Items where Subject is "Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Α | Β | Γ | Δ | Ε | Ζ | Ι | Κ | Λ | Μ | Π | Σ | Τ | Φ | Χ
Number of items at this level: 45.

Α

Αλεξιάδου, Μελπομένη and Δερμεντζή, Δήμητρα (2008) Η διαχείριση της γνώσης στη σύγχρονη επιχείρηση (knowledge management). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βλάχου, Νικολέτα (2004) Παραγωγή και διάθεση οίνου στην Ελλάδα – έρευνα στο Νόμο Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βραχιολίδου, Νικολέτα (2005) Η συμβολή του αγροτουρισμού στην ανάπτυξη της υπαίθρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γεωργόπουλος, Γεώργιος (2006) Η ελληνική βιομηχανία γάλακτος. Ανταγωνιστικότητα, προβλήματα, προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιούντα, Νταάν and Κουτροκόης, Βασίλειος (2006) Η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας. Προσδιοριστικοί παράγοντες και επιδράσεις στο εξωτερικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκαντζούνης, Δημήτριος and Νεστορίδου, Μαρία (2013) Έρευνα, ανάπτυξη, καινοτομία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκιμπερίτη, Φωτεινή (2009) Μορφές επιχειρηματικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκλάκα, Πασχαλία (2004) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στην ευρωπαϊκή ζαχαροβιομηχανία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκρανόπουλος, Βασίλειος and Δροσινάκης, Γεώργιος (2010) Μελέτη καινοτομικότητας των επιχειρήσεων του Νομού Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δηλιάπη, Παρασκευή (2008) Συγκριτική μελέτη μικρών επιχειρήσεων έναντι μεγάλων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημητρίου, Ευάγγελος (2014) Οι δημόσιες σχέσεις και η επικοινωνία μικρών τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση ενός μικρού εστιατορίου στα βόρεια προάστια Αθηνών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δρακοπούλου, Σοφία (2011) Ανάλυση του ανταγωνισμού των εταιριών κινητής τηλεφωνίας στην ελληνική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ε

Ερμίδης, Χαράλαμπος and Σφήκας, Κωνσταντίνος (2001) Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η θεωρητική προσέγγιση του M. Porter και η εφαρμογή του σε επιλεγμένους κλάδους της ελληνικής οικονομίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ευαγγελοπούλου, Δέσποινα (2009) Έρευνα για την αποτελεσματικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζλατάνη, Δέσποινα (2014) Επιχειρηματική εξωστρέφεια Βορειοελλαδικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ι

Ιορδανίδης, Χρήστος (2013) Η καινοτομία σαν συγκριτικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση Lidl. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Κέντρας, Σπύρος (2014) Ανταγωνισμός στην γαλακτοβιομηχανία την περίοδο της οικονομικής κρίσης: παρουσίαση εταιρείας Όλυμπος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρίμαλη, Μαρία (2009) Η διερεύνηση της σχέσης logistics 3p με την ικανοποίηση του ενδιάμεσου πελάτου σε κλάδο τροφίμων η περίπτωση της VIVARTIA S.A. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγεώργος, Ευάγγελος and Στεφανόπουλος, Ευστάθιος (2012) Διαδρομές της επικοινωνίας σε μια πολυεθνική επιχείρηση: η περίπτωση των JUMBO. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρατάσου, Μαρία-Ελένη (2005) Η διαρθρωτική δομή των ΜΜΕ στην Ελλάδα και την υπόλοιπη ΕΕ. Η συμβολή των συνενώσεων τύπου Clusters στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κεμανετζίδου, Γεωργία (2009) Ολική ποιότητα και πως επιδρά στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιοσέ, Ανέτα (2017) Η επίδραση των χρωμάτων στο μάρκετινγκ. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κλήμα, Σοφία-Σταυρούλα (2017) Η χρήση νέων τεχνολογιών για την προβολή και διαφήμιση ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Η σημασία και ο ρόλος της αγγλικής γλώσσας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκκίνου, Θεοδώρα (2003) Κατάσταση και ανάπτυξη διεθνούς εμπορευματικής αγοράς ετοίμου ενδύματος και στρατηγικές συμμαχίες ελληνικών επιχειρήσεων στην Ανατολική και Δυτική Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολίτση, Γλυκερία Κ. (2019) Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης η εταιρία Alumil. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοτλέα, Μυρτώ-Ευστρατία (2006) Ιδιωτικές επιχειρήσεις και δημόσιοι φορείς στη Β.Ελλάδα και ποιότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριακίδης, Αθανάσιος (2021) Εξωστρέφεια και στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών επιχειρήσεων: Η περίπτωση της ΤΙΤΑΝ Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λυμτσιούλη, Παγώνα and Τύπου, Ιωάννα (2008) Αεροπορική βιομηχανία της Ευρώπης, προβλήματα ανταγωνισμού και προοπτικές ανάπτυξης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μανάκαρης, Νικόλαος and Ζησόπουλος, Ιωάννης (2013) Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων μέσω της υιοθέτησης νέων τεχνολογιών και καινοτομιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαυροπούλου, Μαγδαληνή (2014) Σχεδιασμός και δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την προβολή του προφίλ και των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μονογυιού, Μαρία (2005) Η διεθνής αγορά υπηρεσιών των συμβουλευτικών εταιριών και η διεθνής ανάλυση της πολυεθνικής επιχείρησης "Cobra Group" στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπούμπα, Σουλτάνα Γ. (2004) Ανταγωνιστικότητα, στρατηγική και ελληνικό τουριστικό προϊόν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Παναγιώτης, Νικηφόρος (2011) Η δυναμική των σύγχρονων επιχειρήσεων μέσα από τις συγχωνεύσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεκιαρίδη, Μαρίνα (2018) Εικόνα καταστήματος: συγκριτική μελέτη δυο λιανεμπορικών καταστημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πενταράκη, Ευτυχία and Πομενάνη, Ειρήνη (2011) Σύγκριση και αντιπαράθεση της λειτουργίας του λόμπι στις ΗΠΑ και στην Ε.Ε.: μελέτη περίπτωσης Bayer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πρωτοψάλτη, Μαρία-Αμαρυλλίς (2009) Η διαδικασία δημιουργίας ενός προϊόντος και η σημασία τους για την διεθνή ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σεϊδογλου, Αγγελική (2011) Ο κλάδος των εστιατορίων στο Νομό Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιώζος, Λάμπρος (2009) Τεχνική ανάλυση του συστήματος τηλεπικοινωνιών Ελλάδος και ο ανταγωνισμός των εταιριών σταθερής τηλεφωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τζιλβελή, Ματούλα Ε. (2012) Ο ρόλος των πληροφοριακών συστημάτων διοίκησης στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσίρος, Αναστάσιος (2009) Marketing αλλαντικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας ΝΙΚΑΣ Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιλιγκίρης, Χαράλαμπος (2013) Το εθνικό σχέδιο εξωστρέφειας και τα προγράμματα στήριξης των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιντσιόνης, Ευάγγελος (2021) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας, περίπτωση τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιτσικλή, Αγγελική and Αγγελόπουλος, Ευθύμιος (2004) Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης ποιότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φ

Φιλιππίδου, Αλκυώνη (2004) Η παραγωγική διαδικασία και το μάρκετινγκ της ΕΨΑ Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χουζουρίδου, Ιωάννα (2021) Στρατηγικές αποκατάστασης εικόνας στα social media και μέτρηση της αποτελεσματικότητας τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Sat Dec 21 01:02:23 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top