Up a level |
Άμπα, Αναστασία and Αριστερόγλου, Αναστασία (2017) Mobile web marketing: δυνατότητες, τάσεις και εφαρμογές των εταιριών = Mobile web marketing: opportunities, trends and corporate’s applications. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αμαξοπούλου, Χριστίνα (2017) Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και ηλεκτρονική δημοκρατία. Η περίπτωση των Δήμων της Κύπρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αποστόλου, Βασιλική (2017) Ευρωεκλογές 2014: ανάλυση των debate των υποψηφίων για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αϊβαζιάν, Δαυίδ (2017) Ψηφιακό μάρκετινγκ και καινοτόμες εκστρατείες = Digital marketing and innovative campaigns. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαμβακά, Αικατερίνη (2017) Τουριστικό μάρκετινγκ, ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας, ικανοποίηση πελατών και διαχείριση παραπόνων: η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασιλοπούλου, Χαρίκλεια (2017) Τα χαρακτηριστικά της διαπολιτισμικής επικοινωνίας μεταξύ διαφορετικών εθνοτικών ομάδων κατά τη διάρκεια του μεσοπολέμου στο νομό Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλαχοπούλου, Δέσποινα and Καγιαλή, Ραφαέλα-Αντιγόνη (2017) Διαφήμιση και οργάνωση εκδηλώσεων μέσω του facebook. H υιοθέτησή τους από τις τοπικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βουνήσιου, Χριστίνα (2017) Μέτρηση της αξίας μιας επωνυμίας (brand equity): μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βουράκη, Μαρία (2017) Τουριστικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης δυο ξενοδοχειακών μονάδων στα Χανιά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γάτσα, Βικτωρία and Καλούδη, Διαμαντούλα (2017) Ο ρόλος και η σημασία των δημοψηφισμάτων για τη δημοκρατία: πλεονεκτήματα και προβληματισμοί: η περίπτωση του ελληνικού δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου 2015 = The role and the significance of referendums for democracy: advantages and debates: the case of Greek referendum of July 5th 2015. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαλιώνα, Ξανθούλα (2017) Η επίδραση των social media στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργάκη, Βασιλική (2017) Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση της Lipton. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργιτζίκη, Θεοδοσία (2017) Η στροφή των νέων στον πρωτογενή τομέα παραγωγής και στις σύγχρονες καλλιέργειες ως μοχλός ανάπτυξης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαμπούρη, Σωτηρία (2017) Η αποτίμηση της διαφήμισης στον αγωνιστικό χώρο του ποδοσφαίρου: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννακόπουλος, Στυλιανός and Γουμένιδης, Ευάγγελος (2017) Η εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και η αξιοποίηση του βίντεο μέσω του Flash Cs6 και του Camtasia. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννιτσοπούλου, Ελβίρα (2017) Ηλεκτρονικό εμπόριο. Η τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκαγκά, Μαρία and Παπαδάκη, Αρετή (2017) Ασφάλεια στο διαδίκτυο και προστασία προσωπικών δεδομένων: απόψεις χρηστών του διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκαραλιάκου, Σταματία (2017) Ηλεκτρονικός εκφοβισμός μέσω κοινωνικών δικτύων. Η τρέχουσα κατάσταση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκιριτλή, Σαφιέ Μ. (2017) Χρήση πολυμεσικής εφαρμογής της ιστορίας των Ολυμπιακών Αγώνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γούλα, Θεοδώρα (2017) Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως παράγων στρατηγικής επιλογής και υπεραξίας. Μελέτη περίπτωσης η εταιρεία «Coca-Cola Τρία Έψιλον ΑΒΕΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γρατσίας, Νικόλαος (2017) Δημιουργία διαδικτυακής εφαρμογής τουριστικού οδηγού για την Νάξο με την χρήση Google Maps. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γριζά, Μαρία-Δήμητρα (2017) Παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις νέων ηλικίας 18-24. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δέλλας, Ιωάννης (2017) Πολιτικός λόγος και εκλογικές συμπεριφορές σε συνάρτηση με τις κοινωνικές εξελίξεις. Η Αριστερά στο Νομό Καστοριάς μετά τον Εμφύλιο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δαρβάρη, Αναστασία (2017) Έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή για τα προϊόντα της εταιρίας αναψυκτικών «Φλώρινας – Δινάκη» = Consumer behavior research for the beverage products of “Florinas - Dinaki” company. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δομούζη, Βενετία (2017) Η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του twitter. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δρουγούτη, Αναστασία (2017) Δημιουργία βίντεο ιστορικού περιεχομένου, με τη χρήση πολυμεσικών στοιχείων = Creation video of a historical content, using multimedia application. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ελευθεριάδου, Σοφία (2017) Πολυμεσική παρουσίαση ενός μουσείου: Το αρχαιολογικό μουσείο Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ελευθεριάδου, Χρυσούλα and Αλαντάση, Σακίνα (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση και ελληνικές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ευσταθιάδης, Βασίλης (2017) Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδας με την χρήση πολυμεσικών στοιχειών σχετικά με την υγεία και την διατροφή = Design and development of a website with multimedia tools about health/nutrition. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαφειρίου, Μαρία (2017) Μάρκετινγκ διαχείρισης κρίσεων σε περιόδους κρίσεων = Crisis management marketing during crisis periods. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζόζολου, Ιωάννα and Ίτσιου, Δήμητρα (2017) Διαδικτυακές τεχνολογίες για τη διαχείριση φήμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ηλιάδης, Νικόλαος (2017) Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για το μάθημα της γεωγραφίας στο Δημοτικό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θαλασσούδης, Δημήτριος (2017) Η χρήση των νέων τεχνολογιών στα μουσεία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωσηφίδου, Στυλιανή (2017) Η χρήση και η ερμηνεία της μνήμης του εμφυλίου πολέμου στοv πολιτικό λόγο των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων κατά τις δεκαετίες του ΄50 και του ΄70. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κάσεμ, Ελευθερία (2017) Η προβολή των πολιτιστικών γεγονότων από τον ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλαϊτζίδου, Κλεοπάτρα and Καλαϊτζίδου, Ελένη (2017) Νέα μέσα. Νέος ρόλος για τους δημοσιογράφους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλλιμόπουλος, Ευάγγελος (2017) Αλλαγές στην επικοινωνία μέσω της τεχνολογίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλουτσίδου, Ελένη (2017) Η τοπική αυτοδιοίκηση στην ψηφιακή εποχή. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλύβας, Νικόλαος (2017) Χώρα προέλευσης προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή: συγκριτική ανάλυση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καναβούρα, Νικολέττα (2017) Eurovision: πολιτισμικό θέαμα και πολιτικές της ταυτότητας: η περίπτωση της ελληνικής παρουσίας και συμμετοχής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κανταρτόπουλος, Ηλίας (2017) Δημιουργία ιστοσελίδας ταξιδιωτικού οδηγού για την πόλη της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καπετανάκη, Μαρία and Τσελεκίδου, Κορτέσα (2017) Εικονική πραγματικότητα και άλλες σύγχρονες μέθοδοι αλληλεπίδρασης ανθρώπου υπολογιστή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραγιάννη, Ευαγγελία-Μελαχροινή (2017) Αποδοτικότητα επικοινωνιακών στρατηγικών στο Twitter υποψηφίων πολιτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραγιάννη, Ιουλιάνα (2017) Η εκπαιδευτική διαδικασία και το ποιοτικό επίπεδο εξειδίκευσης κάτω από το πρίσμα της αξιολόγησης των εκπαιδευομένων για τις σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραγιαννίδου, Αμαρυλλίς (2017) Εκστρατεία ευαισθητοποίησης στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρακάση, Γεωργία (2017) Ανάλυση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαβούλευσης της Ε.Ε "Your Voice". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραλίβανου, Νίκη (2017) Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το φαινόμενο του «επηρεαστή ταξιδιών». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραμανίδης, Βασίλειος (2017) Η οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις της στην εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κεχαγιάς, Στυλιανός (2017) Μουσεία και νέες τεχνολογίες. Παρουσίαση πολεμικών μουσείων με την χρήση πολυμέσων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κηπουρού, Θεοδώρα (2017) Προώθηση πολιτισμικού προϊόντος μέσω της χρήσης της εικονικής πραγματικότητας: μελέτη περίπτωσης Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κλήμα, Σοφία-Σταυρούλα (2017) Η χρήση νέων τεχνολογιών για την προβολή και διαφήμιση ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Η σημασία και ο ρόλος της αγγλικής γλώσσας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολοβού, Αναστασία and Φυλακτού, Αναστασία (2017) Η συμβολή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση ενηλίκων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολοβού, Δήμητρα (2017) Λειτουργία δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στα ελληνικά μέσα μαζικής επικοινωνίας (τηλεοπτικούς, ραδιοφωνικούς σταθμούς και εφημερίδες) = Public relations and marketing practice in greek media οrganizations (τelevision, radio and newspapers). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουκουράβα, Αικατερίνη (2017) Εταιρικά Πληροφοριακά Συστήματα, η χρήση τους από τις ελληνικές εταιρείες για αποτελεσματικό μάνατζμεντ = Corporate Information Systems, their use of Greek companies for effective management. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουπελίδου, Νίκη-Χριστίνα (2017) Δημόσιες σχέσεις μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, πολιτιστικών και πολιτισμικών οργανώσεων. Πόσο γνωστό είναι το έργο τους και η επικοινωνία τους με τους πολίτες. Μελέτη περίπτωσης: το πολιτιστικό τρίγωνο των Πρεσπών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κούβαρη, Λαμπρινή-Ελένη and Σωτηριάδου, Αικατερίνη (2017) Σύγχρονες μορφές ηλεκτρονικού εμπορίου. Μελέτη περίπτωσης: www.myshoe.gr = Modern practises of e–commerce. Case study: www.myshoe.gr. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κρασαδάκη, Αικατερίνη-Μαρία (2017) On-line διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυνηγοπούλου, Σταυρούλα (2017) Η διαχείριση της ετικέτας (branding) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυρίτση, Μαρία (2017) Ελληνικές τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής. Η προβολή τους από την τηλεόραση και τα μηνύματα που μεταδίδουν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυριαζοπούλου, Μαρία (2017) Ελληνικοί τραπεζικοί οργανισμοί και παροχές ηλεκτρονικών συναλλαγών. Μελέτη και σύγκριση περιπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωστακάκης, Γεώργιος (2017) Διοίκηση ολικής ποιότητας στον δημόσιο τομέα. Με μελέτη υποδειγματικού θέματος ελληνική αστυνομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κώττη, Καλλιόπη (2017) Οι τάσεις ανάπτυξης του διεθνούς και ευρωπαϊκού τουρισμού και το διεθνές διαδικτυακό σύστημα κρατήσεων (online booking system) τουριστικών και ταξιδιωτικών προϊόντων = Τhe development trends of international and european tourism and international online booking system and travel products". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λίτσο, Μιγκένα (2017) Η προβολή της προσφυγικής κρίσης και της Ελλάδας από τα ξένα ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαζαρίδου, Μαρία (2017) Ψηφιακός πολιτισμός: οφέλη και προκλήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαμπροπούλου, Μαρία (2017) Προεκλογική εκστρατεία 2015 ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαφάρα, Ανθία (2017) Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαντζουρανάκη, Άννα (2017) Εταιρική ταυτότητα και εταιρική επικοινωνία: η περίπτωση μιας νέας τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαραγκού, Μαρία-Ελένη (2017) Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαργαρίτη, Ελένη (2017) Η διαχείριση των κρίσεων και τα κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαυράκη, Κυριακή (2017) Ψηφιακή δημοκρατία και σύγχρονος πολιτικός λόγος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαυρομάτη, Λίνα (2017) Η πληροφόρηση στην ψηφιακή εποχή. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μεϊντάνη, Καλλιόπη and Μπίτρη, Μαρία (2017) Αντιλήψεις Ελλήνων καταναλωτών για τις πρακτικές social media marketing των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μολασιώτη, Ευανθία (2017) Η ανάπτυξη της διαδικτυακής τηλεόρασης στην Ελλάδα: διαφοροποιήσεις από την παραδοσιακή τηλεόραση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπάλλα, Ανδρεάνα (2017) Διαχείριση κρίσεων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς και η χρήση των κοινωνικών δικτύων = Crisis management in businesses and organizations and the use of social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπάτσιου, Σοφία and Μητρατζούλη, Ειρήνη (2017) Ενιαίο παγκόσμιο σύστημα διδασκαλίας και e-learning. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαφούτσου, Ορσαλία (2017) Instagram και εμπειρία χρηστών: μια εμπειρική διερεύνηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπελεχρή, Μαρία (2017) Η ανάπτυξη του διεθνούς τουρισμού στην Καλαμάτα και το μίγμα προώθησης των τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση του Costa Navarino. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπλατζέ, Χριστίνα (2017) Εταιρική κοινωνική ευθύνη: η οικοδόμηση μια νέας σχέσης ανάμεσα στη επιχείρηση και την κοινωνία: μία προσέγγιση στρατηγικής επιλογής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπολέτη, Σουζάννα (2017) Οι πολιτικές συμπεριφορές στο νομό Κιλκίς. Αξιολογώντας την επίδραση της κομματικής ταύτισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπουλαζέρη, Κωνσταντίνα (2017) Ο ρόλος του twitter στην πολιτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπούρμπος, Χρήστος (2017) Social media και συμπεριφορά καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μόσχου, Ελένη (2017) Η χρήση του twitter από τους υποψηφίους πολιτικούς για τις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας: οι περιπτώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Απόστολου Τζιτζικώστα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νάκου, Δέσποινα (2017) Η συμμετοχή των νέων στην πολιτική μέσω κοινωνικών δικτύων (social media) στην πολιτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νάνου, Έλλη (2017) Συστήματα διαχείρισης γνώσης και ηλεκτρονικό επιχειρείν για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νίκου, Ελένη (2017) Digital humanities: ο ρόλος των ψηφιακών μέσων στις κοινωνικές επιστήμες = Digital humanities: the role of digital media in social sciences. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικοκάβουρα, Αρετή (2017) Η υιοθέτηση της καινοτομίας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντίνα, Βασιλική (2017) Η εξέλιξη της βιοϊατρικής στην Ελλάδα. Η άποψη του κοινού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νταρακλίτση, Κωνσταντίνα (2017) Τουριστικό Μάρκετινγκ. Η περίπτωση των ελληνικών νησιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντελοπούλου, Ασπασία-Μαρία and Αγγελή, Μαρία (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση και Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Οικονόμου, Αναστασία (2017) Δημιουργία ιστοσελίδας για μια επιχείρηση με WordPress WordPress web development for a business. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Οικονόμου, Αρετή (2017) Οι επιπτώσεις των κοινωνικών δικτύων στο χώρο εργασίας και την παραγωγικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ουζούνογλου, Μαρία (2017) Απόψεις φοιτητών για τη συμβολή των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πέιου, Ραφαηλία (2017) Τρόποι διαδικτυακής προβολής των ελληνικών επιχειρήσεων στα social media: μελέτες περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παλμαντούρα, Ελένη and Χρονάκη, Μαρία (2017) Η συμβολή της διαφήμισης στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πανοπούλου, Στυλιανή (2017) Σχεδιασμός και ανάπτυξη επιτραπέζιας ηλεκτρονικής τυπογραφίας με το λογισμικό Adobe InDesign. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παντοπούλου, Θεοδώρα (2017) Διαχείριση κρίσεων: τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην υπηρεσία εξεύρεσης λύσεων = Crisis management: social media as a means of crisis solving. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Ειρήνη Ε. (2017) Χρήσεις ψηφιακών μέσων επικοινωνίας στις επιχειρήσεις. H περίπτωση της Lidl Hellas. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Φωτεινή (2017) Εθισμός στο διαδίκτυο: η τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδόπουλος, Γεώργιος Κ. (2017) Στρατηγικές διαχείρισης καινοτομίας. Η περίπτωση των έξυπνων πόλεων = Management of innovative strategies. The case of smart cities. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπακομνηνού, Κυριακή (2017) Cyber bulling η τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πασχαλάκη, Κωνσταντίνα and Δοφούδη, Ζηνοβία (2017) Διαφήμιση και τουρισμός: εναλλακτικές μορφές τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πασχαλίδου, Αλεξάνδρα Α. (2017) Τα ευρωπαϊκά προγράμματα προσχολικής αγωγής και η επικοινωνιακή πολιτική των κρατών μελών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πατσακίδη, Στέλλα (2017) Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πιαλίδου, Άννα and Σκανδάλου, Φωτεινή (2017) Σχέσεις ΜΜΕ με το διαδίκτυο: επικοινωνία του διαδικτύου με τους δημοσιογράφους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πρέκα, Σοφία (2017) Οι πρακτικές του επαγγέλματος των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα την εποχή της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σιμεωνίδου, Ελισάβετ (2017) Εφαρμογές εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά οίνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σιρκάνη, Ευανθία-Παρασκευή (2017) Από το ελληνικό διαφημιστικό «θαύμα» στο τρέχον «τοπίο»: διαφημιζόμενοι, εταιρείες επικοινωνίας, ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σκαρμούτσου, Ειρήνη (2017) Ασφάλεια στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Συλλεκτή, Ελισσάβετ (2017) Blogs και τύπος, μια συγκριτική προσέγγιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τάττα, Τζοάνα (2017) Η επιρροή των social media στην καθημερινή ζωή των χρηστών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τίνος, Νικόλαος (2017) Σύγκριση της χρήσης των κοινωνικών δικτύων facebook και twitter: η τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζιφέρη, Φωτεινή (2017) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής διεθνούς έκθεσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τοπάλτση, Καίτη (2017) Διερεύνηση προνομιακών τομέων και προοπτικών εφαρμογής της κοινωνικής οικονομίας στο Νομό Καστοριάς. Μελέτη περίπτωσης επικοινωνίας και προώθησης επιλεγμένου τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τουμπουλίδου, Ευμορφία (2017) Η επικοινωνία στο εργασιακό περιβάλλον: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας METRO ΑΕΒΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τούπη, Χρυσούλα (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση: ανάπτυξη ιστοσελίδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τρυψιανή, Μαρία (2017) Η εξελικτική πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω των smartphones και των tablets. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσάκα, Έλενα (2017) Δημιουργία ιστοσελίδας καταστήματος γυναίκειων ρούχων για εμπορική χρήση = Website creation about women clothing shop, for commercial use. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαβλή, Ιωάννα (2017) Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής κυκλοφοριακής αγωγής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαρούχας, Δημήτριος (2017) Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογών ηλεκτρονικής επιτραπέζιας τυπογραφίας με το Adobe InDesign. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσεσμετζή, Αναστασία (2017) Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιγγερλιώτης, Δήμος (2017) Στρατηγικές προβολής στα social media ελληνικών επιχειρήσεων : Μέτρηση της αποδοτικότητας τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσολάκης, Παναγιώτης and Βολάρη, Μαρία-Ενρικέτα (2017) Προφίλ Ελλήνων καταναλωτών βάσει του προσανατολισμού τους στην αγοραστική αξία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσούκα, Βασιλική and Μαλακόζη, Χρυσούλα (2017) Σύγχρονοι μέθοδοι προώθησης. Μελέτη ομίλου Public. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαλκίδου, Κωνσταντίνα (2017) Διερεύνηση της ποιότητας υπηρεσίες του ξενοδοχειακού τομέα. Η περίπτωση του ξενοδοχείου Habitat. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χανδρινός, Νικόλαος (2017) Πολυμεσική αλληλεπιδραστική εφαρμογή για τον Δήμο Κέρκυρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζακίδου, Δέσποινα and Μούτσα, Μανιόλα (2017) Το διαδίκτυο στην υπηρεσία του e-learning. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χειμάρας, Βασίλειος (2017) Μαθηµατικά μοντέλα μαχών τύπου Lanchester. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ψωμιάδης, Παναγιώτης (2017) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προεκλογική καμπάνια: το παράδειγμα των αμερικανικών εκλογών 2016. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc