Παιδί και διαφήμιση: η εξέλιξη της διαφήμισης από το 1990 μέχρι σήμερα

Κύδα, Γεωργία and Παρασκευοπούλου, Χριστίνα (2018) Παιδί και διαφήμιση: η εξέλιξη της διαφήμισης από το 1990 μέχρι σήμερα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC6_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την παιδική διαφήμιση και την εξέλιξη της διαφήμισης από τη δεκαετία του 1990 μέχρι και σήμερα. Πιο συγκεκριμένα θα μελετήσουμε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται οι διαφημίσεις στα παιδιά, το πως τις αντιλαμβάνονται τα παιδιά αλλά και τον τρόπο με τον οποίο δημιουργείται μία παιδική διαφήμιση και τις τεχνικές που ακολουθούν οι διαφημιστές για να έχει επιτυχία. Επίσης θα παρουσιάσουμε τις αρνητικές και τις θετικές επιπτώσεις των παιδικών διαφήμισεων στα παιδιά αλλά και την διαφορετική επίδραση που έχουν ανάλογα με το φύλο του παιδιού. Θα επικεντρωθούμε στα προβλήματα που δημιουργεί η τηλεόραση στα παιδιά, όπως η παιδική παχυσαρκία, και θα παρουσιάσουμε τρόπους με τους οποίους οι γονείς θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα αυτά. Τέλος θα παρουσιάσουμε την έρευνα μας, η οποία διεκπαιρεώθηκε με την μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου και θα αναλύσουμε, μέσω κάποιων κριτηρίων που προέκυψαν από το θεωρητικό κομμάτι της εργασίας, παιδικές διαφημίσεις που παρακολουθήσαμε στην τηλεόραση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Αρνητικές επιπτώσεις διαφήμισης, Θετικές επιπτώσεις διαφήμισης, Παιδική διαφήμιση, Παιδική παχυσαρκία, Εξέλιξη.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Sep 2018 10:40
Last Modified: 05 Sep 2018 10:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9639

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top