Δαβιδόπουλος, Χρήστος Κ. (2017) Η χρήση του SEO σαν εργαλείο marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D4_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ έχει εισχωρήσει σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινότητα της εποχής μας και είναι πλέον ένα εργαλείο που το χρησιμοποιούν πολυεθνικές μέχρι μικρές ατομικές επιχείρησης ανά τον κόσμο. Αυτό δίνει την δυνατότητα και ευκολία σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να επικοινωνήσουν με ένα ευρύτερο κοινό, με ελάχιστο κόστος. Όμως το αχανές διαδίκτυο, κάνει δυσκολότερο το έργο τους. Έχοντας όμως υπόψη τους κάποιες βασικές αρχές μπορούν να καταφέρουν να κάνουν την ιστοσελίδα τους πόλο έλξης για εκατοντάδες αγοραστές και επισκέπτες ανά τον κόσμο. Το SEO (Search Engine Optimization) είναι η μία διαδικασία επάνω σε μια σελίδα διαδικτύου κατά την οποία εφαρμόζονται διάφορες μέθοδοι ανάλυσης της και κατασκευής των επιμέρους σελίδων αλλά και ολόκληρης της σελίδας, με σκοπό την βελτιστοποίησή τους, έτσι ώστε να μπορούν οι μηχανές αναζήτησης να τα ανιχνεύσουν, να τα αναλύσουν και να τα καταχωρήσουν. Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους ένα καλοσχεδιασμένο SEO μπορεί να κάνει το περιεχόμενο των ιστοσελίδων σας πιο σχετικό, πιο ελκυστικό αλλά και πιο φιλικό προς τους μηχανισμούς ανάγνωσης των μηχανών αναζήτησης έτσι ώστε με μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα να σαρώσουν ολόκληρη την σελίδα και να το ευρετηριάσουν.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Search Engine Optimization (SEO),e-marketing, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Μηχανές αναζήτησης |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 19 May 2017 09:29 |
Last Modified: | 19 May 2017 09:29 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8724 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |