Γκουντούλα, Ελένη (2018) Το βιβλίο στην ψηφιακή εποχή: στρατηγικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC11_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (874kB) |
Abstract
Η εισαγωγή της τυπογραφίας στην Ευρώπη αποτελεί τη σημαντικότερη εφεύρεση της δεύτερης χιλιετίας. Ο ρόλος του βιβλίου ήταν καθοριστικός για τον πολιτισμό και την παιδεία. Δημιουργήθηκαν οι εκδοτικοί οίκοι, προσφέροντας έδαφος στη διακίνηση ιδεών των συγγραφέων. Με την πάροδο του χρόνου εφευρέθηκαν νέες μηχανές εκτύπωσης που όπως ήταν φυσικό εξέλιξαν την τεχνολογία φτάνοντας στην ψηφιακή μορφή της. Νέες μορφές επικοινωνίας και μετάδοσης μηνυμάτων εμφανίστηκαν και η διάδοση του διαδικτύου επέφερε τη μαζική πληροφόρηση με το ψηφιακό υλικό. Η ψηφιακή εποχή διευκολύνει την καθημερινότητα με τις ηλεκτρονικές συσκευές και ανάγκασε τις εταιρείες να προσαρμοστούν σε αυτή. Οι αλλαγές στο χώρο των εκδοτικών οίκων ήταν εμφανείς. Οι τίτλοι των βιβλίων εκδίδονται και ηλεκτρονικά, μειώνοντας την εκτύπωση των έντυπων βιβλίων. Οι εκδοτικοί οίκοι στοχεύουν στη διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων τους αναπτύσσοντας συνεχώς νέες στρατηγικές μάρκετινγκ. Με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης έχουν ισχυροποιήσει τη θέση τους στον ανταγωνισμό. Η εταιρεία Πατάκης από την ίδρυσή της εκδίδει κυρίως εκπαιδευτικά βοηθήματα που αφορούν το νεανικό κοινό με στόχο να διευρύνει τις γνώσεις του. Η στρατηγική της εταιρείας απέδωσε το επιθυμητό αποτέλεσμα καθώς έχει καθιερώσει το όνομά της στο χώρο της εκπαίδευσης. Κατέχει χιλιάδες τίτλους σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, με διάφορες θεματολογίες. Δημιουργεί εκδηλώσεις και ενημερώνει το αναγνωστικό κοινό κυρίως ηλεκτρονικά. Ως μελλοντικό στόχο έχει τη συνεργασία με εταιρείες υψηλής τεχνολογίας για τη διεξαγωγή ψηφιακών μαθημάτων σε Πανεπιστημιακά ιδρύματα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννακοπούλου Αναστασία |
Uncontrolled Keywords: | Στρατηγικές μάρκετινγκ, Αγορά βιβλίου, Εκδοτικοί οίκοι. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Εκδοτικοί οίκοι - Οργάνωση και διοίκηση Ε > Εκπαίδευση Ε > Εκπαίδευση εξ΄ αποστάσεως Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 06 Sep 2018 11:24 |
Last Modified: | 23 Nov 2023 07:36 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9650 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |