Χρήσεις ψηφιακών μέσων επικοινωνίας στις επιχειρήσεις. H περίπτωση της Lidl Hellas

Παπαδοπούλου, Ειρήνη Ε. (2017) Χρήσεις ψηφιακών μέσων επικοινωνίας στις επιχειρήσεις. H περίπτωση της Lidl Hellas. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC101_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται η χρήση των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας από επιχειρήσεις στο χώρο του λιανεμπορίου και συγκεκριμένα από τον κλάδο των σούπερ- μάρκετ. Ειδικότερα γίνεται μια εκτενής αναφορά στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση καθώς και στα αποτελέσματα που της επιφέρει αυτή η χρήση. Σε μια εποχή όπου ο τομέας της επικοινωνίας και της τεχνολογίας βρίσκεται σε τεράστια έξαρση, τα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας εισχωρούν ολοένα και περισσότερο τόσο στις ζωές των ανθρώπων όσο και στον τρόπο δράσης των επιχειρήσεων. Αυτό συμβαίνει διότι οι ανάγκες των καταναλωτών πλέον έχουν αυξηθεί δραματικά, σε σχέση με παλαιότερα, πράγμα το οποίο καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρηματίες και συγκεκριμένα οι λιανέμποροι. Αυτή η προσπάθεια λοιπόν ερευνάται από την παρούσα εργασία, πώς δηλαδή επιλέγουν οι επιχειρήσεις του κλάδου να δραστηριοποιηθούν στον ψηφιακό χώρο και τι αντίκτυπο έχει αυτή η δράση σε αυτούς.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Επιχειρήσεις, Επιχειρηματικό σχέδιο, Στρατηγικός σχεδιασμός, Εταιρική στρατηγική, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Jul 2018 09:29
Last Modified: 19 Jul 2018 09:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9558

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top