Πεκιαρίδη, Μαρίνα (2018) Εικόνα καταστήματος: συγκριτική μελέτη δυο λιανεμπορικών καταστημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC39_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία αφορά την μελέτη και διερεύνηση της έννοιας της εικόνας καταστήματος. Aυτό επιτυγχάνεται μέσω της σύγκρισης της εικόνας δύο λιανεμπορικών καταστημάτων και συγκεκριμένα του Μασούτη και του Lidl. Οι στόχοι της έρευνας είναι να συγκριθούν τα δύο καταστήματα, να διευκρινιστεί η έννοια της εικόνας καταστήματος και οι έννοιες που την απαρτίζουν, να βρεθεί πως αυτή επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά, να μελετηθεί ο όρος καταναλωτική συμπεριφορά και οι παράγοντες που τoν επηρεάζουν. Επιπροσθέτως, στόχος είναι να ερευνηθεί αν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, η συχνότητα αγορών και το ποσό της δαπάνης των χρημάτων επηρεάζουν την εικόνα του καταστήματος. Η μέθοδος που θα χρησιμοποιηθεί για να γίνει η κατάλληλη προσέγγιση στο θέμα και να διεκπεραιωθεί η έρευνα είναι αρχικά η βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου θα γίνει συλλογή των απαραίτητων πληροφοριών σχετικά με την εικόνα. Αναλυτικά, θα διερευνηθεί η έννοια της εικόνας γενικά, η εικόνα καταστήματος και οι παράγοντες από τους οποίους απαρτίζεται, όπως και η αλληλεπίδραση της εικόνας με την καταναλωτική συμπεριφορά. Ακολουθεί, η διερεύνηση του θέματος με ερωτηματολόγιο με σκοπό να συγκριθούν τα δύο λιανεμπορικά καταστήματα και να βρεθεί ποια εικόνα υστερεί της άλλης. Αυτό θα πραγματοποιηθεί με την συγκέντρωση των απόψεων των καταναλωτών για τα καταστήματα που αφορά η έρευνα. Μετέπειτα θα εφαρμοστούν στατιστικές αναλύσεις, που θα δώσουν τα απαραίτητα αποτελέσματα για να μπορεί να γίνει η σύγκριση. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν μετά από την έρευνα και την επεξεργασία των δεδομένων που συλλέχθηκαν είναι πως υπάρχουν διαφορές μεταξύ της εικόνας των δύο καταστημάτων με βάση τις απόψεις των καταναλωτών. Γενικότερα, οι απόψεις των καταναλωτών ευνοούν περισσότερο το σουπερμάρκετ Μασούτης από το Lidl, όσον αφορά την εικόνα που έχουν. Όταν γίνεται αναφορά στην εικόνα καταστήματος εννοούνται κάποια χαρακτηριστικά που τη συνθέτουν όπως η ποιότητα των προϊόντων, οι τιμές και άλλα στοιχεία τα οποία θα αναλυθούν παρακάτω.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Συμπεριφορά καταναλωτή, Εικόνα καταστήματος, Έρευνα. |
Subjects: | Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 18 Sep 2018 10:05 |
Last Modified: | 18 Sep 2018 10:05 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9705 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |