Το Marketing τροφίμων: η περίπτωση της φέτας

Παρασκευοπούλου, Ευτυχία (2009) Το Marketing τροφίμων: η περίπτωση της φέτας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap12_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (820kB)

Abstract

Η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί στην εξέταση του μάρκετινγκ των τροφίμων γενικά και ιδιαίτερα της Φέτας καθώς και στο εξαγωγικό μάρκετινγκ αυτής. Το μάρκετινγκ των τροφίμων περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που παρεμβάλλονται μεταξύ της παραγωγής και της κατανάλωσης. Στόχος του μάρκετινγκ των τροφίμων είναι η διευκόλυνση της παραγωγής και της εμπορίας αυτών με όλες τις λειτουργίες που αυτό παρέχει ενώ ταυτόχρονα συμβάλει και στη δημιουργία ενός όσο το δυνατόν καλύτερου και ποιοτικότερου προϊόντος, που έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και τις συνθήκες της αγοράς, οι οποίες διαρκώς μεταβάλλονται Το μάρκετινγκ των τροφίμων περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που παρεμβάλλονται μεταξύ της παραγωγής και της κατανάλωσης. Στόχος του μάρκετινγκ των τροφίμων είναι η διευκόλυνση της παραγωγής και της εμπορίας αυτών με όλες τις λειτουργίες που αυτό παρέχει ενώ ταυτόχρονα συμβάλει και στη δημιουργία ενός όσο το δυνατόν καλύτερου και ποιοτικότερου προϊόντος, που έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και τις συνθήκες της αγοράς, οι οποίες διαρκώς μεταβάλλονται.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Θεοδοσίου Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Φέτα και υγεία, Προώθηση φέτας, Πωλήσεις τροφίμων
Subjects: Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 19 Mar 2015 09:32
Last Modified: 11 Nov 2015 17:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/921

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top