Αϊβαζιάν, Δαυίδ (2017) Ψηφιακό μάρκετινγκ και καινοτόμες εκστρατείες = Digital marketing and innovative campaigns. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC99_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία λόγος γίνεται για τα είδη του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το email marketing, το μάρκετινγκ μέσω μηχανών αναζήτησης και το μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών. Επίσης, αναλύονται τεχνικές με τις οποίες πραγματοποιούνται εκστρατείες ψηφιακές, μέσω facebook, twitter αλλά και μέσω του pinterest. Τέλος, μελετώνται πραγματικές περιπτώσεις εταιρειών οι οποίες ακολούθησαν καμπάνιες ψηφιακές στο εξωτερικό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Ψηφιακό μάρκετινγκ, Ψηφιακές εκστρατείες, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Κοινωνικά δίκτυα Ψ > Ψηφιακές επικοινωνίες |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 18 Jul 2018 11:01 |
Last Modified: | 18 Jul 2018 11:01 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9552 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |