Γκριναφίδη, Καλλιόπη and Πολυχρονιάδου, Ισιδώρα (2018) Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αξία της μάρκας. Η περίπτωση της αλυσίδας καταστημάτων Zara = The impact of Corporate Social Responsibility on Brand Equity. A case study on the Zara chain stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC40_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (175kB) |
Abstract
Σκοπός αυτής της μελέτης αποτελεί η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα την εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) και στην αναλαμβανόμενη αξία της μάρκας. Η ανάλυση των παραπάνω μοντέλων παρείχε υποστήριξη για την έρευνα πάνω στην πολυεθνική εταιρία ZARA –εξετάζοντας μόνο τους έλληνες καταναλωτές αυτής. Τα αποτελέσματα έδειξαν μια συσχέτιση μεταξύ της ΕΚΕ και της αξίας της μάρκας ZARA. Επίσης, μέσα από τα αποτελέσματα φαίνεται συγκεκριμένα από ποιες διαστάσεις της ΕΚΕ (οικονομική, νομική, ηθική και φιλανθρωπική) επηρεάζεται η αξία της μάρκας. Από το δείγμα της έρευνας απορρέει μια επισήμανση πως η ύπαρξη στατιστικά σημαντικής σχέσης έγκειται κυρίως στην φιλανθρωπική διάσταση των ενεργειών ΕΚΕ της εταιρίας ZARA, καθώς σε αυτή την διάσταση παρατηρήθηκε συσχέτιση με την προσήλωση, την ποιότητα, την αναγνωρισιμότητα και την συνολική αξία μάρκας. Τέλος, παρουσιάζονται οι περιορισμοί της έρευνας και προτείνονται μελλοντικές κατευθύνσεις της έρευνας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Πολυεθνικές επιχειρήσεις, Συμπεριφορά καταναλωτή. |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 18 Sep 2018 11:19 |
Last Modified: | 18 Sep 2018 11:20 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9707 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |