Νέες τεχνολογίες και μάρκετινγκ: η έννοια και η σημασία του ιογενούς μάρκετινγκ

Κρομλίδου, Αλίκη (2012) Νέες τεχνολογίες και μάρκετινγκ: η έννοια και η σημασία του ιογενούς μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR52_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (12MB)

Abstract

Το ιογενές μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα εργαλεία που έχει ο σύγχρονος μάρκετερ στα χέρια του. Πρόκειται για μια μέθοδο που είναι καινούργια αλλά στηρίζεται σε παλιές λογικές αλλά ισχυροποίησε τη εμφάνιση της κυρίως στο Διαδίκτυο και κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος. Ουσιαστικά μπορούμε να πούμε ότι το ιογενές μάρκετινγκ αποτελεί μια μορφή τεχνικής του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ που οδηγεί σε υψηλή αναγνωσιμότητα της μάρκας μέσω του Word OfMouth που προκαλείται μέσω των κοινωνικών δικτύων (social networks). Πρόκειται για μια στρατηγική μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί τους ανθρώπους, ειδικά εκείνους στο διαδίκτυο για να περάσουν ένα μήνυμα. Ο όρος viral καταδεικνύει μια διαδικασία διάδοσης ενός μηνύματος σε ένα ευρύ κοινό μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η δημιουργία του κατάλληλου ερεθίσματος για παράδειγμα ένα video ή μια εικόνα που θα αποτελέσει το μήνυμα είναι μια πολύ καλή αρχή για το ιογενές μάρκετινγκ. Εάν το μήνυμα είναι καλό, υπάρχουν πολύ καλές πιθανότητες να ευνοηθεί από την συγκεκριμένη πρακτική. Οι παραλήπτες θα προωθήσουν ένα ενδιαφέρον μήνυμα σε φίλους τους ή σε ανθρώπους που πιστεύουν ότι θα τους ενδιαφέρει και άρα μπορεί να πετύχει τη διάδοσή του χωρίς προσπάθεια. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώθηκε στα στοιχεία που αποτελούν τον όρο "ιογενές μάρκετινγκ" και με ποιόν τρόπο αυτά συμβάλλουν στην καλύτερη δυνατή χρήση του. Η εργασία αναφέρεται αρχικά, στον όρο "μάρκετινγκ" και τα στοιχεία που το αποτελούν, στη συνέχεια επικεντρώνεται στην προώθηση μέσω του "Διαδικτύου" και τις δραστηριότητες προώθησης οι οποίες ευνοούν τη διάδοση του ιογενούς μάρκετινγκ Στη συνέχεια, αναφερθήκαμε στο ιογενές μάρκετινγκ, που είναι και το κεντρικό θέμα της εργασίας, και όλα όσα αποτελούν τον όρο αυτό. Τέλος, ύστερα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε μέσω του διαδικτύου, επιλέξαμε κάποια βίντεο από ιογενείς καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν και είχαν μεγάλη επιτυχία. Ουσιαστικά γίνεται παρουσίαση των ιογενών στοιχείων, μέσω της παρουσίασης μελετών περίπτωσης (case study) τα οποία σε συνδυασμό με τα στοιχεία που αναφέραμε παραπάνω συμβάλλουν στην επιτυχία αυτών των καμπανιών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Ιογενές μάρκετινγκ, Ιογενείς καμπάνιες, Ίντερνετ μάρκετινγκ, Internet marketing, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Mar 2017 12:18
Last Modified: 08 Mar 2017 12:27
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8573

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top