Marketing και αγοραστική συμπεριφορά στα τοπικά προϊόντα: η περίπτωση της Σάμου

Κορτέση, Βασιλική (2016) Marketing και αγοραστική συμπεριφορά στα τοπικά προϊόντα: η περίπτωση της Σάμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC67_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται καταγραφή της αγοραστικής συμπεριφοράς των κατοίκων και των επισκεπτών της Σάμου ως προς όλα τα τοπικά της προϊόντα, αλλά και της καταγραφής της διάθεσης όλων των τοπικών προϊόντων της Σάμου από τους παραγωγούς στην αγορά μέσω του Μάρκετινγκ, παίρνοντας ένα δείγμα τους. Συγκεκριμένα, γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί ο βαθμός που οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Σάμου στηρίζουν τα τοπικά προϊόντα του τόπου αυτού, ο τρόπος που οι παραγωγοί τους διατηρούν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, τις ενέργειες ως προς την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους εκτός της Σάμου αλλά και της Ελλάδας και ο βαθμός ικανοποίησης των καταναλωτών από την προβολή των τοπικών προϊόντων. Μέσω των ερωτηματολογίων και της ανάλυσης των αποτελεσμάτων τους συμπεραίνεται για τη πλευρά των παραγωγών ότι το μεγαλύτερο ποσοστό τους δεν ασχολείται μόνο με ένα είδος παραγωγής/καλλιέργειας, σε μεγάλο βαθμό δεν εξάγουν τα προϊόντα τους στο εξωτερικό, πιστεύουν πως επιβάλλεται βελτίωση των προϊόντων τους και σε μέτριο βαθμό πως υπάρχει ανάπτυξη νέων προϊόντων από εκείνους. Ακόμα, για τη πλευρά των καταναλωτών διαπιστώνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό τους δεν αγοράζει ή αγοράζει σπάνια σούμα, ούζο, λάδι, ελιές, αρωματικά βότανα, παραδοσιακά γλυκά/μαρμελάδες, κεραμικά, σαπούνι, ορχιδέες, αιθέρια έλαια και ξύλινα σκάφη, λόγω ότι ο καθένας έχει μια καλλιεργήσιμη γη και παράγει αυτά τα προϊόντα, εκτός από τα κεραμικά, τα αιθέρια έλαια και τα ξύλινα σκάφη και ότι είναι μέτρια ικανοποιημένοι ως προς τη προβολή των τοπικών προϊόντων στα καταστήματα πώλησης. Τέλος, δίνεται έμφαση στην ανάλυση των αποτελεσμάτων, καθώς και στη κατάληξη των συμπερασμάτων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή, Τοπικά προϊόντα, Προώθηση, Σάμος
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Sep 2016 09:56
Last Modified: 07 Sep 2016 09:56
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8299

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top