Καραπαναγιωτίδου, Κυριακή (2016) Η έννοια και η σημασία της διαδικτυακής διαφήμισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC99_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αλλά και των υπηρεσιών που προσφέρει το διαδίκτυο, το οποίο έχει κατορθώσει να εισέλθει στις ζωές των καταναλωτών παίζοντας καθοριστικό ρόλο. Η επίδραση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών παρατηρείται από το γεγονός ότι πλέον το διαδίκτυο θεωρείται ως ένα ακόμα διαφημιστικό μέσο. Η online διαφήμιση είναι ένα είδος προώθησης που χρησιμοποιεί τον παγκόσμιο ιστό για την άμεση προβολή μηνυμάτων τα οποία έχουν σκοπό την προσέλκυση πελατών. Παραδείγματα Online διαφήμισης μπορούμε να βρούμε στις λίστες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, κτλ), σε διαφημιστικά banners κ.α. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της Online διαφήμισης είναι η άμεση δημοσιότητα της πληροφορίας και του περιεχομένου που δεν περιορίζεται από τον τόπο ή το χρόνο. Για αυτό το λόγο η περιοχή και ο τρόπος εμφάνισης της διαδραστικής διαφήμισης σε έναν ιστοχώρο παρουσιάζει νέες προκλήσεις για τους διαφημιστές. Άλλο ένα όφελος είναι η αποδοτικότητα των επενδύσεων του διαφημιζόμενου, αφού επιτρέπει την αλλαγή του περιεχομένου του διαφημιστικού μηνύματος και των ιστοχώρων στους οποίους θα εμφανίζεται. Υπάρχει έτσι η δυνατότητα να εμφανίζεται σε σχετικούς ιστοχώρους και δίπλα στις λίστες αποτελεσμάτων με σχετικές λέξεις – κλειδιά. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν καταλάβει την αξία του διαδικτύου, παρατηρώντας την ραγδαία ανάπτυξη των χρηστών του, γι΄αυτό και επιχειρούν να διαφημίσουν τα προϊόντα – υπηρεσίες τους μέσω διαδικτύου. Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσει την έννοια της διαδικτυακής διαφήμισης και το κατά πόσο σημαντική είναι μια τέτοια διαφήμιση στην επιρροή του καταναλωτικού κοινού. Αναφέρεται στην διαδικασία οργάνωσης μιας διαδικτυακής εκστρατείας καθώς και στις μορφές προβολής των διαδικτυακών διαφημίσεων. Το πρακτικό κομμάτι μελετά την επιρροή των online διαφημίσεων στο καταναλωτικό κοινό με πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Διαδίκτυο, Διαφημιστικές εκστρατίες, Online διαφήμιση, Προβολή επιχειρήσεων, Προώθηση προϊόντων. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Δ > Διαφήμιση Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 May 2017 09:39 |
Last Modified: | 23 May 2017 09:40 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8747 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |