Το Social media marketing των ελληνικών τραπεζών

Γεωργιάδου, Παρθένα Θ. (2016) Το Social media marketing των ελληνικών τραπεζών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D24_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Αρχικά, παρουσιάζεται το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα, αποσαφηνίζεται η έννοια των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social media) και στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social media marketing). Τέλος, η εργασία εστιάζει στο Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης των τεσσάρων συστημικών Ελληνικών τραπεζών (Εθνική, Eurobank, Alpha Bank, Πειραιώς).

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media), Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social media marketing), Ελληνικές συστημικές τράπεζες, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Alpha Bank, Τράπεζα Πειραιώς
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Ελληνικό τραπεζικό σύστημα
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Mar 2017 10:25
Last Modified: 17 Mar 2017 10:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8618

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top