Νάκου, Γεωργία (2016) Η αποδοτικότητα της τοποθέτησης προϊόντων στα video games. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC27_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η τοποθέτηση προϊόντων είναι ένα μεγάλο θέμα και αρκετές φορές δημιουργεί προβληματισμούς καθώς αποτελείται από κρυμμένα και πληρωμένα μηνύματα (Balasubramanian, 1994). Είναι μια επικοινωνιακή πρακτική η οποία χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο σήμερα, καθώς η διαφήμιση αρχίζει πλέον να κουράζει τον θεατή (Nebenzahl & Secunda, 1993). Η νέα αυτή πρακτική έχει αρχίσει να εμφανίζεται εκτός από την τηλεόραση και τον κινηματογράφο και στα video games. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της αποδοτικότητας της τοποθέτησης των προϊόντων στα video games. Η διεξαγωγή της έρευνας έγινε online με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνα αποτελείται από 200 ερωτηθέντες. Η επεξεργασία των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS 20.0. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα άτομα που παίζουν παιχνίδια προσομοίωσης έχουν θετικότερη στάση ως προς την εμφάνιση πραγματικών μαρκών στα βιντεοπαιχνίδια. Παρατηρήθηκε ακόμα ότι ο τρόπος με τον οποίο παίζει κάποιος video games δεν επηρεάζει τη στάση του απέναντι στην τοποθέτηση προϊόντων μέσα στα video games.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Τοποθέτηση προϊόντων, Video games, Επίδραση της τοποθέτησης προϊόντων, Στάση τοποθέτησης προϊόντων |
Subjects: | Ε > Επικοινωνία Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 04 Jul 2016 10:15 |
Last Modified: | 04 Jul 2016 10:15 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8253 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |