Διαδικτυακή διαφήμιση: η επίδραση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών σε θέματα προβολής και προώθησης

Ζώη, Μαριλένα (2016) Διαδικτυακή διαφήμιση: η επίδραση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών σε θέματα προβολής και προώθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC66_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (8MB)

Abstract

Η ευρεία διάδοση του διαδικτύου και ιδίως των υπηρεσιών του παγκόσμιου ιστού έχουν οδηγήσει τον ιδιωτικό κυρίως τομέα στην αξιοποίησή τους για την προβολή του. Η διαδικτυακή διαφήμιση παρέχεται σε πολλές μορφές και κατακλύζει τους χρήστες του διαδικτύου. Ένα σημαντικό θέμα είναι η στάση του κοινού και ιδίως των νέων – ψηφιακών ιθαγενών, απέναντι σε αυτή, όπως αναδεικνύει η σχετική βιβλιογραφία. Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της στάσης φοιτητών απέναντι στη διαδικτυακή διαφήμιση, στο είδος της διαδικτυακής διαφήμισης που προτιμούν, καθώς και της ανίχνευσης της αποτελεσματικότητας της. Διεξήχθη εμπειρική μελέτη με ερωτηματολόγιο σε 100 φοιτητές και φοιτήτριες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι διαδικτυακές διαφημίσεις ούτε κεντρίζουν ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των ερωτηθέντων ούτε χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης. Ιδιαίτερα ενοχλητικά θεωρούνται τα μηνύματα πλήρους οθόνης σε αντίθεση με τις διαδικτυακές διαφημίσεις (π.χ. στο youtube) που θεωρούνται πιο ενδιαφέρουσες από όλα τα είδη διαφήμισης που εμφανίζονται στο διαδίκτυο. Βασικό στοιχείο που αναδεικνύει η εργασία είναι ότι τα περισσότερα υποκείμενα δεν προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους, αφού οι περισσότεροι δεν προβαίνουν ποτέ ή πραγματοποιούν σπάνια διαδικτυακές αγορές. Επίσης, το φύλο σχετίζεται τόσο με τις διαδικτυακές αγορές όσο και με τις ώρες περιήγησης στον παγκόσμιο ιστό, με τους άνδρες να πραγματοποιούν συχνότερα αγορές και να αφιερώνουν πολύ περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο συγκριτικά με τις γυναίκες. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι τα υποκείμενα που αφιερώνουν αρκετές ώρες περιηγούμενα στο διαδίκτυο είναι περισσότερο πιθανό να παίρνουν μέρος σε κληρώσεις και διαγωνισμούς.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ευαγγέλου Παρασκευή
Uncontrolled Keywords: Προώθηση, Προβολή, Διαδικτυακή διαφήμιση
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Ε > Επικοινωνία - Τεχνολογικές καινοτομίες
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Π > Πληροφορική - Τεχνολογία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Sep 2016 08:46
Last Modified: 07 Sep 2016 08:47
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8297

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top