Κοψαχείλης, Αθανάσιος (2015) Μηχανισμός διάδοσης φήμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
MBA58_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (2MB) |
Abstract
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και τα κοινωνικά δίκτυα (social networks) κατακτούν με εκπληκτικά αυξανόμενους ρυθμούς όλο και περισσότερους χρήστες. Στόχος της εν λόγω ερευνητικής εργασίας, αποτελεί η παρουσίαση των κυριοτέρων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των δυνατοτήτων αξιοποίησής τους στο διαδικτυακό marketing. Επίσης αναλύονται στο κυρίως σώμα της διπλωματικής εργασίας, όροι όπως φήμη, διαδικτυακή φήμη, μηχανισμοί διάδοσής τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πως αυτοί επιδρούν καταλυτικά στην καταναλωτική συμπεριφορά των δυνητικών πελατών. Ακόμη εξετάζεται το Word Of Mouth (WOM) και το Electronic Word Of Mouth (eWOM), η σχέση μεταξύ τους και πως επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά. Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται και εξετάζει ενδελεχώς τους λόγους χρήσης και τη στάση των χρηστών απέναντι στα Social Media και επίσης τον τρόπο λειτουργίας του μηχανισμού διάδοσης φήμης, διαμέσου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Συγκρίνει παλαιότερες εποχές με τις σύγχρονες ερευνώντας το πόσο μεγαλύτερη ή μικρότερη επίδραση ασκούν η WOM και η eWOM, με γέφυρα τα social media, στην καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων.
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Corporate Creators: | Μιχάλας Άγγελος |
Uncontrolled Keywords: | Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Kοινωνικά δίκτυα, Social networks, Διαδικτυακό μάρκετινγκ, Internet marketing,Φήμη. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 18 Dec 2015 13:24 |
Last Modified: | 18 Dec 2015 13:24 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7807 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |