Αδάμου, Χριστιάνα (2018) Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και στις δημόσιες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC4_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην εργασία αναλύονται οι έννοιες του Μάρκετινγκ, των Δημοσίων Σχέσεων κι η μεταξύ τους σχέση. Παρουσιάζεται η επιρροή των νέων τεχνολογιών στην επαγγελματική επικοινωνία και στον τρόπο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Οι σύγχρονες δημόσιες σχέσεις και το διαδικτυακό μάρκετινγκ, αποτελούν τα σύγχρονα εργαλεία στα χέρια των εταιριών για την προσέγγιση και την ικανοποίηση των πελατών αλλά κι απ’ την άλλη βοηθούν τους καταναλωτές στην έρευνα αγοράς και στις τελικές επιλογές τους.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μυλωνά Ιφιγένεια |
Uncontrolled Keywords: | Επαγγελματική επικοινωνία, Προώθηση προϊόντων, Νέες τεχνολογίες, Εταιρίες, Καταναλωτές, Συμπεριφορά καταναλωτή. |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 04 Sep 2018 11:07 |
Last Modified: | 04 Sep 2018 11:07 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9637 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |