Up a level |
Γκουγκουρδή, Θεανώ (2022) Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από διαφημιστικές εταιρίες στην Ελλάδα = The utilization of social media by advertising agencies in Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κεντεποζίδου, Αθανασία and Κοκκίνου, Θεοδώρα-Ιωάννα and Μουρατίδου, Ευθυμία (2022) Η επικοινωνία κατά την περίοδο της πανδημίας μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Ελλήνων πολιτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουτσομύτη, Σοφία-Νικολέτα and Παπαρούπα, Παναγιώτα and Σμυρλιάνου, Χαρίκλεια (2021) To ψηφιακό μάρκετινγκ και o ρόλος των κοινωνικών δικτύων σε πολυεθνικές εταιρείες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιρκινίδου, Θεοφανή (2021) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη των μαρκών πολυτελείας την εποχή του κορονοϊού = Corporate social responsibility of luxury brands during the corona virus outbreak. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαγιαννάκης, Γεώργιος (2021) Διαχρονική μελέτη της τοποθέτησης προϊόντων στον κινηματογράφο. Η περίπτωση των ταινών του James Bond = Α longitudinal analysis of product placement in cinema movies. The case of james bond films. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαπέτη, Χρυσούλα (2021) Διερεύνηση των έμφυλων στερεοτύπων στην ελληνική έντυπη διαφήμιση. Η περίπτωση των επώνυμων πρωταγωνιστών = An investigation of gender stereotypes in greek print advertising. The case of celebrity endorsers. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γραμματικοπούλου, Ευδοκία (2019) Ανδρικά και γυναικεία στερεότυπα στη διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωσηφίδου, Κωνσταντίνα (2019) Η ικανοποίηση των επισκεπτών στα ελληνικά ξενοδοχεία μέσα από τα σχόλια στο tripadvisor: συγκριτική ανάλυση μεταξύ Ελλήνων και ξένων επισκεπτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc