Up a level |
Αλεξούδη, Χριστίνα and Μποτσίνης, Ευάγγελος (2004) Τηλεοπτική διαφήμιση: η οπτική του ενεργού καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αμπεριάδου, Αικατερίνη (2012) Reality shows και ελληνική τηλεόραση: θεωρητική προσέγγιση και εμπειρική μελέτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αφορδακός, Νικόλαος (2015) Η κοινωνική και οικονομική διάσταση της τηλεόρασης στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαφέα, Μαρία (2011) Τηλεοπτικές σειρές και on line δίκτυα θαυμαστών: η περίπτωση της σειράς "Η γενιά των 592 ευρώ". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γάτου, Μαρία (2006) Η ατζέντα των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων. Διαφορές και ομοιότητες μεταξύ ενός κρατικού και ενός ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαλίτη, Αικατερίνη and Γκαβέτα, Πηνελόπη (2010) Ο ρόλος του μετανάστη στις ελληνικές τηλεοπτικές σειρές: αναπαραστάσεις και στερεότυπα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γερογιάννη, Ειρήνη and Ευαγγελούση, Αριστέα (2009) Μετρήσεις τηλεθέασης στην Ελλάδα: ανάγκη για ποσοτική εκτίμηση των προτιμήσεων του τηλεοπτικού κοινού ή εμπορευματοποίηση των ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκόγκου, Άννα and Γκρεκίδου, Κωνσταντίνα (2012) Προβολή του γυναικείου προτύπου από τα Μ.Μ.Ε. (τηλεόραση, περιοδικά, κινηματόγραφος) από τις αρχές του 20ου αιώνα ως σήμερα στην Ελλάδα συγκριτικά με την Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γρηγοριάδου, Χριστίνα (2019) Η χρήση των εκκλήσεων στην τηλεοπτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημοπούλου, Κυριακή and Μαρούδας, Ηλίας (2015) Η επίδραση της τηλεόρασης στον τρόπο που αντιμετωπίζουν οι πολίτες την ένταξη των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ευαγγελοπούλου, Σοφία (2021) Η επίδραση της κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις: η περίπτωση των διαφημίσεων της Coca Cola στην ελληνική και την κινεζική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαφειρίου, Ευαγγελία (2008) Τηλεόραση: ένας ξένος στο σπίτι μας: η επίδραση των τηλεοπτικών προγραμμάτων στους μικρούς τηλεθεατές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαχαρίου, Δανάη-Ελπίδα (2014) Η επίδραση των μεσημεριανών τηλεοπτικών εκπομπών στη συμπεριφορά των τηλεθεατών καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζυγομάνης, Δημήτριος (2010) Η επίδραση της τηλεόρασης στις ανθρώπινες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ηλού, Ηλίας (2022) Το τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θεοδοσιάδου, Αμαλία (2008) Σχεδίαση και υλοποίηση δυναμικής ιστοσελίδας με χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (Τηλεοπτικός σταθμός). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιορδανίδου, Παρασκευή (2015) Δημόσιες σχέσεις και διαδίκτυο: ανάλυση περιεχομένου και λειτουργιών των ιστοσελίδων τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλοψικάκη, Καλλιόπη (2007) Η εικόνα της γυναίκας στην τηλεόραση: ανάλυση περιπτωσιολογικής μελέτης μέσα από τηλεοπτική σειρά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καναβούρα, Νικολέττα (2017) Eurovision: πολιτισμικό θέαμα και πολιτικές της ταυτότητας: η περίπτωση της ελληνικής παρουσίας και συμμετοχής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καπαράκη, Εμμανουέλα (2010) Η μεταφορά λογοτεχνικών έργων στις τηλεοπτικές οθόνες: ανάγκη για ποιοτική ψυχαγωγία ή για υψηλοτέρα νούμερα τηλεθέασης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραδίσογλου, Στυλιανή (2016) Η εικόνα των δύο φύλων στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρβουνάρη, Αικατερίνη (2005) Πολιτική επικοινωνία και εκλογική διαδικασία : ανάλυση και παρουσίαση των τηλεοπτικών ντιμπέιτ και της ρητορικής τους στην Αμερική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρυστινού, Ευαγγελία and Κούμπα, Μιρέλλα (2007) Η αναπαράσταση της τουριστικής εμπειρίας στις ταξιδιωτικές εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιναλοπούλου, Βασιλική (2006) Η γυναικεία και η ανδρική ταυτότητα όπως κατασκευάζεται από τα διαφημιζόμενα προϊόντα στην ελληνική τηλεόραση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιτσούκη, Ελένη (2016) Η ιδιωτική τηλεόραση στην Ελλάδα. Συγκριτική ανάλυση της δομής του προγράμματος των τηλεοπτικών σταθμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κούκλη, Παναγιώτα (2005) Η καταλληλότητα παρακολούθηση του προγράμματος ενός τηλεοπτικού σταθμού από ένα παιδί κάτω των 10 ετών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυρίτση, Μαρία (2017) Ελληνικές τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής. Η προβολή τους από την τηλεόραση και τα μηνύματα που μεταδίδουν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωστοπούλου, Ανδριάνα (2008) Έρευνα περιεχομένου τηλεοπτικής ειδησεογραφίας στην Ελλάδα: τρόποι προβολής και πλαισίωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κύδα, Γεωργία and Παρασκευοπούλου, Χριστίνα (2018) Παιδί και διαφήμιση: η εξέλιξη της διαφήμισης από το 1990 μέχρι σήμερα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μολασιώτη, Ευανθία (2017) Η ανάπτυξη της διαδικτυακής τηλεόρασης στην Ελλάδα: διαφοροποιήσεις από την παραδοσιακή τηλεόραση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπιτζοπούλου, Παρασκευή (2012) Φυλετική τηλεόραση και γυναικεία αισθηματική υπό το πρίσμα του τηλεοπτικού είδους της σαπουνόπερας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολαΐδου, Μαρία (2009) Ο ρόλος της τηλεόρασης στη δημιουργία πεποιθήσεων των ατόμων για τους θεσμούς και την κοινωνία: προς ένα ομογενοποιημένο ρεύμα αντιλήψεων των "Ελίτ" της επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντάνος, Μιχαήλ (2014) Web και mοbile τηλεόραση ως εργαλείο Μarketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νταμοτσίδου, Ελίνα (2016) Συγκριτική ανάλυση τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων σε ιδιωτικά και κρατικά κανάλια σε Ελλάδα και Κύπρο = Comparative analysis of TV news broadcasts in private and public TV channels in Greece and in Cyprus. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ξενιτίδου, Μαρία (2014) Πόσο επηρεάζει η τηλεόραση το κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Οικονόμου, Δανάη (2006) Τουρκικές τηλεοπτικές σειρές στην ελληνική τηλεόραση. Η κατασκευή του Έλληνα από τους Τούρκους δημοσιογράφους και η πρόσληψη του Τούρκου από τους Έλληνες θεατές, σύμφωνα με τους σχολιασμούς των εφημερίδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πανοπούλου, Νικολέτα (2021) Τάσεις και προώθηση προτύπων ένδυσης μέσω τηλεοπτικών εκπομπών μόδας που απευθύνονται στο νεανικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: My Style Rocks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπάζογλου, Αλεξάνδρα (2011) Διαφήμιση και ιδιωτικά κανάλια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαδοπούλου, Ελεωνόρα and Πεφτουλόγλου, Βασιλεία Γ. (2012) Η μεταφεμινιστική οπτική στην τηλεοπτική σειρά singles. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παρμάκη, Μαρία and Γεωργίου, Χρίστος (2010) Τηλεόραση και διαμόρφωση προτύπων. Η επίδραση των σήριαλ υψηλής τηλεθέασης στους νεαρούς τηλεθεατές. Περιπτωσιολογική μελέτη τηλεοπτικών σειρών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πατσίδου, Κωνσταντίνα (2013) Έρευνα αγοράς στην τηλεοπτική διαφήμιση = Market research in television advertising. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παύλου, Μαρία (2012) Ομάδες πίεσης και ελληνική εξωτερική πολιτική: μελέτη περίπτωσης: "Μακεδονικό ζήτημα". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πιτιντζόγια, Μαρία (2010) Η στάση των φοιτητών απέναντι στα Μ.Μ.Ε. και στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πιτσάκη, Σταματία (2013) Γυναίκα και τηλεόραση: αναπαραγωγή στερεοτύπων ή απεικόνιση σύγχρονων ρόλων;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πλευράκη, Δέσποινα (2015) Η διαδικτυακή τηλεόραση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολυχρόνη, Αικατερίνη (2014) Αναπαραστάσεις του γυναικείου φύλου στη δημοφιλή κουλτούρα: η προβολή των γυναικών στα ελληνικά σήριαλ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πόποβιτς, Άννα-Μαρία (2016) Η επιρροή της διαφήμισης στα παιδιά και τους εφήβους: οι απόψεις των γονέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σιέμου, Γερακίνα (2007) Δημόσια και ιδιωτική τηλεόραση: η τυπολογία του τηλεοπτικού προγράμματος και ο ρόλος του κοινού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τριανταφύλλου, Αγγελική (2013) Η σάτιρα του Λ. Λαζόπουλου στην ελληνική πολιτική σκηνή και ο τρόπος διαμόρφωσης της κοινής γνώμης μέσα από τα σύγχρονα σατιρικά δρώμενα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσενεκίδης, Λάζαρος and Τσίπης, Λάζαρος (2016) Διερεύνηση των κινήτρων για την παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων: ανάπτυξη αποδοτικών στρατηγικών marketing για χορηγούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φιλίππα, Ιωάννα (2020) Η τοποθέτηση προϊόντων σε αμερικανικές τηλεοπτικές σειρές: η περίπτωση του Sex and the City. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φωτεινάτου, Έλλη and Δελιέζα, Νεκταρία (2015) Η τηλεοπτική διαφήμιση στην Ελλάδα από τη δεκαετία του 1970 μέχρι σήμερα. Εξέλιξη και αλλαγές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φωτιάδου, Αναστασία and Χατζοπούλου, Δέσποινα (2016) Αντρικά στερεότυπα στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαραλάμπους, Κυριακή (2010) Οι πολιτικές ειδήσεις στην κυπριακή τηλεόραση. Συγκριτική ανάλυση μεταξύ δημοσίων και ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών της Κύπρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χρηστοπούλου, Παρασκευή (2004) Τηλεοπτική διαφήμιση. Η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης και η εφαρμογή της στην περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χριστακοπούλου, Χρυσούλα (2003) Ιστορική εξέλιξη των συσκευών τηλεόρασης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc