοβιομηχανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τραπότσης, Λεωνίδας (2014) Η συμβολή των logistics στην εξέλιξη του διεθνούς εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γραμμένου, Αγνή (2014) Το social media marketing, η παρουσία των εταιριών κινητής τηλεφωνίας στα social media και κατά πόσο επηρεάζουν την γνώμη των χρηστών - καταναλωτών στην Ελλάδα = Developing marketing strategies with social media by the Greek Companies. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αργείτης, Κωνσταντίνος (2013) Διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γρυλλάκη, Ανδρονίκη (2013) Η ελληνική αναπτυξιακή βοήθεια ως μοχλός προώθησης των ελληνικών εξαγωγών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Lazri, Mark (2013) Η επίδραση των χαρακτηριστικών της επιχείρησης στη λειτουργικότητα των ελληνικών μεταποιητικών επιχειρήσεων βορείου Ελλάδας: εμπειρική ανάλυση. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαμάτσιου, Αικατερίνη (2013) Το δίλλημα μεταξύ διαφήμισης και προωθητικών ενεργειών σε περίοδο οικονομικής κρίσης: περίπτωση της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσιλάκη, Ειρήνη- Μαρία (2013) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: η περίπτωση της εταιρείας Deka Nuts ΑΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ατσαλάκης, Αλκιβιάδης-Κοσμάς (2013) SMS: μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δαμόπουλος, Ελευθέριος (2013) Στρατηγικές e-marketing ελληνικών γαλακτοβιομηχανιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιορδανίδου, Χρυσοβαλάντω and Ιωαννίδου, Άννα (2013) Στρατηγικές e-marketing ελληνικών επιχειρήσεων τηλεπικοινωνιών: περιπτωσιακές μελέτες Γερμανού και Vodafone. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζουμπαρίδης, Γεώργιος (2013) Ανάπτυξη και χρήση των social media από ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κετίκογλου, Ιωάννα (2013) Μείγμα μάρκετινγκ στον τομέα social networking. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πλωμαρίτου, Σταματία (2012) Κίνα : από το Μάο στον καπιταλισμό, στρατηγικές ανάπτυξης, προβλήματα και σχέσεις με την Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημοσθένους, Αθηνά (2012) Βιολογικά καλλυντικά από ελληνικές επιχειρήσεις: ανάπτυξη και διεθνής προσανατολισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σπανομάρκου, Ιωάννα (2012) Η δυνατότητα προσέλκυσης ξένων επενδύσεων από τη χώρα μας: τομείς με δυνατότητες προσέλκυσης και μέτρα που πρέπει να ληφθούν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργιάδου, Ιωάννα Γ. (2012) Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικήτα, Μαρία Ν. (2012) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: εταιρία Δρομέας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μωυσής, Γεώργιος Χ. (2012) Διαφήμιση και εξαγωγές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φοιρός, Μιλτιάδης Α. (2012) Μέθοδοι διεθνούς επέκτασης της παραγωγής: παρουσίαση και ανάλυση περιπτώσεων κοινών επιχειρηματικών προσπαθειών ανάμεσα σε ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μάκης, Πέτρος (2012) Τεχνολογία και διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μεταλλούλη, Στυλιανή (2012) Κινητή τηλεφωνία και στρατηγικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαϊωάννου, Φώτης (2012) Ο ρόλος της ετικέτας στα τρόφιμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κούκου, Αικατερίνη Σ. (2012) Δυνατότητα χρηματοοικονομικών επενδύσεων στην Ελλάδα με την Οικονομική και Νομισματική Ένωση (ΟΝΕ): πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της Ε.Ε. στον τομέα των επενδύσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζήκας, Νικόλαος Δ. (2012) Η ελληνική βιομηχανία και μεταποίηση: χρηματοοικονομική ανάλυση μεταποιητικών επιχειρήσεων Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουκουτζέλης, Θεόδωρος (2012) Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων: συστήματα ανάπτυξης, εκπαίδευσης, προσέλκυσης και ηγεσίας της εταιρείας Alumil Μυλωνάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Διαμαντόγλου, Κυριακή Χρ. (2012) Η δυνατότητα ανάπτυξης δικτύων: clusters επιχειρήσεων για την προώθηση των ελληνικών αγροτικών εξαγωγών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βερνάδου, Βλοτίνα-Βαλεντίνα (2012) Βασικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες του marketing βιομηχανικών προϊόντων: αναφορά μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζουμπάνη, Παναγιώτα (2012) Προώθηση ελληνικών επιχειρήσεων μέσω των social networks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσακυριαννίδου, Ευτέρπη (2011) Το branding στις οινοποιητικές επιχειρήσεις της Βόρειας Ελλάδας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πελτέκης, Χρήστος and Συμεωνίδου, Δανάη (2011) Η επιχειρηματικότητα στη βόρεια Ελλάδα: τρόποι και μέθοδοι. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δήμητσα, Ευμορφία Α. (2011) Επιστημονικά και τεχνολογικά πάρκα και η συμβολή τους στην παραγωγή και τη διάχυση της καινοτομίας και την ανάπτυξη της χώρας: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βιλλιώτης, Στέφανος (2011) Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ο ρόλος στις μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργούλα, Ελένη (2011) Η πολιτιστική χορηγία ως μέσο επικοινωνίας των ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βέλλιος, Νικόλαος and Γεωργαλή, Βασιλική (2011) Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων, συστήματα ανάπτυξης, προσέλκυσης εκπαίδευσης και ηγεσία: η περίπτωση της εταιρείας 3Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαμαλούκη, Αθηνά (2011) Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντέλλα, Ειρήνη (2011) Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων, συστήματα ανάπτυξης, προσέλκυσης εκπαίδευσης και ηγεσία: η περίπτωση της εταιρείας Jonson Hellas. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπηίνας, Γεώργιος (2011) Marketing plan της εταιρείας ΡΑΟΥΛΟΤΕΧΝΙΚΗ ΑΒΕΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκίκας, Δημήτριος (2011) Η αγορά της on-line διαφήμισης στην Ελλάδα και στον κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καψωμενάκης, Ηλίας Ε. (2011) Ο χώρος της ανακύκλωσης ελαστικών και η συνδρομή της tyres herco στον κλάδο αυτό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλάχος, Σωτήριος Χ. and Γουρνάς, Ιωάννης Λ. (2010) Η αποτελεσματικότητα του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών (ΟΠΕ) στην ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαυροματίδης, Ευστράτιος (2010) Η διεθνής εμπειρία και οι προοπτικές της ελληνικής αγοράς αξιοποίησης στερεών βιοκαυσίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαϊλας, Γρηγόριος and Τσιακίρης, Αλέξανδρος Δ. (2010) Πράσινη επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα και στον κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαμπού, Μαρίνα Ν. (2010) Η βιολογική κτηνοτροφία στην Ελλάδα και η διείσδυση των βιολογικών προϊόντων στην εγχώρια αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραμάνης, Αριστοτέλης and Ζιούτα, Ξανθίππη Γ. (2010) Ανάλυση των δομικών και οργανωσιακών χαρακτηριστικών των εξαγωγικών επιχειρήσεων τροφίμων νομών Κιλκίς και Σερρών βορείου Ελλάδος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δρανίτσαρη, Βασιλική (2010) Η διαχείριση κρίσεων στις βιομηχανίες τροφίμων και ο ρόλος της επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κορακιανίτης, Μάριος-Αντώνιος (2010) Πράσινη επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ορφανάκου, Πολυτίμη (2010) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: η περίπτωση της BSB. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιτλακίδου, Αφροδίτη (2010) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: η περίπτωση της εταιρίας Doppler. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπανίκα, Αγγελική and Καραφυλόγλου, Αικατερίνη (2009) Επιχειρηματική δραστηριοποίηση στην αγορά της Ρουμανίας από ελληνικές επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μελέτης, Σωτήριος Χ. (2009) Κλιματικές αλλαγές και επίδραση τους στην πολιτική των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αναγνωστοπούλου, Κωνσταντίνα and Μπελλά, Αικατερίνη (2009) Καινοτομική στρατηγική επιχειρήσεων: είδη συνεργασιών με επίκεντρο την επιχειρηματική καινοτομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μοντζολή, Ακριβή Σ., and Αναγνώστου, Ευαγγελία (2009) Χρηματοοικονομική ανάλυση και στρατηγικές αναδιοργάνωσης των ενώσεων αγροτικών συνεταιρισμών: η περίπτωση της περιφέρειας Πελοποννήσου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαστεφανάτος, Αντώνιος Κ. (2009) Η αγορά των βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα και την Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σολωμού, Ευτυχία Α. (2009) Άμεσες ξένες επενδύσεις στην Κύπρο: πολιτική και κίνητρα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σέλλου, Ουρανία (2009) 7ο πρόγραμμα πλαίσιο για την έρευνα και την τεχνολογική ανάπτυξη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαυρουδή, Παρασκευή (2009) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: η περίπτωση της εταιρίας Alumil. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκούβα, Αναστασία Δ. and Καλκίτσα, Κερασιά Ν. (2009) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: η περίπτωση της εταιρίας COCO-MAT. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αραμπατζή, Τζούλια (2009) Franchising στην πράξη: παρόν και μέλλον στην Ελλάδα και τον κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κάτσης, Λαέρτης (2009) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: περίπτωση της Hellas On Line (HOL). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαμπαδά, Άννα and Στεργιούλα, Χριστίνα (2009) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης. η περίπτωση της εταιρείας Korres Natural Produsts. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σταγκοπούλου, Βασιλική (2008) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης : η περίπτωση της γαλακτοβιομηχανίας ΚΟΥΡΕΛΛΑΣ Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαναράκη, Χριστίνα (2008) Ελληνικές συνεταιριστικές τράπεζες : παρόν και μέλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φράγκου, Σοφία (2008) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης : η περίπτωση του Ομίλου Σελόντα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαφειάδου, Ιφιγένεια (2008) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης ελληνικών επιχειρήσεων στην αγορά της Ρουμανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μέλλου, Αγγελίνα and Λοκόση, Έριον (2008) Άμεσες ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωνσταντινίδου, Ζωή-Ελεονώρα (2008) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: η περίπτωση της εταιρείας APIVITA ΑΕΒΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιορδάνη, .Ελένη-Σταυρούλα (2008) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης : η περίπτωση της εταιρείας λιανεμπορίου ELMEC. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αναστασιάδης, Θωμάς (2008) Μια συγκριτική παρουσίαση και αξιολόγηση των ιστοσελίδων των e stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντίνα, Άννα (2007) Το εξωτερικό εμπόριο στις ελληνικές βιομηχανίες ένδυσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαμπρινοπούλου, Μαρία-Ελένη (2007) Θαλάσσιος τουρισμός, προοπτικές, διεθνής ανταγωνισμός, προτεινόμενες λύσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Όλγα (2007) Ο κλάδος των κατασκευών και η διεθνής δραστηριοποίησή του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιρνάρη, Πελαγία and Φουλιρά, Δαμιανούλα (2007) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης. Η περίπτωση της εταιρίας Lavipharm Laboratories. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαντούνου, Ευσταθία (2006) Η ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών και των Logistics στην χώρα μας και η περίπτωση της Βορείου Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μοσχοπούλου, Πανωραία (2006) Η ελληνική ναυτιλία και η επίδρασή της στο εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαβριήλ, Κωνσταντίνος (2006) Η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης και των επενδυτικών δυνατοτήτων των περιφερειών της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δικαιάκου, Δήμητρα and Αθανασίου, Αργυρώ (2006) Η διερεύνηση της διαχρονικής σύνθεσης των ελληνικών εισαγωγών και εξαγωγών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουρσάρη, Ευγενία (2006) Η τηλεργασία στην Ευρώπη και στην Ελλαδα : μορφές και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πεταλίδου, Κυριακή (2006) Ενέργεια : η πρόκληση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε ελλαδικό και πανευρωπαϊκό επίπεδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργόπουλος, Γεώργιος (2006) Η ελληνική βιομηχανία γάλακτος. Ανταγωνιστικότητα, προβλήματα, προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασιλειώρη, Μαρία (2005) Έρευνα, ανάπτυξη και τεχνολογία ελληνικών και ευρωπαϊκών επιχειρήσεων: νομοθεσία, πολιτική, κίνητρα για επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αναστασίου, Μαρία (2005) Συσκευασία: ο ρόλος των σύνθετων προϊόντων συσκευασίας και η συμβολή τους στην υγιεινή των τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραμανάκης, Γεώργιος (2005) Η αγορά των βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα και την Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δούγιου, Ελένη (2005) Το επιχειρηματικό περιβάλλον της Βουλγαρίας : ευκαιρίες και κίνδυνοι. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαρμπούτα, Ζαφειρούλα (2005) Το "Πράσινο" μάρκετινγκ : η διεθνής εμπειρία και οι προοπτικές του στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαργιανό, Μάριο and Πρωτόπαππα, Κωνσταντίνοw (2005) Η ανάπτυξη και εξέλιξη της αγοράς catering στην Ελλάδα και την Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαχριστοδούλου, Αθανασία (2004) Η ανταγωνιστικότητα και ο στρατηγικός σχεδιασμός προώθησης των ελληνικών κρασιών στην διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μακρή, Μαρία-Ελένη (2004) Πρότυπα και φορείς πιστοποίησης στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκέβρου, Ζωή (2003) Η στρατηγική των συγχωνεύσεων και εξαγορών στην Ελλάδα και Ε.Ε. : κίνητρα, πολιτική, αποτελέσματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc