Up a level |
Ασπρογέρακας, Δημήτριος (2007) Το παρόν και το μέλλον των ηλεκτρονικών αγορών (e-marketplaces) στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βρεκού, Μαρία Β. (2004) Επικοινωνιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βότσιου, Μαρία (2007) Επιχειρησιακή διαδικτύωση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεμελιάρης, Εμμανουήλ (2020) Αλγόριθμοι διαχείρισης δικτύων υπολογιστών και γράφων: δρομολόγηση, έλεγχος ροής, συγχώνευση και ταξινόμηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γερογιάννη, Ελένη and Μεταλλίδου, Ζωή (2016) Αξιολόγηση της χρήσης και της αποτελεσματικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεώργου, Καλυψώ (2016) Η αξιολόγηση της αποδοτικότητας των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube) στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννιτσοπούλου, Ελβίρα (2017) Ηλεκτρονικό εμπόριο. Η τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιολτζικνού, Δήμητρα (2013) Η δικτύωση (cluster) στον αμπελοοινικό τομέα - Το πετυχημένο παράδειγμα των Δρόμων του κρασιού της Βόρειας Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δαλαμήτρα, Σοφία (2015) E-marketing και προώθηση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημητριάδου, Μαγδαληνή (2015) Η σημασία και ο ρόλος της επιχώριας προσαρμογής δικτυακών τόπων στη διαφήμιση εταιρειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ευστασιάδου, Ελένη (2021) Σχεδιασμός σύνθετης δικτυακής τοπολογίας με τη χρήση του λογισμικού Cisco Packet Tracer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωαννίδου, Στεφανή (2001) Ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις του στην οικονομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καπώνη, Παναγιώτα (2016) Η εκμετάλλευση των αγορών μέσω facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραβασίλη, Αθηνά (2016) Αξιολόγηση του περιεχομένου των ιστοσελίδων των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραπαναγιωτίδου, Κυριακή (2016) Η έννοια και η σημασία της διαδικτυακής διαφήμισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κελίδου, Αικατερίνη (2018) Η προώθηση προϊόντων στα πλαίσια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ = Promoting products using e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κρίκου, Γεωργία and Κολόκα, Αλεξάνδρα (2013) Ανάλυση περιεχομένου των ιστοσελίδων ελληνικών επιχειρήσεων με επίκεντρο την εταιρική κοινωνική ευθύνη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυνηγοπούλου, Σταυρούλα (2017) Η διαχείριση της ετικέτας (branding) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωφού, Άρτεμις (2015) Κοινωνικά δίκτυα και μάρκετινγκ: μελέτη των χρηστών για τις ενέργειες μάρκετινγκ εταιριών μέσω των κοινωνικών δικτύων (facebook). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λογγινίδου, Σοφία and Μαγιώνα, Αικατερίνη (2004) Η εισαγωγή των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι απαιτούμενες τεχνικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαυρουδή, Ελένη (2021) Κοινωνικά Μέσα στην εποχή του COVID-19. Ο ρόλος τους στην επικοινωνία των επιχειρήσεων την περίοδο της καραντίνας στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μεϊντάνη, Καλλιόπη and Μπίτρη, Μαρία (2017) Αντιλήψεις Ελλήνων καταναλωτών για τις πρακτικές social media marketing των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουρουζίδου, Σουμέλα Ν. (2016) Κοινωνικά δίκτυα και η σχέση τους με το marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουστερή, Ελένη (2014) Πολυμεσική εφαρμογή on line επικοινωνίας συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νάνου, Έλλη (2017) Συστήματα διαχείρισης γνώσης και ηλεκτρονικό επιχειρείν για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικόπουλος, Αλέξανδρος Ι. (2015) Το web marketing και social media marketing στις επιχειρήσεις εμπορίας τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Οικονόμου, Αναστασία (2017) Δημιουργία ιστοσελίδας για μια επιχείρηση με WordPress WordPress web development for a business. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πέιου, Ραφαηλία (2017) Τρόποι διαδικτυακής προβολής των ελληνικών επιχειρήσεων στα social media: μελέτες περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Ευμορφία (2015) Ανάλυση των επιπτώσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον επαγγελματικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πατσαβούρα, Χάρις (2016) Ιογενές μάρκετινγκ στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πιστοφίδης, Θρασύβουλος Γ. (2012) Συγκριτική μελέτη των εικονικών ιδιωτικών δικτύων (VPNs) επιπέδου δικτύου (OSI Network Layer) και υλοποίηση προσομοίωσης Site-to-Site IPSec VPN. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πλατσάκης, Παναγιώτης (2021) Μελέτη εκτίμησης επικινδυνότητας σε έναν υποθετικό οργανισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Στάμου, Αναστασία (2015) Οι δημόσιες σχέσεις και η επικοινωνία στην περίπτωση των εταιρειών πληροφορικής που λειτουργούν ως franchise. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζαφέρης, Λεωνίδας (2017) Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσοκάνη, Μαρία (2015) Συμμετοχικό διαδίκτυο και σύγχρονες τάσεις στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Δυνατότητες και προοπτικές στην ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζημελετίου, Απόστολος (2015) Διαδραστικές εφαρμογές επικοινωνίας. Η περίπτωση της Taxibeat=Interactive applications in communication. The cace of Taxibeat. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ψωμιάδου, Κωνσταντίνα (2015) Χρήση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc