Ανδρεά, Βασιλική Ε. (2016) Social Media marketing των τουριστικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D58_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Aρχικά, γίνεται αναφορά στον τουρισμό και στο τουριστικό μάρκετινγκ και στη συνέχεια αναλύονται η έννοια, η χρησιμότητα και τα είδη των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social media). Επίσης, αναλύονται ο ορισμός, οι στόχοι, οι στρατηγικές και οι λόγοι εφαρμογής του Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social media marketing). Ακόμη, γίνεται αναφορά στις κύριες πλατφόρμες των Social media που χρησιμοποιούν οι τουριστικές επιχειρήσεις (Facebook, Twitter, κ.α.). Τέλος, παρουσιάζεται ένα ξενοδοχείο στην Πρέβεζα που εφαρμόζει το Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Social media (Μέσα κοινωνικής δικτύωσης), Social media marketing (Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης), Τουριστικές επιχειρήσεις, Τουριστικό μάρκετινγκ |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Κοινωνικά δίκτυα Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 24 Mar 2017 08:39 |
Last Modified: | 24 Mar 2017 09:40 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8632 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |