Items where Subject is "Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Α | Β | Γ | Δ | Ε | Ζ | Κ | Λ | Μ | Ν | Π | Ρ | Σ | Τ | Χ
Number of items at this level: 59.

Α

Αγριμανάκη, Δέσποινα and Ευσταθιάδου, Εμορφίλη (2022) Η επικοινωνιακή στρατηγική των κυβερνήσεων από τη σκοπιά της «διαρκούς εκλογικής εκστρατείας»: η περίπτωση της κυβέρνησης Σύριζα-ΑΝΕΛ 2015-2019. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αθανασιάδου, Παρασκευή (2015) Κοινωνικά δίκτυα και Βουλευτές. Μια αναγκαία σχέση για το μέλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξίου, Μαρία (2011) Blogs: μέσο επικοινωνίας η πολιτικής του μέλλοντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αναστασιάδης, Σάββας and Παυλίδη, Γεωργία (2014) Το κυβερνο-προφίλ του Ελληνικού Κοινοβουλίου: η ηλεκτρονική επικοινωνία και παρουσίαση των βουλευτών της Βουλής των Ελλήνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αντωνίου, Μαρία (2011) Οι πολιτικοί σύμβουλοι στην Ελλάδα σήμερα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αρμάγος, Ιωάννης Σ. (2016) Η προπαγάνδα και το επικοινωνιακό καθεστώς μεταξύ κράτους-πολιτών κατά την περίοδο της δικτατορίας του Ιωάννη Μεταξά (1936-1941) στην Δυτική Μακεδονία = Propaganda and state-citizen communication status during the Metaxas dictatorship (1936-1941) in Western Macedonia. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βαγγελάτος, Χρυσόστομος and Βάλαρης, Μιχαήλ (2011) Πολιτική επικοινωνία και διαδίκτυο: ο τρόπος χρήσης του διαδικτύου ως εργαλείο πολιτικής εκστρατείας: (μελέτη δυο περιπτώσεων). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαθρακοκοίλη, Νικολέτα (2021) Πολιτικές εκστρατείες στο facebook: η περίπτωση των Ελληνικών περιφερειακών εκλογών του 2019 = Facebook election campaigns: the case of 2019 Greek prefectural. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βελεγράκη, Μαργαρίτα (2005) Πολιτική επικοινωνία στις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές: συγκριτική ανάλυση της προεκλογικής εκστρατείας των υποψηφίων στο νομό Ηρακλείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γούσιου, Μαρία and Ρατατσίδου, Ιωάννα (2014) Διαδικτυακό πολιτικό μάρκετινγκ: η χρήση του facebook στις βουλευτικές εκλογές Μαΐου - Ιουνίου 2012. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γραμμένου, Αφροδίτη-Σπυριδούλα (2014) Ο πολιτικός λόγος της οικονομικής κρίσης (crisis discourse) όπως εκφέρεται μέσα από τα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά κόμματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γρατσάνη, Άννα (2005) Η παρουσίαση των δημοσκοπήσεων κατά την προεκλογική περίοδο του 2004 στον τύπο. Σύγκριση της παρουσίασης της υπεροχής κάθε κόμματος μέσα από δημοσιεύματα σε εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού πολιτικού προσανατολισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δέλλας, Ιωάννης (2017) Πολιτικός λόγος και εκλογικές συμπεριφορές σε συνάρτηση με τις κοινωνικές εξελίξεις. Η Αριστερά στο Νομό Καστοριάς μετά τον Εμφύλιο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δήμογλου, Δέσποινα (2005) Η πολιτική διαφήμιση ως επικοινωνιακό εργαλείο στην σύγχρονη πολιτική σκηνή. Συγκριτική μελέτη του υποψήφιου Νομάρχη Θεσσαλονίκης και του υποψήφιου Νομάρχη Καστοριάς στις εκλογές του 2002. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δελιτζάκη, Θεοπίστη and Μπαρμπαρήγου, Μαρία-Εμμανουέλα (2015) Διαδίκτυο και πολιτική:η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δερμιτζάκης, Ιωσήφ (2014) Η χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τα μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημητριάδου, Ευθυμία (2016) Αξιολόγηση της εικόνας δυο πολιτικών προσώπων (Βαρουφάκη – Σόιμπλε). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ε

Ευθυμίου, Αρετή-Κωνσταντίνα (2006) Τα πολιτικά μηνύματα μιας πολιτικής εκστρατείας. Σχεδιασμός και ανασχεδιασμός "υπό συνθήκες πίεσης". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζορμπάς, Στυλιανός (2010) Ανάλυση πολιτικού λόγου Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ μέσα από τις προεκλογικές ομιλίες των πολιτικών αρχηγών τους για τις βουλευτικές εκλογές 2007. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Καββαδία, Σοφία and Μιχαηλίδης, Τηλέμαχος (2012) Η χρήση των social media από τους βουλευτές του Ελληνικού κοινοβουλίου: μελέτη δύο περιόδων (Νοέμβριος 2011 - Ιανουάριος 2012). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπρουλά, Ιωάννα (2014) Skai youtube debate και παραδοσιακό debate 2007 των πολιτικών αρχηγών: η εικόνα των υποψήφιων πολιτικών και των αρχηγών των κομμάτων στις βουλευτικές εκλογές του 2007 (απαιτείται η ανάλυση του λογού των πολιτικών). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγιάννη, Ευαγγελία-Μελαχροινή (2017) Αποδοτικότητα επικοινωνιακών στρατηγικών στο Twitter υποψηφίων πολιτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγκιουλμέζη, Ιωάννα and Τσιώκου, Βάια (2016) Συγκριτική ανάλυση του προεκλογικού πολιτικού λόγου του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 και Σεπτεμβρίου 2015. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραδημήτρα, Μαρίνα (2014) Ο καθορισμός της προεκλογικής καμπάνιας. Τελικά ποιος οδηγεί και ποιος ακολουθεί ;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραϊλή, Πελαγία (2004) Οι εκλογικές δημοσκοπήσεις και η διαμόρφωση του πολιτικού σκηνικού: η περίπτωση Ιουνίου 2003 – Φεβρουαρίου 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κεντεποζίδου, Αθανασία and Κοκκίνου, Θεοδώρα-Ιωάννα and Μουρατίδου, Ευθυμία (2022) Η επικοινωνία κατά την περίοδο της πανδημίας μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Ελλήνων πολιτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουρουκλίδου, Αναστασία and Σιαπλαούρα, Βασιλική (2015) Η λειτουργία του twitter σε περιόδους κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσιμπέλα, Αναστασία (2018) Κοινωνικά δίκτυα στην πολιτική = Social media in politics. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσοστάθης, Ιωάννης (2009) Η χρήση των νέων επικοινωνιακών εργαλείων του διαδικτύου (forum, weblogs, YouTube, Facebook) στην πολιτική επικοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κούμουλου, Ίλια (2006) Πολιτική επικοινωνία: χρήση των sms. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριακίδου, Κωνσταντίνα (2015) Αντιλήψεις της κοινής γνώμης απέναντι στη πολιτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωνσταντινίδου, Ελένη (2014) Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους υποψήφιους των εθνικών εκλογών του 2012. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λαμπροπούλου, Μαρία (2017) Προεκλογική εκστρατεία 2015 ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μαγγασάρωβ, Αρθούρος (2017) Παίζει ρόλο η ιδεολογία; Ανάλυση πολιτικού λόγου στους προεκλογικούς λόγους Ελλήνων πολιτικών αρχηγών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαγκλάρη, Φιλιππία (2015) Συγκριτική ανάλυση του λόγου και της ιδιολογίας των κομμάτων της τρικομματικής κυβέρνησης συνεργασίας (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) κατά την προεκλογική περίοδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαλιάγκα, Αναστασία (2018) Ο έντυπος και ηλεκτρονικός Τύπος κατά την προεκλογική περίοδο του Ιανουαρίου του 2015. Ανάλυση περιεχομένων = The print and electronic press during electoral periods of January 2015. Case study. Contents analysis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαρκόπουλος, Θωμάς (2016) Ο ρόλος των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ στις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 (ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαυράκη, Κυριακή (2017) Ψηφιακή δημοκρατία και σύγχρονος πολιτικός λόγος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαφέρου, Ειρήνη (2003) Πολιτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπουραζά, Βασιλική (2007) Επικοινωνώντας με το παρελθόν: γιορτές μνήμης του Κιλελέρ και του Γοργοποτάμου: προβολή ιδεών, προσώπων ή κομμάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μυλωνά, Παναγιώτα (2019) Ψηφιακή ιδιότητα πολίτη και πολιτική συμμετοχή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Νίκου, Ουρανία (2015) Το διαδίκτυο και οι προσωπικές ιστοσελίδες ως εργαλείο ανάπτυξης της πολιτικής επικοινωνίας=The internet & personal websites as development tool of political communication. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντανγκάι, Ζερντί (2021) Ελληνικός εμφύλιος πόλεμος και το έθνος στον πολιτικό λόγο της Χρυσής Αυγής και του ΚΚΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Πάσχου, Ιππολύτη (2005) Η προβολή του Γιώργου Παπανδρέου ως νέου αρχηγού του ΠΑΣΟΚ: παρακολούθηση και ανάλυση των δημοσιευμάτων για μια εβδομάδα μετά την εκλογή του σε δυο εφημερίδες αντίθετου ιδεολογικού προσανατολισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πίσπας, Μιχαήλ (2006) Η υπόθεση Οτσαλάν στην δημόσια σφαίρα: επικοινωνιακή κρίση για την Ελλάδα και η αξιοποίησή της από την Τουρκία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπέττα, Ιωάννα (2020) Η χρήση του Instagram από τους Έλληνες πολιτικούς αρχηγούς = The use of Instagram by Greek political leaders. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαλουκά, Χριστίνα (2004) Case study: δημιουργία ιστοσελίδας ελλήνων διαδικτυακών πολιτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παύλου, Μελίνα (2003) Η εξέλιξη της πολιτικής διαφήμισης κατά την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλατάκης, Στυλιανός (2007) Πολιτική επικοινωνία και ΜΜΕ. Ο ρόλος και η επίδραση του τύπου και της τηλεόρασης στο Ν. Ηρακλείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλατή, Δάφνη Κ. (2015) Χρήση του social media marketing και internet marketing από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα στις Ευρωεκλογές του 2014. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Προύντζος, Σπυρίδων (2005) Όψεις της νέας πολιτικής κουλούρας (new political culture) στην πολιτική συμπεριφορά των Ελλήνων: η αντιπαράθεση αξιών ως διαιρετική τομή (value cleavage). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρ

Ραγκούση, Ειρήνη (2012) Πολιτική επικοινωνία σε έκρυθμες περιόδους: συγκριτική ανάλυση προεκλογικού τύπου 1935-1946. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σαχίνη, Δέσποινα (2006) Πολιτικό μάρκετινγκ: η χρήση του στις προεκλογικές εκστρατείες του 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σεντελίδης, Άγγελος (2008) Μελέτη των μεθόδων ανάλυσης περιεχομένου. Η περίπτωση του εγχωρίου τύπου στις εκλογές του 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σινδάκης, Σταύρος (2004) Η προεκλογική καμπάνια στο διαδίκτυο των ελληνικών κομμάτων και των υποψηφίων ευρωβουλευτών στις ευρωεκλογές του 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκρέκας, Δημήτριος (2020) Κοινωνικά δίκτυα και πολιτική: τρόποι μέτρησης της παραγωγής περιεχομένου και της επιρροής του περιεχομένου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σταυρόπουλος, Χρήστος Γ. (2021) Η πολιτική διαφήμιση στην Ελλάδα πριν και μετά τη μεταπολίτευση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τοκατλίδου, Μαρία and Καρυπίδου, Ελένη (2020) Η χρήση του Twitter από τους έλληνες πολιτικούς αρχηγούς κ. Αλέξη Τσίπρα και κ. Κυριάκο Μητσοτάκη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χαλίτσιος, Ιωάννης (2016) Πολιτικό μάρκετινγκ: διερεύνηση της «εικόνας» των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Dec 12 01:02:25 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top