Διαδικτυακή εμπειρία επωνυμίας: μια εμπειρική ανάλυση = Online brand experience: an empirical analysis

Δέδες, Γεώργιος Ι. (2021) Διαδικτυακή εμπειρία επωνυμίας: μια εμπειρική ανάλυση = Online brand experience: an empirical analysis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MPRM2_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η έννοια της εμπειρίας των πελατών έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στα brands και στη δημιουργία αξίας σε ένα brand (equity). Καθώς η κατανόηση της επιστήμης του μάρκετινγκ έχει διευρυνθεί, είναι πλέον αποδεκτό ότι τα brands είναι απόρροια των συνεχών αλληλεπιδράσεων μεταξύ της συνολικής πρότασης των οργανισμών, όπως ενσαρκώνεται μέσω των προσφορών του, και των πελατειακών εμπειριών που δημιουργούνται από τις συναντήσεις με αυτές τις προτάσεις αξίας. Η ηλεκτρονική (online) εμπειρία με ένα brand, μπορεί να συμβάλλει στην επίτευξη της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών, στοιχεία που συνεισφέρουν σημαντικά στη σταθερότητα και στην αύξηση της ανθεκτικότητας ενός οργανισμού. Η άνοδος του Διαδικτύου και η εκτεταμένη χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης έχουν αναδιαμορφώσει τον τρόπο λειτουργίας των οργανισμών και τις προσεγγίσεις του μάρκετινγκ. Υπό αυτήν την έννοια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ανοίξει νέους ορίζοντες σε σχέση με την αποτελεσματική και ενημερωμένη (up-to-date) ηλεκτρονική διαχείριση των δραστηριοτήτων του μάρκετινγκ. Η ανάμιξη των πελατών στις διαδικασίες του μάρκετινγκ, ως ενεργούς συμμετέχοντες και δυνητικούς υποστηρικτές του οργανισμού, μέσω της προώθησης online περιεχομένου είναι μια σημαντική στρατηγική που μπορεί να βελτιώσει την οργανωσιακή απόδοση. Επιπλέον, με την έλευση του Διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, η φύση των επικοινωνιών μεταξύ των οργανισμών και των πελατών τους έχει αλλάξει δραστικά, και έχει καταστεί από μονοδιάστατη σε αμφίδρομη. Η παρούσα εργασία έχει ω σκοπό τη διερεύνηση της έννοιας της ηλεκτρονικής εμπειρίας και την ανάλυση πρωτογενών δεδομένων, σχετικά με την πιθανή εμπειρία, που παρέχεται από την περιήγηση σε ιστοσελίδες 73 εταιρικών ιστοσελίδων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονική εμπειρία πελατών, Brands, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Εταιρικές ιστοσελίδες. Επώνυμα προϊόντα, Μάρκα.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρηματικότητα
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 15 Sep 2021 10:24
Last Modified: 15 Sep 2021 10:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11259

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top