Καρούμπα, Ανδριανή (2018) Δημόσιες σχέσεις και κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC74_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Ο κλάδος της πληροφορικής όπως και ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι δύο τομείς γνώρισαν ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια κυρίως εξαιτίας της τεχνολογικής εξέλιξης. Ένα από τα κομμάτια που επηρεάστηκε επίσης από την έλευση του διαδικτύου την καθημερινή ζωή είναι και η κοινωνικοποίηση των ανθρώπων, η οποία οδήγησε στη δημιουργία ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα λεγόμενα Social Μedia. Η ευρεία αποδοχή των Social Media από τη μεγαλύτερη μερίδα των χρηστών του διαδικτύου και η συμμετοχή του καταναλωτικού κοινού σε αυτά, οδήγησε τις επιχειρήσεις να συμμετέχουν και αυτές με τη σειρά τους σε αυτά, προκειμένου να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές και να βελτιώσουν την προβολή των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Οι επιχειρήσεις πλέον επιδιώκουν μέσα από τη χρήση των μέσων αυτών τις αποτελεσματικότερες δημόσιες σχέσεις με το καταναλωτικό τους κοινό, την καλύτερη διάχυση πληροφοριών και νέων σε σχέση με την εταιρεία και τα προϊόντα, καθώς και την προβολή δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που πραγματοποιούν. Στην παρούσα εργασία γίνεται η προσπάθεια για διερεύνηση αυτού του νέου καναλιού μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα το πως οι δημόσιες σχέσεις λειτουργούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση και η ανάδειξη της σχέσης που υπάρχει μεταξύ των ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των δημοσίων σχέσεων των εταιρειών. Παρατηρώντας τον τρόπο με τον οποίο πρωτοπόρες επιχειρήσεις αξιοποιούν αυτά τα μέσα δίνεται η δυνατότητα και σε οργανισμούς με διαφορετικό αντικείμενο και μέγεθος να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους έτσι ώστε να επιτύχουν υψηλά αποτελέσματα με σχετικά περιορισμένο κόστος. Οι στόχοι της μελέτης προσεγγίζονται μέσα από εκτενή βιβλιογραφική επισκόπηση και μέσα από την ανάλυση συγκεκριμένων στρατηγικών αξιοποίησης των ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις που είναι πρωτοπόρες στο κομμάτι αυτό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Παπατσιμούλη Μαρία |
Uncontrolled Keywords: | Επαγγελματική επικοινωνία, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, Εξυπηρέτηση πελατών. |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 14 Jun 2019 08:20 |
Last Modified: | 14 Jun 2019 08:20 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9986 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |