Γκερνιότι, Γιάννης Ν. (2016) Τα social media σαν μέσο μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D36_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Παρουσιάζονται ο ορισμός του marketing, οι λειτουργίες του, τα Social Media και η επίδρασή τους στους χρήστες. Γίνεται αναφορά στην επιρροή που έχουν τα Social Media στον αθλητισμό και συγκεκριμένα στο ποδόσφαιρο. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τα αποτελέσματα της έρευνας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Αθλητικό μάρκετινγκ, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social Media Marketing, Internet marketing, Ποδόσφαιρο |
Subjects: | Α > Αθλητισμός Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 29 Jun 2016 08:50 |
Last Modified: | 29 Jun 2016 08:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8241 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |