Ανταγωνισμός στην γαλακτοβιομηχανία την περίοδο της οικονομικής κρίσης: παρουσίαση εταιρείας Όλυμπος

Κέντρας, Σπύρος (2014) Ανταγωνισμός στην γαλακτοβιομηχανία την περίοδο της οικονομικής κρίσης: παρουσίαση εταιρείας Όλυμπος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L90_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στις σελίδες της εργασίας αναλύθηκε διεξοδικά ο ανταγωνισμός των γαλακτοβιομηχανιών σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Μέσα από την έρευνα αυτή εντοπίστηκαν οι εταιρείες με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς τόσο στην αγορά γιαουρτιού όσο και στην αγορά γάλακτος. Ακόμα παρουσιάζονται οι πωλήσεις βουτύρου, τυριού και κρέμας γάλακτος. Επίσης αναλύεται η ανοδική πορεία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και η ανοδική πορεία πωλήσεων του γάλακτος μέσω αυτόματων πωλητών. Επιπροσθέτως παρουσιάζεται και αναλύεται το μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Porter καθώς και ο αυξημένος ανταγωνισμός που επικρατεί στη γαλακτοβιομηχανία. Στην συνέχεια μέσω της ανάλυσης της εταιρείας ΟΛΥΜΠΟΣ παρουσιάζεται η οικονομική της κατάσταση και η πορεία της από την αρχή της ίδρυσής της έως και σήμερα. Ακόμα για την σαφέστερη παρουσίαση αποτελεσμάτων για τα γαλακτοκομικά προϊόντα, πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίων όπου διατυπώνονται οι προτιμήσεις των καταναλωτών και αναλύονται λεπτομερώς μέσω γραφημάτων και ειδικών κειμένων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Ανταγωνισμός, Γαλακτοβιομηχανίες, Οικονομική κρίση, Ανάλυση εταιρείας Όλυμπος, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Ο > Οικονομική κρίση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 May 2015 07:55
Last Modified: 25 May 2015 07:55
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4399

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top