Browse by Professor

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Thesis
Number of items: 70.

Thesis

Παπατζικάκης, Ιωάννης (2011) Τεχνικές και μέθοδοι συγκέντρωσης πρωτογενών στοιχείων για έρευνα αγοράς. Προετοιμασία μελέτης περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσίκης, Νικόλαος (2011) Βιομηχανικό μάρκετινγκ. Βασικές αρχές, μεθοδολογία ανάπτυξης και διαφορές σε σχέση με το καταναλωτικό. Αναφορά μελέτης περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τριανταφυλλίδου, Νίνα (2011) Διαθέσιμες μορφές οργάνωσης των διεθνοποιημένων επιχειρήσεων. Χαρακτηριστικά, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αυτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαλίτη, Δέσποινα Γ. (2011) Η πορεία της ένδυσης και της κλωστοϋφαντουργίας στην ελληνική οικονομία σε επίπεδο νομού: η περίπτωση του νομού Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στεφανίδου, Παρθένα Ν. (2011) Η ενίσχυση για τη δημιουργία επιχειρήσεων με εξαγωγικό προσανατολισμό μέσω των Ο.Π.Α.Α.Χ.: αναφορά μελέτης περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τηλαβερίδου, Ελευθερία (2011) Κλαδική ανάλυση της απασχόλησης στη χώρα μας και παρουσίαση των βασικών χαρακτηριστικών της αγοράς εργασίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαεμμανουήλ, Μαρία (2011) Διαμόρφωση στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ της μεταποιητικής επιχείρησης ΝΕΟΓΑΛ: βιομηχανία γάλακτος Δράμας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντελλή, Ιωάννα (2011) Η εξέλιξη της απασχόλησης και της ανεργίας στη χώρα μας και συγκριτική ανάλυση σε σχέση με την Ε.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργάκης, Αργύρης (2011) Οι προοπτικές και οι εξαγωγικές δραστηριότητες του κλάδου τροφίμων και ποτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζώκας, Ερρίκος Ε. (2011) Η παραγωγική παρουσία ελληνικών επιχειρήσεων στις χώρες της βαλκανικής και ανατολικής Ευρώπης: μορφές και ποσοτική αποτύπωση αυτής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργίου, Ειρήνη (2011) Τύποι και μορφές προβολής για επιχειρήσεις παραγωγής βιομηχανικών προϊόντων (B2B). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρέου, Μάρθα-Μαρία and Πανούση, Κωνσταντίνα (2011) Το brand building και η σημασία του στην οικονομική πορεία των επιχειρήσεων στις εγχώριες και διεθνείς αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξιάδου, Αρχοντούλα (2010) Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαρίδου, Χριστίνα (2010) Η εξέλιξη και οι αιτίες της ανεργίας στην περιφέρεια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Προοπτικές και απαιτούμενα μέτρα αντιμετώπισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγεωργίου, Καλλιόπη and Παπαδοπούλου, Δέσποινα (2010) Η ελληνική επιχειρηματική παρουσία στις χώρες της Βαλκανικής: αιτίες, αποτελέσματα και προβλέψεις για το μέλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρουτσοπούλου, Χριστίνα (2010) Η σημασία και ο προγραμματισμός σε διεθνείς εκθέσεις: αναφορά μελέτης περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μοσχοπούλου, Βασιλεία (2010) Επιχειρηματικός σχεδιασμός τουριστικών επιχειρήσεων: αναφορά μελέτης περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αγριτέλης, Γεώργιος Ε. (2010) Ο βαθμός επηρεασμού των τουριστικών επιχειρήσεων της Ελλάδας από την οικονομική κρίση και οι ενέργειες αποφυγής των δυσμενών επιπτώσεων της: κριτική ανάλυση και διατύπωση προτάσεων μελλοντικών ενεργειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντόμπρεβα, Μαρία (2010) Η επίπτωση της χρηματοοικονομικής κρίσης στον κατασκευαστικό τομέα της χώρας μας και οι προοπτικές ανάστροφης της πορείας του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παντούλα, Ευγενία Γ. (2010) Η εξέλιξη του λιανικού εμπορίου στη χώρα μας και η παρουσία εμπορικών κέντρων: προβλέψεις για το μέλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στυλιανίδης, Δημήτριος (2010) Η διαχείριση κρίσεων στον τουριστικό τομέα και η επίπτωση της στην ανταγωνιστικότητα του κλάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαλαμπίρα, Αθανασία (2010) Το περιφερειακό επιχειρησιακό πρόγραμμα της Κεντρικής Μακεδονίας για την Δ΄ διαχειριστική περίοδο 2007-2013. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαρυπάτη, Ελένη Κ. (2010) Οργάνωση και διοίκηση διεθνών κλαδικών εκθέσεων: το παράδειγμα της HELEXPO. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιδηροπούλου, Μαριάννα (2009) Συστήματα αμοιβής των πωλητών: βασικά στοιχεία, μέθοδοι και παρουσίαση μελέτης περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νεμψίδου, Ραχήλ (2009) Οι άμεσες ξένες επενδύσεις και η οικονομική τους ανάπτυξη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωνσταντόπουλου, Νικόλ (2009) Η αναγκαιότητα διεθνούς παραγωγής και οι διαθέσιμες μέθοδοι. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσοκακτσίδου, Μαγδαληνή (2009) Η παρουσία και η σημασία του ρόλου των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην οικονομική δραστηριότητα και στην εξαγωγική προσπάθεια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ταυρίδη, Άννα (2009) Ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων: αρχές, σκοπιμότητα και τμήματα ενός τυπικού στρατηγικού σχεδίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τεστεμπάση, Θεοφανεία Ι. (2009) Οι βασικές παράμετροι της καταναλωτικής συμπεριφοράς του τελικού καταναλωτή και ο βαθμός επίπτωσης των πολιτισμικών στοιχείων στη διαμόρφωση της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πρωτοψάλτη, Μαρία-Αμαρυλλίς (2009) Η διαδικασία δημιουργίας ενός προϊόντος και η σημασία τους για την διεθνή ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κόλλιας, Ευάγγελος Δ. (2009) Πιστοποίηση ποιότητας σε ελληνικές επιχειρήσεις: καταγραφή δεδομένων και απαιτήσεων και παρουσίαση μελέτης περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπανάκος, Γεώργιος (2009) Ο ρόλος και η σημασία του επώνυμου προϊόντος και οι τεχνικές δημιουργίας ενός brand name. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ταλιχμανίδου, Δομνίκη (2008) Η εξαγωγική παρουσία των ελληνικών γεωργικών προϊόντων και οι προοπτικές τους στις διεθνείς αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαχπάζης, Νικόλαος (2008) Διαφημιστική εκστρατεία καταναλωτικών προϊόντων μιας επιχείρησης σε διεθνείς αγορές : προσαρμογή στις πολιτιστικές ιδιαιτερότητες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιωαννίδης, Σάββας (2008) Η σημασία και οι βασικές αρχές του χονδρικού εμπορίου στη χώρα μας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κλείτσας, Γεώργιος (2008) Καλλιεργώντας και αναπτύσσοντας τις εμπορικές σχέσεις με χώρες του εξωτερικού. Η περίπτωση της Κίνας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιορπέ, Ευαγγελία (2008) Ο ρόλος και η συνεισφορά των νωπών φρούτων στην εξαγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραμπάσης, Αθανάσιος (2008) Η διεθνή επιχειρηματική δράση στην αγορά ηλεκτρικών συσκευών: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσοπάνου, Κωνσταντίνα (2008) Η συμβολή της ΔΕΗ στην οικονομία της χώρας και η σχέση της με τις χώρες των Βαλκανίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αθανασά, Θεοδώρα and Ψύλλου, Ασημίνα (2008) Ο κλάδος του οίνου και οι εξαγωγικές του προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μυστακοπούλου, Δέσποινα Γ, (2008) Οι αρνητικές επιπτώσεις του τουρισμού και ο βαθμός προετοιμασίας των τοπικών κοινωνιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιμιτσή, Γεωργία (2008) Ο σχεδιασμός του Ε.Σ.Π.Α. 2007-2013 και η σημασία του για την ανάπτυξη και την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πέσιου, Χριστίνα (2007) Τεχνικές και μέθοδοι ανάλυσης της δομής μιας διεθνούς αγοράς και της υπάρχουσας κατάστασης σε επίπεδο επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δελιγκά, Μαρία-Χρυσοβαλάντω (2007) Τα χαρακτηριστικά του βιομηχανικού αγοραστή και οι διαφορές του σε σχέση με τον τελικό καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραθανάση, Μαρία (2007) Προσωπική πώληση ως εργαλείο ενίσχυσης των εξαγωγών : δομική οργάνωση, μέθοδοι αμοιβής και υποκίνησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπουδούρη, Σοφία and Παλούκη, Ήρα (2007) Η ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και η σημασία τους για την τοπική ανάπτυξη. Η διαμορφωθείσα κατάσταση στη Βόρεια Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σμυρνή, Γεωργία (2007) Διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαγινέτα, Ιωάννα (2007) Η διαφήμιση ως μέσο προβολής των βιομηχανικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολοκοτρώνη, Σόνια (2007) Τα προϊόντα με ιδιωτικά σήματα (Private Label) και ο ρόλος τους στο σύγχρονο διεθνές λιανεμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δασκαλέλος, Γεώργιος (2007) Ο εφαρμοσμένος σχεδιασμός marketing των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσικρικώνη, Φωτεινή (2006) Διαχείριση κρίσεων και οι βέλτιστες πρακτικές τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαγιώτη, Κωνσταντίνα (2006) Μέθοδοι τιμολογιακής πολιτικής, στόχοι και ακολοθούμενες πρακτικές, στην εγχώρια και στη διεθνή αγορά. Παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργογιάννη, Δήμητρα (2006) Η επιλογή και ο σχεδιασμός των χώρων πώλησης στις διεθνείς αλυσίδες λιανικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκμοτού, Γεωργία (2006) Οι υπηρεσίες ως εξαγωγικό αγαθό και ο ορθός σχεδιασμός μάρκετινγκ υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραμπά, Γεωργία (2006) Το Brand Management ως τρόπος οργάνωσης μιας εξαγωγικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μιχαήλ, Άρτεμις (2005) Ο στρατηγικός σχεδιασμός των εξαγωγικών επιχειρήσεων. Ανάλυση και παρουσίαση κατάστασης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστολοπούλου, Αικατερίνη and Μάργια, Δήμητρα (2005) Τεχνικές προώθησης πωλήσεων : η πραγματικότητα σε διεθνές επίπεδο και η εφαρμογή τους στο ελληνικό λιανεμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λογγινίδης, Αριστείδης (2005) Τα χρησιμοποιούμενα κανάλια διανομής και μέσα προώθησης των ελληνικών επιχειρήσεων νωπών φρούτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάτος, Παναγιώτης (2005) Η προβολή των εξαγόμενων ελληνικών προϊόντων και το διεθνές περιβάλλον διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαχριστοδούλου, Στυλιανός (2005) Η δημιουργία επώνυμου προϊόντος και η σημασία του για την εξαγωγική προοπτική της κάθε μεταποιητικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρικόπουλος, Κωνσταντίνος (2005) Ορισμός του "Category Management" και πως εφαρμόζεται στο σύγχρονο περιβάλλον του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας στις κατηγορίες των καταναλωτικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιωάννου, Γεωργία (2005) Το Franchising και οι διαφοροποιήσεις στον τρόπο εφαρμογής του στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κορτέσης, Βασίλειος (2005) Στρατηγικός σχεδιασμός εξαγωγικών επιχειρήσεων και στρατηγικός σχεδιασμός marketing : η ελληνική προσέγγιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννακούλης, Δημήτριος (2004) Ανάπτυξη νέων προϊόντων για διεθνείς αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωνσταντινίδου, Αικατερίνη (2004) Η ελληνική κλωστοϋφαντουργία και ένδυση και οι προοπτικές των εξαγωγών της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιγκούδης, Δήμος (2004) Έρευνα αγοράς διεθνών αγορών : μέθοδοι, τεχνικές και πρακτικές εφαρμογής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μιχελιουδάκη, Θεοδώρα (2004) Τα κύρια θέματα και προβλήματα που απασχολούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Κρήτη και οι εξαγωγικές τους προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαυρομάτη, Ειρήνη (2004) Η παραγωγική παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στις χώρες της Βαλκανική και Ανατολικής Ευρώπης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζήντρου, Δήμητρα (2003) Η βαλκανική ως περιβάλλον ανάπτυξης εξαγωγικών δραστηριοτήτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Προδρομίδου, Σοφία and Σκουλαριώτη, Σοφία (2003) Ο κλάδος των κονσερβοποιημένων φρούτων και οι εξαγωγικές του προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Wed May 12 01:19:28 2021 EEST.

Created by  Elidoc

To Top