Υιοθέτηση στρατηγικών μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις με τοπικά παραδοσιακά προϊόντα της Καστοριάς

Ελαιόπουλος, Τρύφων (2019) Υιοθέτηση στρατηγικών μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις με τοπικά παραδοσιακά προϊόντα της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT12_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Το Διαδίκτυο σήμερα αποτελεί ένα εργαλείο, μέσω του οποίου, οι χρήστες μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες, να ψυχαγωγηθούν μέσα από αυτό και να συνομιλήσουν. Καθώς η διείσδυση του Διαδικτύου γίνεται όλο και μεγαλύτερη, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης εισβάλλουν ολοένα και περισσότερο στις ζωές των ανθρώπων. Αξιόλογο είναι ότι οι επιχειρήσεις στην προσπάθεια τους να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και στις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών, βρίσκονται στη διαρκή αναζήτηση νέων και καινοτόμων μεθόδων προσέγγισης των τελευταίων. Έτσι λοιπόν, η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, αφενός κρίνεται απαραίτητη για την επιβίωση τους στο ανταγωνιστικό περιβάλλον κι αφετέρου μπορεί να επιφέρει μια σειρά θετικών αποτελεσμάτων στην πορεία και την ανάπτυξη τους. Αυτό που θα πρέπει να τονιστεί είναι ότι το μάρκετινγκ μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ή όπως αλλιώς είναι γνωστό το Social Media Marketing είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ που μπορούν κι οφείλουν να χρησιμοποιούν όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτου του μεγέθους τους και του αντικειμένου τους. Άλλωστε τα αποτελέσματα, μέσα από διάφορες έρευνες επιβεβαιώνουν το παραπάνω, δίνοντας μεγάλη έμφαση στη χρήση του κυρίως από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Έτσι λοιπόν σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η ανάλυση της υιοθέτησης στρατηγικών μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης από επιχειρήσεις με τοπικά παραδοσιακά προϊόντα της περιοχής της Καστοριάς. Προκειμένου να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, ο συγγραφέας προχώρησε στη μελέτη και καταγραφή των προφίλ σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και πιο συγκεκριμένα στο facebook, 10 εταιρειών με παραδοσιακά προϊόντα στην ευρύτερη περιοχή της Καστοριάς, Ειδικότερα, στην εργασία αναλύονται δείκτες που αφορούν την επισκεψιμότητα και τη δραστηριότητα των επιλεχθέντων επιχειρήσεων, σε μια προσπάθεια αξιολόγησης του βαθμού χρήσης του facebook από αυτές και των αποτελεσμάτων που αυτά επιφέρουν. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη τόσο το θεωρητικό πλαίσιο, όσο και την προαναφερθείσα έρευνα, συμπεραίνεται ότι το Social Media Marketing αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στη στρατηγική μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, αυτό παίζει υβριδικό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων των επιλεχθέντων επιχειρήσεων, επιτρέποντας τες να δημιουργήσουν ένα κανάλι αμφίδρομης επικοινωνίας με τους καταναλωτές – πελάτες, ενισχύοντας μάλιστα το μερίδιο τους στην αγορά και τα κέρδη τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, Social media marketing, Ανταγωνιστικότητα επιχειρήσεων, Παραδοσιακά προϊόντα, Καστοριά.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρηματικότητα
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Jan 2020 08:12
Last Modified: 17 Jan 2020 09:18
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10198

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top