Χρήση facebook: μια συνηθισμένη ή συναρπαστική εμπειρία

Καρασαββίδου, Σμαράγδα and Κοτοπούλου, Αναστασία (2016) Χρήση facebook: μια συνηθισμένη ή συναρπαστική εμπειρία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC114_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η παρούσα έρευνα μελετά την εμπειρία και τα συναισθήματα των καταναλωτών αναφορικά με τα κοινωνικά δίκτυα και επικεντρώνεται στην περίπτωση του Facebook. Στόχος της είναι η πληροφόρηση σχετικά με τα αισθήματα που προκαλούνται στο καταναλωτικό κοινό, μέσω της εμπειρίας του Facebook, καθώς και τον τρόπο που αυτά συσχετίζονται με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του δείγματος. Η μέθοδος έρευνας που εφαρμόζεται είναι η ποσοτική με χρήση διαδικτυακού ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο χωρίζεται σε δύο ενότητες, που αφορούν η μία τα συναισθήματα και τις σκέψεις των καταναλωτών, κάνοντας χρήση του Facebook και ακολουθώντας σελίδες επιχειρήσεων, ενώ η άλλη αφορά τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Για την καλύτερη κατανόηση των αποτελεσμάτων γίνεται διαχωρισμός των ερωτήσεων στις επτά διαστάσεις της εμπειρίας όπως αυτές προκύπτουν από τη θεωρία. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έρευνα δείχνουν ότι οι ερωτώμενοι δίνουν, κατά το πλείστον, αρνητικές ή ουδέτερες απαντήσεις και ελάχιστα θετικές. Με την έκβαση της έρευνας λαμβάνεται το συμπέρασμα ότι το Facebook δεν προκαλεί έντονες εμπειρίες στο καταναλωτικό κοινό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Social media, Facebook, Συμπεριφορά καταναλωτή.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 31 May 2017 07:42
Last Modified: 31 May 2017 07:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8782

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top