Ίσσαρη, Ανδρομάχη and Γρηγοριάδης, Μίκης (2016) Στρατηγικές μάρκετινγκ εξαγωγικών γαλακτοκομικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT20_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (716kB) |
Abstract
Οι ελληνικές εταιρείες τα τελευταία χρόνια, λόγω της οικονομικής κρίσης και του αντίκτυπου της στην ελληνική αγορά, στρέφουν το βλέμμα τους στις εξαγωγές και σε αγορές πιο προσοδοφόρες για τα προϊόντα τους. Στην παρούσα εργασία αντικείμενο είναι η εταιρεία Φάρμα Κουκάκη ως εξαγωγική εταιρεία, και οι προωθητικές ενέργειες που χρησιμοποιεί. Αρχικά γίνεται αναφορά στις έννοιες του στρατηγικού σχεδιασμού και του στρατηγικού μάρκετινγκ, όπως επίσης και του διαδικτυακού μάρκετινγκ που αποτελεί απαραίτητο εργαλείο των τελευταίων χρόνων. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στο branding και την τόνωση του μέσω του μάρκετινγκ. Τέλος παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Φάρμα Κουκάκη. Μέσω ερωτηματολογίου, γίνεται η παρουσίαση της εταιρείας και στην συνέχεια αναλύεται ο στρατηγικός σχεδιασμός και η ανάπτυξη της την τελευταία κυρίως πενταετία της κρίσης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Εξωστρέφεια, Μάρκετινγκ, Κοινωνικά δίκτυα, Εξαγωγές, Διαφήμιση, Προώθηση, Γαλακτοκομικά, Διεθνοποίηση, Δημιουργία επωνυμίας, Στρατηγική |
Subjects: | Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 30 Nov 2016 08:20 |
Last Modified: | 30 Nov 2016 08:21 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8423 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |