Γιαννιτσοπούλου, Ελβίρα (2017) Ηλεκτρονικό εμπόριο. Η τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC23_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ή και e-commerce είναι ένα από τα κυριότερα εργαλεία του μέλλοντος. Ξεκίνησε να γίνεται γνωστό αλλά και να χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις αλλά και από τους χρήστες αρκετά χρόνια μετά την δημιουργία του. Αρχικά χρησιμοποιούνταν μόνο για τις συναλλαγές μεταξύ των τραπεζών μέσω ιδιωτικών δικτύων, αργότερα έκανε την εμφάνιση του στο ευρύ κοινό για πιο απλές συναλλαγές. Το ηλεκτρονικό εμπόριο βοηθάει τις επιχειρήσεις στην αύξηση των εσόδων τους με την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά και τους χρήστες οι οποίοι μπορούν οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας να πραγματοποιήσουν αγορές διαδικτυακά. Μέσω της χρήσης του ηλεκτρονικού επιχειρείν οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε προϊόν θέλουν και να δούνε λεπτομερειακά τα χαρακτηριστικά του αλλά και την τιμή του online. Οι διαδικτυακές τιμές είναι πολύ διαφορετικές σε σχέση με ένα παραδοσιακό κατάστημα, είναι πιο προσιτές και τα προϊόντα πάρα πολλά. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν στις μέρες μας το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις. Κατά την δημιουργία της πτυχιακής δημιουργήθηκαν πολλά ερωτήματα τα οποία στο τέλος διαλευκάνθηκαν όπως: οι Έλληνες καταναλωτές είναι πλήρως εξιδεικευμένοι ώστε να χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο και να το εντάξουν στην καθημερινότητα τους; Τι προτιμούν περισσότερο τις ηλεκτρονικές ή τις διαδικτυακές αγορές; Τι ποσοστό αυτών των καταναλωτών χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό εμπόριο; Τι ηλικίας και τι φύλου; Πολλά τα ερωτήματα αλλά και πολλές οι εξηγήσεις που βρέθηκαν και από το βιβλιογραφικό υλικό αλλά και από τις συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν. Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι η παρουσίαση και περαιτέρω γνωστοποίηση των χαρακτηριστικών και υπηρεσιών που προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και η λύση των αποριών πάνω στα προβλήματα που επιφέρει αλλά και το θέμα της ασφάλειας. Οι δύο συνεντεύξεις που δόθηκαν από δύο εταιρείες Ελληνικές είναι αρκετές για την δημιουργία μιας πλήρης εικόνας των υπηρεσιών που προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο και στους καταναλωτές αλλά και στις ίδιες τις επιχειρήσεις.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Παπατσιμούλη Μαρία |
Uncontrolled Keywords: | Διαδίκτυο, Ηλεκτρονικές αγορές, Επιχείρηση, Καταναλωτής, Συναλλαγή, Προϊόντα, Ασφάλεια ηλεκτρονικών συναλλαγών, E-commerce, Internet, Marketing, Advertisement |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Δ > Διαδίκτυο (Internet) Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 12 Jul 2017 06:51 |
Last Modified: | 12 Jul 2017 06:51 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8918 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |