Συγκριτική προσέγγιση του παραδοσιακού & του διαδικτυακού μάρκετινγκ

Κίτσιος, Στέφανος (2018) Συγκριτική προσέγγιση του παραδοσιακού & του διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap18_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (23MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία εκφράζει έναν διττό στόχο. Αφενός στοχεύει στο να παρουσιάσει την ευρεθείσα βιβλιογραφία, αναφορικά με τα βασικά στοιχεία και χαρακτηριστικά του διαδικτυακού και του παραδοσιακού μάρκετινγκ και αφετέρου στοχεύει να εκτελέσει ορισμένες συγκριτικές προσεγγίσεις μεταξύ των δύο μορφών και τύπων μάρκετινγκ. Η σημαντικότητα της θεματολογίας έγκειται στο γεγονός ότι τη σημερινή εποχή , η τεχνολογία και η επιστήμη έχουν γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Μια στιγμιαία παρατήρηση του οικείου περιβάλλοντός μας ήταν αρκετή για να διαπιστώσει κανείς πως το μάρκετινγκ ως επιστήμη, καθώς και οι πρακτικές που εφαρμόζει με βάση πρωτίστως τις θεωρητικές προσεγγίσεις του και δευτερευόντως τα δεδομένα που συλλέγει από το χώρο που ενεργεί αποτελεί έναν τομέα μείζονος σημασία για την προώθηση, την κατανάλωση και τη διαφήμιση διαφόρων προϊόντων, εφαρμογών, υπηρεσιών και επιχειρήσεων. Η επιστήμη του μάρκετινγκ εξελισσόμενη με την πάροδο του χρόνου συνακουλουθώντας την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας συνέλαβε την έννοια του διαδικτυακού μάρκετινγκ, ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία των επιχειρήσεων για την εδραίωση των στο καταναλωτικό πεδίο της αγοράς εργασίας

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Λοϊζου Ευστράτιος
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση, Προώθηση προϊόντων
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
I > Internet
M > Marketing
Π > Προώθηση πωλήσεων
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 25 Oct 2018 11:28
Last Modified: 25 Oct 2018 11:28
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9792

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top