Γεωργιάδου, Παρθένα Θ. (2016) Το Social media marketing των ελληνικών τραπεζών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D24_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Αρχικά, παρουσιάζεται το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα, αποσαφηνίζεται η έννοια των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social media) και στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social media marketing). Τέλος, η εργασία εστιάζει στο Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης των τεσσάρων συστημικών Ελληνικών τραπεζών (Εθνική, Eurobank, Alpha Bank, Πειραιώς).
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media), Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social media marketing), Ελληνικές συστημικές τράπεζες, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Alpha Bank, Τράπεζα Πειραιώς |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Ελληνικό τραπεζικό σύστημα Κ > Κοινωνικά δίκτυα Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 17 Mar 2017 10:25 |
Last Modified: | 17 Mar 2017 10:29 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8618 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |