Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing

Ανδρεάδης, Αθανάσιος (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC56_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (6MB)

Abstract

Το διαδίκτυο και η δημιουργία του Web 2.0 αποτέλεσαν καταλυτικό στοιχείο στην σύγχρονη ζωή του ανθρώπου. Καθημερινά οι χρήστες του διαδικτύου πραγματοποιούν αμέτρητες αναζητήσεις σε ιστότοπους για να πάρουν τις πληροφορίες που θέλουν. Ο σχεδιασμός των ιστοσελίδων είναι σημαντικός, καθώς αποτελεί την πρόσοψη που ελκύει τον αναγνώστη. Οι επιχειρήσεις ξεκινούν την διαδικτυακή τους παρουσία από την δημιουργία ενός ιστοτόπου. Στη συνέχεια περνούν στην δημιουργία μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως για την ενίσχυση και την άμεση επικοινωνία με το κοινό τους. Εκτός από την επικοινωνία, οι επιχειρήσεις πραγματοποιούν και ηλεκτρονικές συναλλαγές με τους καταναλωτές μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου και την μετάβαση από το φυσικό κατάστημα στο ηλεκτρονικό. Συνεπώς και άλλες επιχειρησιακές λειτουργίες αλλάζουν μορφή, όπως το μάρκετινγκ. Εκτός από τα παραδοσιακά μέσα που χρησιμοποιούνται, πλέον το διαδικτυακό μάρκετινγκ αποτελεί ισχυρό εργαλείο στη φαρέτρα μιας επιχείρησης καθώς η πλειονότητα των ανθρώπων χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να επικοινωνήσει και αγοράσει αγαθά καθημερινά. Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση της προώθησης μιας επιχείρησης μέσω του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Επίσης η επαφή με την διαδικασία δημιουργίας της διαδικτυακής παρουσίας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των στρατηγικών προώθησης για μια εταιρεία. Συνεπώς δημιουργήθηκε μια εικονική επιχείρηση εμπορίας ενδυμάτων, η “Dreamers Clothing”. Ο ιστότοπος δημιουργήθηκε με το πρόγραμμα διαχείρισης περιεχομένου “Wordpress” και το ηλεκτρονικό κατάστημα με την εγκατάσταση του πρόσθετου “Woocommerce”. Με αυτά τα ισχυρά εργαλεία μπορεί μια επιχείρηση να εδραιώσει την παρουσία της στο διαδίκτυο και να εξελιχθεί με χαμηλό κόστος.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Ιστοσελίδες, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Μάρκετινγκ μόδας, Πρόγραμμα διαχείρισης περιεχομένου.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Προώθηση πωλήσεων
Σ > Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου - (CMS)
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 May 2021 07:42
Last Modified: 23 May 2021 07:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10906

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top