Case study: Το ξενοδοχειακό e-marketing

Πασχαλίδου, Ειρήνη Γ. (2005) Case study: Το ξενοδοχειακό e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR2_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (24MB)

Abstract

Στις μέρες μας, ο ανταγωνισμός των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και η δυνατότητα πολλών επιλογών έχουν ως αποτέλεσμα τη δυσκολία να αποφασίσουν οι άνθρωποι να διαλέξουν το καλύτερο για αυτούς σε ότι αφορά τον τομέα διαμονής για τις διακοπές τους, την αναψυχή ή οποιοδήποτε άλλο λόγο έχουν για να μετακινηθούν από τον τόπο που ζουν, σε κάποιον άλλο. Η εικόνα που παρουσιάζει μια επιχείρηση στο κοινό αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τρόπους προσέγγισής του. Για το λόγο αυτό η κάθε επιχείρηση θέλει να παρουσιαστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στο internet αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω μιας ιστοσελίδας η οποία είναι όσο το δυνατόν πληρέστερη για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Έτσι οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν αυτό που καλύπτει τις ανάγκες τους ευκολότερα από ότι στο παρελθόν γιατί μπορούν να έχουν άμεση επαφή με το "αγαθό" προτού το "αγοράσουν". Το marketing στο Διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί, και ιδιαίτερα στο εξωτερικό. Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν δημιουργήσει ιστοσελίδες με ότι υπηρεσίες προσφέρουν. Στην έρευνα που ακολουθεί αναλύονται θεωρίες που αφορούν το τουριστικό και ξενοδοχειακό marketing, καθώς και του marketing στο internet, καθώς επίσης αναφέρονται και κάποιες έρευνες που έχουν γίνει στο εξωτερικό. Η εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση ξενοδοχειακών ιστοσελίδων ώστε να παρουσιαστεί ο τρόπος με τον οποίο Ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες αξιοποιούν το διαδίκτυο. Παρουσιάζεται η μεθοδολογία ανάλυσης και αξιολόγησης ιστοσελίδων, Ελληνικών ξενοδοχειακών μονάδων, αναφέρεται ο τρόπος συλλογής των δεδομένων όπως και όλα τα ποσοστά των αποτελεσμάτων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Λάππας Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Ξενοδοχειακό marketing, Internet marketing, Κατασκευή ιστοσελίδων
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Ξ > Ξενοδοχεία
Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Mar 2017 11:32
Last Modified: 16 Mar 2017 11:32
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8615

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top