Δαϊκίδη, Παναγιώτα and Οικονομοπούλου, Κατερίνα (2016) Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC46_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η παρακάτω έρευνα επιδιώκει να αναλύσει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να χτιστεί μια μάρκα ώστε να καταστεί ισχυρή, μέσω της επιλογής των κατάλληλων στρατηγικών για την διαχείριση και τον σχεδιασμό μιας μάρκας. Με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση του θέματος επιχειρείται αρχικά ο προσδιορισμός της έννοιας του branding καθώς και ο υπολογισμός της άξιας του, αλλά και η προέλευση της έννοιας. Επιπρόσθετα μέσω της ανάλυσης των χαρακτηριστικών, της προέλευσης αλλά και της διαχείρισης της μάρκας εντοπίζονται οι καταλληλότερες μέθοδοι και στρατηγικές για την ανάπτυξη και την καθιέρωση μιας ισχυρής μάρκας. Αναφέρονται ακόμη τα κυριότερα χαρακτηριστικά τα οποία πρέπει να διαθέτει μια επωνυμία ώστε να θεωρείται επιτυχημένη. Επιπλέον μελετάται η σημασία που μπορεί να έχει μια μάρκα για τους καταναλωτές και για τις επιχειρήσεις. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων προβάλλοντας την ψυχοσύνθεση και το προφίλ των νέων καταναλωτών. Να αποτελέσει δηλαδή στην ουσία έναν οδηγό για τις επιχειρήσεις, οπού θα αναφέρει τις προτιμήσεις των ελλήνων καταναλωτών ώστε να μπορέσουν να στοχεύσουν σε αυτές και να δημιουργήσουν ένα ισχυρό και επιτυχημένο brand. Αυτό γίνετε μία προσπάθεια να επιτευχθεί μέσω του ερωτηματολογίου και της στατιστικής ανάλυσης τον αποτελεσμάτων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκα, Διαχείριση μάρκας, Branding, Brand name, Επώνυμο προϊόν, Πολιτική επωνυμίας, Στρατηγική μάρκας, Τοποθέτηση μάρκας , Brand management , Προώθηση μάρκας, Online branding, Brand equity, |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Μ > Μάρκετινγκ Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 15 Jul 2016 08:59 |
Last Modified: | 15 Jul 2016 10:33 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8276 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |