Φάσσας, Νικόλαος (2018) Cloud computing & social media στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
EI14_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Εισαγωγή: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν μια νέα πρόκληση για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο. Πρόκειται για μια προσοδοφόρα δραστηριότητα που υιοθετείται όλο και περισσότερο από τις επιχειρήσεις που επιθυμούν αύξηση του κοινού, ενίσχυση των εσόδων και εξασφάλιση της βιωσιμότητάς τους στις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες. Στην Ελλάδα ωστόσο, η ανάπτυξη ηλεκτρονικών καταστημάτων από τις επιχειρήσεις μας απέχει από τις διεθνείς πρακτικές, καθώς το σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων δε διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα. Σκοπός: Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αποτελέσει οδηγό αναφοράς για τα οφέλη των ηλεκτρονικών καταστημάτων στις ΜΜΕ και των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Μεθοδολογία: Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 50 μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Εφαρμόστηκε η τεχνική της τυχαίας δειγματοληψίας. Προϋπόθεση ήταν να είναι χρήστες των υπηρεσιών και προϊόντων της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε κατά το μήνα Φεβρουάριο του 2018. Στους συμμετέχοντες δόθηκαν τα ερωτηματολόγια ηλεκτρονικά. Η ανάλυση των δεδομένων, που λήφθηκαν από τα ερωτηματολόγια, είναι ποσοτική και πραγματοποιήθηκε μέσω του προγράμματος SPSS. Αποτελέσματα: Οι κύριες ανάγκες που επιθυµούν οι επιχειρήσεις να καλύψουν από τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής αγοράς αφορούν στη διερεύνηση πιθανών αγοραστών και προµηθευτών, την εταιρική προβολή, την ανταλλαγή τυποποιηµένων πληροφοριών και την προµήθεια προϊόντων. Το µόνο όφελος που δεν φαίνεται να εµφανίζεται στις επιχειρήσεις από την συµµετοχή σε κάποια ηλεκτρονική αγορά είναι η διεύρυνση πελατειακού κοινού. Τα πιο σηµαντικά πιθανά προβλήµατα από τη συµµετοχή σε κάποια αγορά – χωρίς αυτά να είναι σε απόλυτο επίπεδο και τόσο σηµαντικά – είναι το υψηλό κόστος εκπαίδευσης και διαµόρφωσης καταλόγου προϊόντων καθώς και η περιορισµένη συναλλαγή µόνο µε συγκεκριµένους συνεργάτες. Η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων επιθυμεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην ηλεκτρονική αγορά.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κρανάς Αθανάσιος |
Uncontrolled Keywords: | E-shop, Επικοινωνιακή στρατηγική, Social media, Tεχνολογία νέφους. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Δ > Διαδίκτυο (Internet) Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 29 Aug 2018 09:18 |
Last Modified: | 29 Aug 2018 09:18 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9617 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |