Experiential marketing ως εργαλείο για το χτίσιμο της επωνυμίας μιας επιχείρησης

Γκλάβα, Ευθυμία (2016) Experiential marketing ως εργαλείο για το χτίσιμο της επωνυμίας μιας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT30_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Καθώς διανύουμε την εποχή που ο έλεγχος περνά όλο και περισσότερο στα χέρια του καταναλωτή, οι marketers, αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους να προβάλλουν τα μηνύματα τους. Έτσι στοχεύουν ολοένα και περισσότερο στο συναίσθημα του καταναλωτή, δημιουργώντας εμπειρίες οι όποιες γράφουν στη συνείδηση του και διευκολύνουν το δύσκολο έργο της κατάκτησης του. Συναίσθημα, εμπειρία, δέσμευση. Οι τρεις λέξεις που στοιχειοθετούν τη νέα πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει το μάρκετινγκ προκειμένου να κατακτήσει μια θέση στη καρδιά του καταναλωτή. Το experiential marketing είναι η λύση στο γρίφο της διεκδίκησης του μάρκετινγκ, μια μέθοδος μέσω της οποίας οι καταναλωτές προτιμούν να μαθαίνουν για ένα προϊόν εν γένει και να συνδέουν τις αποφάσεις τους όσον άφορα τα brands με εμπειρίες. Μάλιστα, φαίνεται ότι είναι πιο πιθανό να επηρεαστούν τόσο ως προς τη σκέψη της αγοράς όσο και ως προς την πραγματική αγορά μέσω του experiential marketing παρά με άλλες μεθόδους marketing.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Προώθηση προϊόντων, Συμπεριφορά καταναλωτή, Μέθοδοι μάρκετινγκ.
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 14 Feb 2017 07:24
Last Modified: 14 Feb 2017 07:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8512

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top